Gjest Tufsa2 Skrevet 6. desember 2002 #1 Del Skrevet 6. desember 2002 lyst hår med mørke striper, eller mørkt hår med lyse striper?? Er naturlig kommunegrå, farget det lyst, og har nå en veldig fin ettervekst. Hva ska jeg gjøre for å slippe å lysne hele greia igjen? Synes det blir så voldsomt på vinters tid. TIPS mottas med takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 6. desember 2002 #2 Del Skrevet 6. desember 2002 Har lyse OG mørke striper jeg. Tja, vet ikke jeg. Farg det mørkere, nært din egen hårfarge og ta i mørke og lyse striper? Frisøren har vel gode forslag også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 6. desember 2002 #3 Del Skrevet 6. desember 2002 Er ikke så glad i markante striper jeg. Ville farget det mørkere, og hatt en nyanse gyldne eller litt mørkere striper. Men jeg ville gjort det hos en frisør, og fulgt frisørens råd om fargevalg og ikke tatt sjansen på å gjøre det selv. Egenfarging (type hjemmefarge) av stripa hår kan få grelle resultater. Hadde et uhell med lyselilla striper for noen år siden..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå