Samantha Skrevet 19. mai 2006 #1 Skrevet 19. mai 2006 Ohhh... Nedtelling til kveldens finale no! 2 timar igjen! Eg syns ærlig talt det er veldig spennande. Veit ikkje kven eg skal tippe at vinn. Jonas har vore favoritt sidan semifinalen, men Aleksander har overraska positivt heile vegen. Trur det er mange av dei som stemmer som ikkje har bestemt seg på forhånd, så eg trur det kjem veldig an på kva dei presterer ikveld. Så kven trur du at vinn?
Gjest Gjest1 Skrevet 19. mai 2006 #3 Skrevet 19. mai 2006 Jeg stemte på Jonas jeg. Synes han har mer sjarme og bedre stemme.
Gjest Skya Skrevet 19. mai 2006 #5 Skrevet 19. mai 2006 og jeg VET at Aleksander vinner (d gjelder å ha de rette kontaktene skjønner dere )
Jaya Skrevet 19. mai 2006 #6 Skrevet 19. mai 2006 Ikke godt å si, egentlig. Holder en liten knapp på Aleksander, men om Jonas vinner legger jeg meg ikke ned og griner av den grunn.
Gjest Gjest1 Skrevet 19. mai 2006 #7 Skrevet 19. mai 2006 og jeg VET at Aleksander vinner (d gjelder å ha de rette kontaktene skjønner dere ) ← Og hvordan kan du vite det?
Tiit Skrevet 19. mai 2006 #8 Skrevet 19. mai 2006 Aleksander vil ha mest å by på for fremtida. Han er mye bedre musikalsk sett enn Jonas, slik jeg ser det. Så håper jeg alle som ikke har stemt før (slik som jeg...) tar tak i dag og stemmer frem Aleksander!!
Aster Skrevet 19. mai 2006 #12 Skrevet 19. mai 2006 og jeg VET at Aleksander vinner (d gjelder å ha de rette kontaktene skjønner dere ) ← Kjenner noen som var på generalprøven i ettermiddag, og Aleksander var absolutt den beste da.... Det var det visst bred enighet om.
Samantha Skrevet 19. mai 2006 Forfatter #13 Skrevet 19. mai 2006 Kjenner noen som var på generalprøven i ettermiddag, og Aleksander var absolutt den beste da.... Det var det visst bred enighet om. ← Om det går bra på generalprøva, så går det dårlig når det gjeld. Det er noko ALLE veit Heia Jonas!!!
Sunbird Skrevet 19. mai 2006 #16 Skrevet 19. mai 2006 Heier på Aleksander jeg Jeg tror virklig han er den som har mest å by på i framtiden. Men om han ikke vinner så tror jeg at vi uansett kommer til å få se mer til han i framtiden.
tuji Skrevet 19. mai 2006 #17 Skrevet 19. mai 2006 Hvis man kun skal gå etter stemme, bør Aleksander vinne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå