Gjest Anonymous Skrevet 6. desember 2002 #1 Del Skrevet 6. desember 2002 hva bruker dere når dere sminker dere til hverdag bruker jeg bare mascara til fest; litt foundation på nesen (den er så rød) øyenskygge mascara leppestift Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Dings Skrevet 6. desember 2002 #2 Del Skrevet 6. desember 2002 Hverdag: Øyenbrynsblyant for å markere brynene, litt foundation og mascara. Fest: Alt over + leppestift/lipgloss og litt rouge over kinnbena. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 6. desember 2002 #3 Del Skrevet 6. desember 2002 Gjennomsiktig pudder for å holde huden matt, pudderet gir ikke farge. Lett au naturelle øyeskygge og sort mascara. Pleiende lebepomade hører selvsagt med. Den daglige make-upen bør være diskret. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 6. desember 2002 #4 Del Skrevet 6. desember 2002 Skal vi se: På hverdager varierer det hva jeg bruker, humøret mitt spiller liksom inn på en måte. Jeg går ofte uten sminke. Jeg er så heldig at jeg ikke trenger det og føler at det er greit. Men skal jeg til byen tar jeg litt pudder, roush og parfyme på. Til fest tar jeg å lakker mine øyenvipper og kanskje litt eyeliner i tilegg til hverdagssminken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 6. desember 2002 #5 Del Skrevet 6. desember 2002 Til Hverdags: Ørlite pudder for å matte huden Litt diskret rouge for å friske opp mitt vinterbleke ansikt Nøytral øyenskygge (bare av og til) Mascara Leppepomade (EA 8 hour) om vinteren Lipgloss (gjerne Lancome juicytube) om sommeren Til Fest: Pudder Diskret rouge Nøytral øyenskygge(+kanskje en med litt farge som matcher antrekket) Eyeliner/kajal Mascara Lipgloss m/litt farge Liker ikke å sminke meg kraftig selv om jeg skal pynte meg. Foundation liker jeg definitivt ikke. Men jeg har en finporet og jevn hud, så jeg trenger det heller ikke synes jeg. Jeg har et godt pudder fra Kanebo som matter og dekker akkurat passe. Lebestift bruker jeg sjelden. Jeg har sikkert 20 stk (!) men føler meg av en eller annen grunn veldig sminket når jeg tar det på. Dessuten liker jeg bedre å trekke fokus til, og fremheve øynene, og da må jeg uansett tone ned munnen litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 6. desember 2002 #6 Del Skrevet 6. desember 2002 Til hverdags bruker jeg lite sminke. Stort sett bare mascara og rouge. Til fest bruker jeg litt forskjellig. Kommer an på hva jeg skal ha på meg og hvordan jeg føler meg.. Foundation Brun øyenskygge Eyeliner Kajal Mascara Rouge Matt, transparent pudder (droppes ofte). Bruker aldri leppestift Har også et løst pudder med litt glittereffekt i for festlige anledninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisle Skrevet 6. desember 2002 #7 Del Skrevet 6. desember 2002 jeg er dessverre sminkeavhengig! :cry: til hverdags: underlagskrem (jeg har så ujevn hudtone!) og transparent løspudder øyenskygge, vanligvis en lys en på øyelokket og en mørkere i globallinjen svart flytende eyeliner på det øverste øyelokket svart kohl liner på våtkanten under øyet svart maskara øyenbrynsblyant lipgloss til fest: det samme som ovenfor men da gjerne sterkere farger på bryna og av og til flytende eyeliner rundt hele øyet lys lebestift eller rødlilla lebestift... en anelse rouge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 6. desember 2002 #8 Del Skrevet 6. desember 2002 hverdagssminke: - gjennomsiktig pudder, for å matte huden - ørlite rouge, for å friske opp vinterblek hud - mørk-brun maskara - gjennomsiktig øyenbrynsgele, for å få bryna til å ligge der de skal. til fest: - samme som over - øyenskygge (stort sett kun en farge) - noe mer synlig rouge, alt ellersom hva jeg skal og lysstyrke der jeg skal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 6. desember 2002 #9 Del Skrevet 6. desember 2002 Milla; hva slags gjennomsiktig pudder? Ble nysgjerrig. Hadde et vanlig pudder fra Shiseido, men det er tomt nå, må kjøpe nytt. Klems, Julie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 6. desember 2002 #10 Del Skrevet 6. desember 2002 Til hverdags: det varierer. Noen ganger: absolutt ingenting. Ofte: øyenskygge. Fargen varierer, ofte går det i brunt (altså helt nøytralt) men av og til grønn eller lilla (svakt, så det er ganske nøytralt likevel) dersom det passer humør og klær bedre. Ved behov: dekkstift og pudder for å dekke kviser og urenheter Skjelden: lebestift (oftere før, lite i det siste, har har nok med jobbsituasjonen) Til fest: det samme som over, men oftere sterkere farger på øyenskyggen. Pluss: alltid lebestift og mascara. Av og til også rouge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå