Gjest Miloine Skrevet 24. mai 2006 #61 Del Skrevet 24. mai 2006 (endret) Ja... den som ler sist osv.. ← Man sier dyrevernet, IKKE mattilsynet. Så jeg fortsatt. ← Endret 24. mai 2006 av Miloine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chantal Skrevet 24. mai 2006 #62 Del Skrevet 24. mai 2006 Jeg hadde katt som liten. 150 høy og 30 kilo. Ja visst var jeg feit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chantal Skrevet 24. mai 2006 #63 Del Skrevet 24. mai 2006 Et øyeblikk der trodde jeg det var katten din som var 150cm høy og veide 30kg ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sexy Cath Skrevet 24. mai 2006 #64 Del Skrevet 24. mai 2006 jaja. slapp av mine høns. vi kaller det mattilsynet, aight? uansett så er katter urenslige. og dere som sitter og koser med dem i sofaen/senga/whatever er urenslige. en katt vasker seg mye sier dere. ja jeg tviler ikke men den vasker seg i rumpa også. tenk på det neste gang dere gir den et nuss (for jeg har sett at kattemennesker nusser de beistene) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 24. mai 2006 #65 Del Skrevet 24. mai 2006 Jeg synes også det er ekkelt med katter som slikker seg i rompa. Derfor slikker jeg dem i rompa heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netten Skrevet 25. mai 2006 #66 Del Skrevet 25. mai 2006 en katt vasker seg mye sier dere. ja jeg tviler ikke men den vasker seg i rumpa også. ← Ja, og jeg KLINER jo med katten min også da... omg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2006 #67 Del Skrevet 25. mai 2006 jaja. slapp av mine høns. vi kaller det mattilsynet, aight? ← Det er riktig å si mattilsynet og ikke dyrevernnemnda, siden dyrevernnemda ble lagt inn under mattilsynet ved en omlegging for noen år siden. Jeg er faktisk enig i at det er helt latterlig at dyrevernspørsmål skal ivaretas av de samme myndigheter som taler bøndenes og forbrukernes (matsikekrhet) sin sak. Mattilsynet har en underlig trippelrolle, som vi med de siste tids skandaler har sett at de ikke helt klarer å iverata. ved innlemminga av dyrevernsaker under mattilsynet viser jo også myndighetene hvordan de prioriterer dyrevern i dette landet. men Sexy Cath: hvis du synes det er latterlig å ringe mattilsynet ved dyrevernsaker, kunne du jo vært med å fortelle dette til myndighetene, dvs støtte dyrevernorganisasjonene i deres arbeid for mer satsing på dyrevern? Så kunne du kanskje brukt ditt engasjement på annet enn å skrive innlegg her på KG? uansett så er katter urenslige. og dere som sitter og koser med dem i sofaen/senga/whatever er urenslige. en katt vasker seg mye sier dere. ja jeg tviler ikke men den vasker seg i rumpa også. tenk på det neste gang dere gir den et nuss (for jeg har sett at kattemennesker nusser de beistene) ← Og så om vi koser med kattene våre? Jeg ser ikke helt problemet? Kattens spytt nøytraliserer det meste av bakterier. Hvis man skal tenke slik du gjør, bør du jo slutte å håndhilse på menn. Svært sjelden de vasker seg på hendene etter de har vært på do-besøk. Om noen katteeiere koser med kattene sine, så ser jeg ikke problemet? Har du ikke annet å bruke tankene dine på enn å tenke at andre er ekle fordi de viser omsorg overfor dyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James Skrevet 25. mai 2006 #68 Del Skrevet 25. mai 2006 Kattemennesker er jo gale det vet da alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sexy Cath Skrevet 25. mai 2006 #69 Del Skrevet 25. mai 2006 Kattemennesker er jo gale det vet da alle. ← Endelig en som har skjønt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 25. mai 2006 #70 Del Skrevet 25. mai 2006 Tråden er ryddet. Misty (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smella Skrevet 26. mai 2006 #71 Del Skrevet 26. mai 2006 nå fikk jeg ledd litt i dag å.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sexy Cath Skrevet 27. mai 2006 #72 Del Skrevet 27. mai 2006 Jeg synes også det er ekkelt med katter som slikker seg i rompa. Derfor slikker jeg dem i rompa heller. ← æsj ikke skriv sånn. Jeg tror deg altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 27. mai 2006 #73 Del Skrevet 27. mai 2006 Sexy Cath er mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sexy Cath Skrevet 27. mai 2006 #74 Del Skrevet 27. mai 2006 Ja. da regner jeg med at denne tråden er over snart. Konklusjonene ble: > Mattilsynet og dyrevernet henger sammen. > Folk som nusser på kattene sine er ekle og urenslige. > Folk som har katter ER ofte overvektige og psykisk ustabile (jeg så en drit fet dame i sta som løp og skrek: SIEG HEIL med katten sin i bånd.) > dette er noe dere liker å kose med http://alpha2.bmc.uu.se/gerard/pxfun/pics/ugly_020.jpg - http://www.hellblazer.com/media/ugly-kitty.jpg > dere har dem i senga/sofaen etter de har tråkket rundt i kattesanden/bæsjen. Fysj a meg sier jeg altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sexy Cath Skrevet 27. mai 2006 #75 Del Skrevet 27. mai 2006 Sexy Cath er mann. ← å ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Singel Skrevet 28. mai 2006 #76 Del Skrevet 28. mai 2006 Klarer ikke å ta deg på alvor jeg, beklager, på den positive siden er du sikkert søt når du er sint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 29. mai 2006 #77 Del Skrevet 29. mai 2006 Ja, og så blir det så ekkelt når jeg vet at de tråkker oppå den gamle driten sin før de kommer og tråkker i senga, så jeg har sluttet med kattedo. Nå tisser og bæsjer de bare hvor de vil heller, så vasker jeg det etterpå. Da slipper de å grave over det eller tråkke på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sexy Cath Skrevet 29. mai 2006 #78 Del Skrevet 29. mai 2006 Ja, og så blir det så ekkelt når jeg vet at de tråkker oppå den gamle driten sin før de kommer og tråkker i senga, så jeg har sluttet med kattedo. Nå tisser og bæsjer de bare hvor de vil heller, så vasker jeg det etterpå. Da slipper de å grave over det eller tråkke på det! ← jeg har nok truffet et ømt punkt hos deg kjære Nina. Jeg hadde også blitt sytete og irrasjonell hvis noen klagde over mine ekle uvaner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 29. mai 2006 #79 Del Skrevet 29. mai 2006 Ja, og så blir det så ekkelt når jeg vet at de tråkker oppå den gamle driten sin før de kommer og tråkker i senga, så jeg har sluttet med kattedo. Nå tisser og bæsjer de bare hvor de vil heller, så vasker jeg det etterpå. Da slipper de å grave over det eller tråkke på det! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2006 #80 Del Skrevet 29. mai 2006 hvor fant du signaturen din SC? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå