Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 7. desember 2002 #1 Del Skrevet 7. desember 2002 Jeg ser på mannen fra UPC ordne fikse internett. Eller, det jeg EGENTLIG ser på, er vel rumpa hans, men la oss nå si at jeg ser på han fikse internettet. Anette har kommet for å feire den store dagen, dagen da jeg ble data-nerd. Jeg spør Anette om hun synes det er teit at jeg fikk internett, da kunne jo jeg ikke være så mye sammen med henne, men hun tok det egentlig ganske fint, sånn som hun alltid gjør. Hun nikker i hvert fall til alt jeg sier, uansett hva det er. Anette liker jeg, hun er nemlig helt lik meg. Hun har også de samme klærne som meg, og liker de samme guttene. Alle sier at hun virker usikker, men det nekter jeg å være enig i. Hun liker bare å ha samme meninger som meg. Jeg spør den unge mannen om han vil ha en kopp te, han takker merkelig nok nei mens han grøsser litt. Jeg som bare prøver å være hyggelig. Kanskje han rett og slett ikke liker tre år gammel te som smaker en blanding av kritt og kylling? Jeg synes kombinasjonen er helt perfekt jeg, men alle har jo forskjellige meninger, og det må jeg respektere. Anette vil i hvert fall ha teen min, jeg sa nemlig at den smakte nydelig. Hun smakte på den og det så ikke ut som hun likte den, men hun sa den var nydelig. Anette er alltid så ærlig, hun. Sånt liker jeg. Jeg tror UPC mannen liker meg, han smiler nemlig litt rart bort på meg, kanskje det er den gamle Hennes&Mauritz buksa som gjør susen, eller er det kanskje den knallblå øyenskyggen? Noe må det jo være, han gliser jo som en gris. Jeg forteller Anette om at han kanskje liker meg, og hun får plutselig et helt merkelig ansiktsuttrykk, men nikker som vanlig. Anette synes sikkert også jeg er pen. Mannen får plutselig litt hastverk med å bli ferdig. Han setter i noen ledninger, gir meg en lapp og sier han må gå. Jeg sier at han gjerne må komme tilbake, det er jo alltid så koselig å få besøk, men han sier at han kone og barn å tenke på. Anette tror det bare var et sjekketriks, og det tror jeg også. Barn er ikke noe problem for meg, jeg liker nemlig barn ganske godt. Anette sender en tekstmelding til Tore og forteller at jeg har fått meg en elsker. Jeg spør Anette hva hun mente med det, men hun vil ikke svare. Hun sier at hun slettet den med èn gang, men jeg lurer fortsatt på hva en elsker er? Kanskje det er en som elsker at en elsker en for den han elsker at han er? Ja, det må jo være sånn. Jeg ber Anette gå, og Anette nikker og sier hun måtte gå uansett. Jeg låser døren, og gnir meg i henda, og finner brillene til mamma. Nå skal det bli data-nerd for alle penga. Men, før jeg setter meg ned, trenger jeg jo regulering. Jeg bruker tannpirkere, og stikker de imellom tenna. Det blør litt, men det ser jo ganske stilig ut. Kanskje jeg skal spørre Anette om hun vil ta et bilde av meg? Jeg får Anette til å komme opp igjen, hun hadde jo ikke noe imot det. Hun sa at hun ikke skulle noe spesielt allikevel, så da går det vel bra. Men, så finner jeg ut at jeg ikke har noen film igjen i kameraet, så jeg ber Anette gå og kjøpe det. Hun nikker selvfølgelig, og spurter til butikken. I mellomtiden spiser jeg sjokoladekake, jeg må jo passe på figuren. Ikke noen gulrøtter til meg nei, jeg kan jo få kreft. Innen Anette er tilbake har jeg spist opp hele sjokoladekaken + en halv Nugatti boks. Jeg spiste faktisk mindre enn i går, og sunnere. Jeg er stolt over meg selv. Siden slankekuren har gått så bra, så unner jeg meg en liten sunn godbit. Man legger jo ikke på seg av gulrotkake, men man kan jo få kreft, så jeg gir den til Anette, som nikker og tar den i mot. Jeg derimot, spiser litt godt&blandet, det er mye sunnere. Jeg kan føle kiloene rase av, nå kommer sikkert UPC-mannen til å bli bekymret for meg, men det er bare til pass for han. Jeg leste en helt fantastisk bok i går, men jeg det var selvfølgelig noen ord jeg ikke skjønte, så jeg fikk Anette til å løpe ned i butikken og kjøpe en fremmedordbok, noe hun ikke hadde noe imot. Selvfølgelig ville jeg jo ikke virke som en diktator, så jeg lagde te mens Anette var i butikken, og tok opp en helt ny pose bare for hennes skyld. Denne smaken er helt fantastisk. Sennep og sjokoladesaus er ikke noe man får hver dag, så hun kommer vel til å like den. Jeg tar light-versonen, med bare en halv flaske sjokoladesaus. Men, Anette kom ikke opp igjen. Jeg leste nemlig i avisen at hun hadde blitt påkjørt av UPC-mannen som var på vei til meg med noen disketter, men det siste hun gjorde var visst å nikke, så da er det vel greit. Nå sitter jeg her og har låst UPC-mannen inne, mens jeg nyter light-teen min, mens han sitter rulla sammen som en ball og ser ut mot flammene. Flammene fra bålet mitt. Jeg lagde nemlig bål av Anettes gamle klær. Denne skrev jeg da jeg gikk i 7'ende ellerno Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 10. desember 2002 #2 Del Skrevet 10. desember 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 10. desember 2002 #3 Del Skrevet 10. desember 2002 ??????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 11. desember 2002 #4 Del Skrevet 11. desember 2002 Utrolig bra skrevet Fairytale. Jeg grøsset skikkelig! Du har talent jente! Fortsett å skrive! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 12. desember 2002 #5 Del Skrevet 12. desember 2002 ??????? Det jeg mente var at det var en skremmende historie, derfor . Burde nok forklart meg bedre..... Kreativ på skrivefronten, det er du i allefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 12. desember 2002 #6 Del Skrevet 12. desember 2002 Så bra skrevet! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 4. januar 2003 #7 Del Skrevet 4. januar 2003 Fantastisk bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 4. januar 2003 #8 Del Skrevet 4. januar 2003 Anette ja! Jeg ble påkjørt av UPC-mannen Hihi. Nei, men utrolig bra skrevet! :D Kjempeflink er du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå