AlmaCity Skrevet 21. mai 2006 #1 Del Skrevet 21. mai 2006 Ja, ette mye om og men, frem og tilbake har jeg endelig innsett at det er over og ut med eksen. Selv om vi roter litt innimellom har jeg skjønt at han ikke er den rette for meg. Det er greit nok det, og jeg har visst ikke så mye kjærlighetssorg lenger. Innstillingen min har endret seg, og jeg ser de lyse sidene ved singellivet. Som f.eks at jeg får mye mer stå-på-vilje som gjør at jeg opplever mye mer enn jeg ville gjort i et parforhold. Er mye mer sammen med venner, og får lyst til å gjøre noe hele tiden. Livet er ikke bare pizza og film på lørdagskvelden sammen med typen... Alikevel må jeg innrømme det...Noen ganger er det skikkelig stusselig å rusle hjem fra fest alene. Og å føle seg mislykket og uttafor fordi man ikke har kjæreste, eller fordi man ikke finner noen. Men det er godt nå ,fordi jeg har innsett at jeg trenger å være alene. 6 mnd singel, med mye frem og tilbake med eksen, er ikke allverden med alenetid. Men jeg trives ikke alene. Føler meg fullstendig stressa og utenfor da. Det er noe jeg må jobbe med. Er det noen andre der ute som vet hvordan jeg har det, og som kan komme med tips til hva man kan gjøre alene? Hva gjør du for at singellivet ditt blir bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2006 #2 Del Skrevet 22. mai 2006 ikke tenk at du er singel. Bare nyt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlmaCity Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 23. mai 2006 Singellivet er en livsstil! Ikke lett å gå fra forhold til å kun tenke på seg selv. Men det blir bedre og bedre:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2006 #4 Del Skrevet 26. mai 2006 Nyt det ja. Det er ikke bare dager i lykke i et parforhold heller. Og det er ikke noe galt i å være singel. Du er selvstendig og fri og kan treffe egne valg. En mann er ikke ensbetydende med et varig og stabilt forhold selv om man stormforelsker seg. Jeg er godt "voksen" og hadde en venn en stund, men han var så mye hjemme hos meg at jeg syntes det ble for mye. I tillegg småkranglet vi ofte når vi var på byen, så jeg følte meg litt kvalt av og til. Jeg savner sexdelen og vennskapet (vi er ikke uvenner, men treffes ikke ofte og jeg orker ikke for veien til senga og sex er kort) Det er deilig å legge seg alene med en bok. Det er ikke like deilig å våkne alene og ta seg en kopp kaffe, men jeg er blitt vant til det. Jeg kan sove lenge i helgene og selv velge hva jeg skal finne på. Ofte er vennene mine opptatte, men jeg venter ikke at alle er ledige hver gang jeg har lyst til å finne på noe. I dag har jeg lyst til å ringe en venninne og dra på besøk til henne, hvis det passer for henne da. Noen ganger ser jeg for meg at jeg kommer til å være singel resten av livet. Det kan virke skremmende av og til, men alternativet skremmer meg også. Å dele livet med en mann der det oppstår konflikter virker mer skremmende enn å være singel. Det ideele ville vært å møte en som deler mine interesser, vi forelsker oss og blir glade i hverandre men bor hver for oss i samme by. Jeg forelsker meg alltid i de "tøffe" gutta som kan mye og vet det meste om alt men som også vil bestemme det meste, og de stabile og snille forblir bare venner. Jeg skulle ønske jeg kunne forandre på det, men vet ikke hvordan. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chantal Skrevet 26. mai 2006 #5 Del Skrevet 26. mai 2006 Bare nyt det. Ri på bølgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nita Skrevet 20. juni 2006 #6 Del Skrevet 20. juni 2006 Jeg tror det er lettere å være singel hvis man har en ordentlig vennekrets,ikke nødvendigvis en stor flokk, men noen du kan gå ut sammen med osv.. Jeg synes det er vanskelig, bor hvor jeg bor pga eks'en, så nettverket her på stedet er omtrent lik null Jeg gruer meg til jeg begynner å få lyst til å gå ut, jeg er ikke akkurat typen til å frekventere utestedene alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2006 #7 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg var singel i flere år og hadde det stort sett mye travlere da enn nå som jeg er samboer... Gå på kino, lei en dvd, besøk venner og familie, ta et kurs du har hatt lyst til osv osv... Masse du kan finne på... Morsomt å få til ting selv... Hender selvfølgelig det er ensomt, men deilig å være alene iblandt også. Bare lytte til musikk... Se Bridget Jones filmene, og le av de teite tingene (som ihvertfall jeg kjenner meg igjen i av og til...) Ikke stress med å finne noen. Det er bedre å være singel enn sammen med noen du ikke virkelig liker. til deg. Det ordner seg skjønner du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 21. juni 2006 #8 Del Skrevet 21. juni 2006 Høyres ut som vi to er i cirka lik situasjon faktisk. Vart slutt med meg og X-en for 1 år sidan, men vi har vore fram og tilbake etter det. No er det 100% kroken på døra og eg har innsett at det aldri meir kjem til å bli oss. Har eigentleg oppført meg som singel heile tida, men det er først no eg FØLER meg skikkelig singel. Syns egentlig det er skikkelig deilig! Er stunder då det absolutt ikkje er noko kjekt, men stort sett nyt eg livet og syns det er flott å ikkje ha kjæreste. For at singellivet skal vere optimalt må du FLØRTE! Og då meiner eg ikkje hoppe til sengs med nokon kvar helg, men berre uskyldig flørting. Eg syns det er heilt herlig at eg kan gjere akkurat kva eg vil utan å måtte ta hensyn til andre. Kline litt, sende sms, flørte med blikket osv... Me like! Spor opp nokre venninder som er single og gå ut! Lot`s of eyecandy out there Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå