Gjest Gjest Skrevet 19. juni 2008 #21 Skrevet 19. juni 2008 Jeg har slitt med spiseforstyrrelser i mange år, ikke nødvendigvis vært undervektig hele tidn, men det har satt sine spor hos meg. Virker som om kroppen ikke klarer å ta opp næringsstoffer, vitaminer og mineraler. Dermed blir jeg lett syk. Forkjøla, feber, virus nærmest hopper fra nærmeste kilde. For meg ble det viktig å ha regelmessig inntak av mat, samt litt trening når formen er god (les: ikke er syk eller småsyk, det bare bryter ned kroppen). I tillegg tar jeg sink, magnesium og kalsium, omega 3 og multivitaminer. Dette selv om jeg ikke har fått påvist noen mangler akkurat nå. Men slike vitaminer er vannløselig, så man tisser ut det som kroppen ikke trenger. Å holde seg i form, samt spise nok og næringsrik mat, sove nok og passe på å holde seg varm/unngå trekk er nok de beste rådene man kan gi. Om legen din ikke finner noe galt med immunforsvaret ditt, så er du nok bare lett mottakelig for slike ting.
maja25 Skrevet 20. juni 2008 #22 Skrevet 20. juni 2008 Prøv denne ! mitt imunforsvar er blitt sterkere av denne..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå