wind-up bird Skrevet 22. mai 2006 #41 Del Skrevet 22. mai 2006 hvorfor vil du kontakte mattilsynet når det er dyreplageri? DET var dagens. spiser du katter kanskje? .... http://www.mattilsynet.no/dyrevern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Barmfager Skrevet 22. mai 2006 #42 Del Skrevet 22. mai 2006 Jeg liker ikke katter selv, jeg. Liker dem bare ikke. Sære dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest splæsj Skrevet 22. mai 2006 #43 Del Skrevet 22. mai 2006 Jeg er et kattemenneske. Jeg er både lat og leken, forfengelig og kosete. Og myk og smidig. Som regel snill, men har også klør, og det kan gå en liten djevel i meg av og til. Meeen hvis jeg skulle skaffe meg et dyr, ville det nok blitt en hund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netten Skrevet 22. mai 2006 #44 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) hvorfor vil du kontakte mattilsynet når det er dyreplageri? DET var dagens. spiser du katter kanskje? Du vet kanskje ikke hva mattilsynet er for noe...? Du har rett i det at hjertefrekvensen roer seg når man koser med en katt, men det samme gjelder da både lamaer og hunder og de er faktisk betydelig mindre skittne. Mer uvitenhet fra din side: Katter er MYYE mer renslige enn både hunder og lamaer. De bruker faktisk 1/3 av sitt våkne liv på å vaske seg. Min venner er like pene og oppegående som meg skal jeg si deg. Ja, og hva vil det si? Dessuten heter det mine venner, ikke min... du som er så opptatt av skrivefeil Dere sier jo her at to eksempler ikke holder mål for at katteeiere er fete og urenslige. Det blir jo å prate med to tunger når du da påstår at jeg må være psykisk ustabil pga KUN to venner. Og du tror vel ikke seriøst at jeg fortsatt er venner med noen som henger kattene sine eller kjefter på dem? Du skrev jo venninne da... Vet ikke hva du legger i det begrepet ← Endret 22. mai 2006 av Netten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. mai 2006 #45 Del Skrevet 23. mai 2006 Kanskje du burde vurdere å bytte nick kjære deg? ← Cat står for katt, Cath derimot er en naturlig forkortelse for Cathrine.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 23. mai 2006 #46 Del Skrevet 23. mai 2006 Tråden er ryddet. Misty (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sexy Cath Skrevet 23. mai 2006 #47 Del Skrevet 23. mai 2006 ← Ja... den som ler sist osv.. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sexy Cath Skrevet 23. mai 2006 #48 Del Skrevet 23. mai 2006 Jeg er et kattemenneske. Jeg er både lat og leken, forfengelig og kosete. Og myk og smidig. Som regel snill, men har også klør, og det kan gå en liten djevel i meg av og til. Meeen hvis jeg skulle skaffe meg et dyr, ville det nok blitt en hund. ← tror du gjør rett i det å velge en hund. eller en lama. men ikke ha dem innendørs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sexy Cath Skrevet 23. mai 2006 #49 Del Skrevet 23. mai 2006 Cat står for katt, Cath derimot er en naturlig forkortelse for Cathrine.. ← Da skal jeg bytte nick slik at jeg slipper flere spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sexy Cath Skrevet 23. mai 2006 #50 Del Skrevet 23. mai 2006 ← Du svarer meg i mitt innlegg. Det er rotete og uoversiktelig så du får dessverre ikke svar på alle spørsmålene dine. Jeg vet godt hva mattilsynet er for noe, men man kaller det dyrevernet, ikike mattilsynet. :grine2: Anyways, katter er for mennesker som er urenslige. hva så om de slikker seg rene? de slikker jo seg i rævva også. Mmmm... deilig. Nei beklager. Katter er skittne og sånn er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. mai 2006 #51 Del Skrevet 23. mai 2006 Ja... den som ler sist osv.. ← Man sier dyrevernet, IKKE mattilsynet. Så jeg fortsatt. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sexy Cath Skrevet 23. mai 2006 #52 Del Skrevet 23. mai 2006 se her hvor "fine" disse dyrene deres er: http://www.humorhour.com/pictures/h170.jpg http://alpha2.bmc.uu.se/gerard/pxfun/pics/ugly_020.jpg http://www.zlatogorov.com/pixelpost/images/dsc_0748.jpg og DETTE er noe dere finner KOSELIG? ← Og dere overser linkene mine med vilje ser jeg. Ingen som vil bli assosiert med disse "koselige" dyrene deres kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sexy Cath Skrevet 23. mai 2006 #53 Del Skrevet 23. mai 2006 Man sier dyrevernet, IKKE mattilsynet. Så jeg fortsatt. ← Til opplysning så er dyrevernet og mattilsynet to forskjellige organisasjoner, så du har nok tapt den dikusjonen ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 23. mai 2006 #54 Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) http://www.mattilsynet.no/dyr http://www.mattilsynet.no/dyrevern Endret 23. mai 2006 av Bellatrix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netten Skrevet 24. mai 2006 #55 Del Skrevet 24. mai 2006 Du svarer meg i mitt innlegg. Det er rotete og uoversiktelig så du får dessverre ikke svar på alle spørsmålene dine. Jeg vet godt hva mattilsynet er for noe, men man kaller det dyrevernet, ikike mattilsynet. :grine2: Anyways, katter er for mennesker som er urenslige. hva så om de slikker seg rene? de slikker jo seg i rævva også. Mmmm... deilig. Nei beklager. Katter er skittne og sånn er det. ← Ble det for rotete for deg stakkars? Klarer du ikke lese det med rød, uthevet skrift? Eller er det bare det du ikke vil svare på du ikke klarer å lese? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 24. mai 2006 #56 Del Skrevet 24. mai 2006 Jeg har ofte lurt og har en stor tro på at de som har katter, de er ganske spesielle. Min venninne er et godt eksempel. Hun er godt overvektig, sur, spydig, urenslig, misunnelig og har selvfølgelig en..........katt. Hadde hun hatt mulighet så hadde hun vel hatt flere av den arten. Min tantes venninne. SKIKKLIG overvektig, hun hadde 20 katter og var i tillegg til det psykisk ustabil. Det samme er min overvektige venninne. Er dette noe som går igjen hos "katteelskere"? Jeg skriver "katteelskere" i gåsetegn siden begge personene jeg refererer til både drepte og slo kattene sine. Det ER sant altså. Det høres sikkert ikke riktig ut, og det er det ikke. Hun siste jeg snakker om. Hun hang katten sin i takrenna og skyldte på naboungene. Og min overvektige venninne... hun kjefta på katten hver gang hun var sulten. Er dette noe som går igjen hos "katteelskerene"? Overvekt og psykisk ustabilitet? jeg har også lagt merke til at kattemennesker ofte er litt urenslige. De koser jo med rumpa på katten og de bæsjer jo inne. Hvor renslig er det liksom? Bare spør jeg. ← Tidenes beste KG-innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netten Skrevet 24. mai 2006 #57 Del Skrevet 24. mai 2006 Og dere overser linkene mine med vilje ser jeg. Ingen som vil bli assosiert med disse "koselige" dyrene deres kanskje? ← Ja, for alle katter er jo like... Akkurat som alle mennesker er like! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 24. mai 2006 #58 Del Skrevet 24. mai 2006 (endret) Man sier dyrevernet, IKKE mattilsynet. Så jeg fortsatt. ← Så kjekt med opplyste mennesker... Nå er jo denne tråden bare kødd, men for ordens skyld: Dyrevernet har ingen makt i dette landet, det er en organisasjon som prøver så godt de kan å hjelpe dyr. Det er mattilsynet som varsles ved misbruk, vanskjøtsel og mishandling av dyr, og som er maktorganet som tar seg av slike ting. Endret 24. mai 2006 av Ninakanin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netten Skrevet 24. mai 2006 #59 Del Skrevet 24. mai 2006 Man sier dyrevernet, IKKE mattilsynet. Så jeg fortsatt. ← Så kjekt med opplyste mennesker... Nå er jo denne tråden bare kødd, men for ordens skyld: Dyrevernet har ingen makt i dette landet, det er en organisasjon som prøver så godt de kan å hjelpe dyr. Det er mattilsynet som varsles ved misbruk, vanskjøtsel og mishandling av dyr, og som er maktorganet som tar seg av slike ting. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miloine Skrevet 24. mai 2006 #60 Del Skrevet 24. mai 2006 Tidenes beste KG-innlegg ← en av de beste ihvertfal - UTROLIG! Katteeier til 3 - ikke feit og nevrotisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå