Gjest gjest1 Skrevet 19. mai 2006 #22 Skrevet 19. mai 2006 Kiss from a rose var fin første ganga, men nå blir den overspilt på idol! Pluss siste sangen og som de skal synge hver sin gang, pluss vinneren synger en gang til! Har ennå traumer etter standing tall og hun jenta i publikum som prøvde å synge med med et følsomt ansiktsuttrykk! De filmet henne hele tiden :-D
Little sister Skrevet 19. mai 2006 #24 Skrevet 19. mai 2006 Synes Jonas er flinkest jeg, men på den andre siden er Aleksander så flink at han også er en verdig vinner. Heia begge
Gjest |H| Skrevet 19. mai 2006 #25 Skrevet 19. mai 2006 viss dere stemmer på aleksander, så skal jeg ta frem puppeavataren min igjen
nat26 Skrevet 19. mai 2006 #26 Skrevet 19. mai 2006 Synes de var gode begge to,men jeg holder en knapp på Jonas
Marikari Skrevet 19. mai 2006 #27 Skrevet 19. mai 2006 har egentlig likt jonas best hittil, men synes aleksander sang vinnerlåta best..så nå håper jeg at han vinner.. men stemme - nei det gidder jeg ikke!
Gjest gjest1 Skrevet 19. mai 2006 #29 Skrevet 19. mai 2006 (endret) OG en ting til! Hva var det med jonas og white wedding? Husker jeg helt feil? Husket ikke den gikk lyst på "it's a nice day for a" MØRKT "white wedding" hørtes helt mongo ut >:--/ Endret: Men de er flinke ellers altså! Endret 19. mai 2006 av Towelie
Shine21 Skrevet 19. mai 2006 #30 Skrevet 19. mai 2006 syns de er så flinke begge to igrunn... å så forskjellige.. har holdt en knapp på aleksander og gjør vel det enda, syns han er best til å synge egetnlig.. men ikke bare det som teller heller da.. men er jo igrunnen ett fett, begge er flinke og får sikkert plate kontrakt uansett. så jeg mener begge er vinnere allerede!! hihi..
Gjest gjest1 Skrevet 19. mai 2006 #31 Skrevet 19. mai 2006 viss dere stemmer på aleksander, så skal jeg ta frem puppeavataren min igjen ← JA! Vi vil ha puppedamen!
Gjest Gjest1 Skrevet 19. mai 2006 #32 Skrevet 19. mai 2006 Kjenner noen som var på generalprøven i ettermiddag, og Aleksander var absolutt den beste da.... Det var det visst bred enighet om. ← Merkelig å si at du vet det av den grunn. Det er jo mest fjortisser som stemmer, og mange stemmer ut i fra helt andre faktorer enn hvem som synger best i dag. Aleksander sang vinnersangen best, men det betyr lite siden den var nokså anonym. Jeg synes Jonas har kulest stemme.
pusla Skrevet 19. mai 2006 #33 Skrevet 19. mai 2006 Vinnerlåta passa best på Aleksander synes jeg, han sang den veldig fint. Men jeg heier fortsatt på Jonas, selvom egentlig Aleks vel synger bedre. Jeg bare har problemer med Aleks uten at jeg egentlig skjønner hvorfor. Også liker jeg rock bedre enn pop, så da blir det Jonas!!
Pilar Skrevet 19. mai 2006 #34 Skrevet 19. mai 2006 Definitivt mest særpreg på Jonas rå stemme. Aleksander er flink han også, men litt...blass i forhold. (Syns jeg.)
Gjest gjest1 Skrevet 19. mai 2006 #35 Skrevet 19. mai 2006 Jeg bare har problemer med Aleks uten at jeg egentlig skjønner hvorfor. ← Kommunikasjon er regel nummer 1 for at et samboerforhold skal virke. Overrask han når han kommer sliten hjem en dag etter jobb med et rosebad for dere to og en bedre hjemmelaget middag. Når han er avslappet snakker dere ut om problemene og WTF :S
Gjest Gjest1 Skrevet 19. mai 2006 #36 Skrevet 19. mai 2006 Vinnerlåta passa best på Aleksander synes jeg, han sang den veldig fint. Men jeg heier fortsatt på Jonas, selvom egentlig Aleks vel synger bedre. Jeg bare har problemer med Aleks uten at jeg egentlig skjønner hvorfor. Også liker jeg rock bedre enn pop, så da blir det Jonas!! ← Jeg er helt enig bortsett fra det med problemer med Aleksander. Han synger helt ok, men eier ikke særpreg sånn jeg ser det. Kommunikasjon er regel nummer 1 for at et samboerforhold skal virke. Overrask han når han kommer sliten hjem en dag etter jobb med et rosebad for dere to og en bedre hjemmelaget middag. Når han er avslappet snakker dere ut om problemene og WTF :S ← Jeg tror kanskje at du glemte hvilken tråd du svarte i her!
Gjest d'Arc Skrevet 19. mai 2006 #38 Skrevet 19. mai 2006 Kommunikasjon er regel nummer 1 for at et samboerforhold skal virke. Overrask han når han kommer sliten hjem en dag etter jobb med et rosebad for dere to og en bedre hjemmelaget middag. Når han er avslappet snakker dere ut om problemene og WTF :S ←
T.S Skrevet 19. mai 2006 #39 Skrevet 19. mai 2006 En som synger veldig bra, men er så sjarmerende som et kjøleskap vs en som det er litt med, men som synger bare ok.... Hurra.
Shine21 Skrevet 19. mai 2006 #40 Skrevet 19. mai 2006 jeg syns absolutt ikke aleksander er så lite sjarmerende å kjedelig som alle her skal ha det til ! syns han er sjarmerende på sin måte jeg.. litt alvorlig men samtidig kan han ha humor å tulle i vei.. men tror nok jonas vinner uansett pga alle fjortissene som sitter å taster for harde livet nå..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå