Gå til innhold

[color=red]Å spørre partneren om hans/hennes fortid[/color]

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest [b]Larser'n[/b]

Jeg er uenig i at man ikke skal kunne spørre om partnerens, eller den "mulige" partnerens fortid!

Dettte handler like mye om verdier som om sjalusi. Jeg har generell erfaring med at jenter juger om fortida si. De underdriver, for å si det sånn. Og jo flere de har pult, dess mere juger de. Det borger ikke akkurat for tillit.

Om ei jente jeg har blitt sammen med har spurt meg om hvor mange, så har jeg svart dønn ærlig. Jeg forventer å få vite sannheten tilbake. De gangene jeg har lukta løgn (Og det gjør jeg...) så har jeg spurt litt til, og litt til. Og så kommer sannheten fram. Da er det ikke sannheten som gjør vondt, men det at hun løy.

Dette må gå begge veier, altså ikke bare et "problem" for oss gutta. Kort og godt, jeg VIL IKKE ha ei jente som har hatt en fortid med masse vill sex. Jeg har ikke hatt det selv, og sløser ikke bort min tid på disse jentene. Jeg syns også at flere jenter burde gjøre det samme. Jeg er lei av dere jenter som klager på at vi gutta krever ditt og datt, og at det er mannssjåvinistisk!

Om ei "uerfaren" (for et ord...) jente velger å ikke bry seg om at gutten har hatt sex med mange, mange andre, så får det være hennes sak. Jeg respekterer det. Vi gutta VELGER IKKE om vi vil ha gruppesex eller mange partnere. Her er det som regel jentene som bestemmer om det blir sengekos eller ikke.

Etter et langt forhold kom jeg ut på "markedet" igjen, med en del større sjøltillit og "drag" enn da jeg var 20, men altså ikke så mange partnere som mange av de jentene jeg har truffet siden har hatt. Kort og godt, jeg VELGER å ikke innvolvere meg med disse. Jeg krever respekt for det.

Og jenter, velger dere å "ta'n helt ut" mens dere er singel så er det greit for meg. Jeg vil anslå at 90% av de gutta som ikke har gjort det samme (igjen, ikke et VALG, bare tilfeldigheter) vil da styre unna dere når de får vite sannheten. Har dere problemer med det, eller velger å juge gutten rett opp i trynet for å beholde han, så ligger dobbeltmoralen hos dere.

Dere jenter med vill fortid, let opp en gutt med de samme erfaringer og slå dere i lag med ham. For dere har valgt bort 90% av gutta allerede. VI VIL IKKE HA DERE !!!

Larser'n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg under mig nu har dette tema været taget op masse gange og der er noget jeg bare ikke kan få ind i mit lille hoved, kærlighed hvis man elsker en person så har fortide ingen betydning overhoved om så kvinden/mande har været prostituert eller har haft sex med gud og hver mand, det som virkelig betyder noget må da være forholdet som man bygger op altså framtiden...

når man som mig i en alder af par og 30 møde en ny mand kan man da ikke forvente at han er jomfru eller næste even...

både han og jeg har været gift før har børn fra forrige ægteskab, skulle det ødelægge det gode forhold vi har til hinande ? bare fordi vi har haft sex før.. sikken noget tåbligt noget det er overhoved ikke særlig voksent tænkt efter min mening...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...