Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
et Idol skal vel være vel så mye entertainer som sanger..... Det er der aleks ikke strekker til. Han er bare så kjedelig å se på.

Helt enig!

Skrevet

Ååååh, jeg er happy nå! :danse:

Ble jo riktig så revet med der jeg satt, og kjente plutselig at jeg hadde kommet til å bli kjempeskuffet om Jonas hadde vunnet.

Skrevet
Kommunikasjon er regel nummer 1 for at et samboerforhold skal virke. Overrask han når han kommer sliten hjem en dag etter jobb med et rosebad for dere to og en bedre hjemmelaget middag. Når han er avslappet snakker dere ut om problemene og WTF :S

:ler: Takk for rådet, selvom det ikke var helt det svaret jeg forventet i denne tråden ;) .

Greit nok at Aleks vant, men jeg tror ikke vi kommer til å høre mer til han når sommeren er over. Han blir nok en ny Kjartan som folk glemte på kort tid.

Skrevet
Greit nok at Aleks vant, men jeg tror ikke vi kommer til å høre mer til han når sommeren er over. Han blir nok en ny Kjartan som folk glemte på kort tid.

Amen.
Skrevet

Jeg er egentlig Jonas-fan, men synes Aleks gjorde idollåta bedre. Skal nok høre den noen ganger i sommer så stemte på han :)

Skrevet

HURRA for Aleksander!! Det VAR virkelig klasseforskjell på fremførelsene her i kveld. Kjempeflott at han vant ja

Gjest bamsemums
Skrevet

Vell fortjent at seieren gikk til Aleksander! :hoppe:

Skrevet
Og hvordan kan du vite det?

Men jeg fikk rett, gjorde jeg ikke? :ler:

Men den rette mann vant. Alexander var best idag, skulle nesten tro at den som skrev vinnerlåta har skrevet den til ham. Og endelig står en trønder øverst på idolpallen. :tommel:

Skrevet

:grine: Eg følte meg heilt tom då Aleksander vann.... :grine:

Har hatt konkurrande (Idolpotten 2006) med folk i klassa i heile år... Eg leda, men....

POKKER OG ALTSÅ!! Eg tapte jammen 650kr på heile greia. :frustrert:

Eller.... Egentlig VANN eg 650kr, men sidan eg måtte dele potten på 1300kr med ein annan, så føler eg at eg tapte 650kr fordi eg tippa Jonas.

Uansett: Eg syns Aleksander var kjempeflink, og eg er enig i at han sang vinnarsangen best. Men eg syns uansett at Jonas er flinkast og har den beste stemma. Som nokon sa tidligare her oppe, så trur eg Aleks blir en flopp som Kjartan.

(Og heeeeilt til slutt: Syns det har vore dårleg nivå på Idol i år, til tross for at det var fleire påmeldte enn nokon sinne. Viss det ikkje blir bedre neste år, så sluttar eg å sjå på.)

Gjest Gjest1
Skrevet
Men jeg fikk rett, gjorde jeg ikke?  :ler:

Men den rette mann vant. Alexander var best idag, skulle nesten tro at den som skrev vinnerlåta har skrevet den til ham. Og endelig står en trønder øverst på idolpallen.  :tommel:

Jo du gjorde det, men det kunne like gjerne vært Jonas som vant. Var veldig jevnt...

Skrevet

Pekte meg ut to favoritter første finalerunde, og begge kom til finalen :)

I dag var Aleksander desidert best, og vinnerlåta kledde han mye bedre enn Jonas.

Pop vant over rock.

Skrevet

Enig i det, jeg tror ikke han overlever som pop-Idol.

Gjest Trønder
Skrevet

Den beste vant, bare last ned sangen med Jonas og med Aleks på LimeWire, det er ingen tvil om hvem som har best stemmekontroll og som gjør sangen mest spennende. Aleks er den beste popsangeren, Jonas den beste rockeren. Det er pop idol handler om.... Grattis Aleks!! :klappe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...