Gå til innhold

dArc side of the moon

Gjest d'Arc

Anbefalte innlegg

Gjest d'Arc

Fint at det ikke bare er meg som er sånn :), men jeg fikk nå somla meg bort til venninna mi etterhvert. Noen dro ut internettledninga.

Da jeg kom hjem, så jeg på Titanic, og jeg sipper like mye hver gang :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bodillen

Uff, da... Bortsett fra Love Story, er vel det den filmen jeg har sippet mest over også... :grine: Da jeg så Love Story gråt jeg meg i søvn, faktisk... :rodme:

Endret av Bodillen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest d'Arc
:troest: Du får trøste deg med at du ikke er den eneste som sitter og sipper over slike filmer. Nå har jeg ikke sett Love Story da, så jeg må nesten leie den en gang. Kjæresten min skjønner ikke hvorfor jeg ser filmer som jeg griner av, men de er jo så koselige :grine:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodillen

Ja, det er koselig å grine litt! :ler:

Jeg lover deg at Love Story kommer til å gjøre susen...

Jeg har tilogmed prestert å grine av tengefilmer.... :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest d'Arc

Tegnefilmer (jeg griner av Løvenes Konge fremdeles), FRIENDS episoder. Det er masse å grine av der ute. Men men, nok sipping ;)

Nå er det snart eksamen, og tror du ikke vi har et titalls prøver mellom hver av dem :frustrert: I tillegg må jeg jobbe masse, så det her kommer til å bli kjempe gøy. Jeg er glad jeg fortsatt bor hjemme så jeg slipper å vaske klærne mine og betale regninger. Det hadde blitt ennå mer ork!

La meg være ung :roll:

Endret av d'Arc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bodillen

Jeg er glad jeg fortsatt bor hjemme så jeg slipper å vaske klærne mine og betale regninger. Det hadde blitt ennå mer ork!

Kan jeg flytte hjem til deg, på rommet ditt...?? Hvis du lurer på hvorfor er det bare å lese innlegg nr 262 i dagboka mi... :tristbla:

Endret av Bodillen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest d'Arc

:grine: I morgen er det uttrekk til eksamen, og jeg er SÅ sikker på at jeg kommer opp i økonomi. Været er dårlig, så jeg blir heldigvis ikke fristet til å dra ut de dagene jeg må øve.

Du kan flytte inn her, Bodillen, men da må du hjelpe meg med å pugge ;) Ellers skal du få slippe å vaske klær og pusse opp, det tar mamma seg av :sjarmor: , så skal vi se om vi ikke får bakt et brød også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Jaja, men da skal hun selvfølgelig få lov å pusse opp huset!

Ække hennes hus engang ;)

Hun pusser opp hos mammaen sin, fordi hun flytter inn der med tre gærne unger, en mann og en bikkje fordi de skal bygge nytt hus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1
Pusser opp huset til moren, for så å bygge nytt hus?

Jøss. Det ække hver' da!

Ja, eller, de har bodd rett ved henne, men så har de solgt huset, og nå skal de bo hos henne mens de bygger det nye huset. Som takk for å få bo der skal de pusse opp kjøkkenet hennes blant annet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjesta

Si meg en ting (mulig jeg har vært sinnsykt treig her...)

Men er du ny som egentlig er gammel? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest d'Arc

Neida. Jeg er en ny en, som er ny, så du er ikke så treig ;)

Endret av d'Arc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest d'Arc

ÅÅÅÅåå.. Hvorfor kan ikke alle bare ha mine meninger?! :sur:

Jeg blir så irritert på slike mennesker som praktisk talt driter i alt som heter moral, og da bare MÅ jeg kommentere det. Og da blir det bare hissige og lite reflekterte kommentarer slik at jeg fremstår som et galt, feministiskt og desperat kvinnemenneske. Og det skulle ikke komme fram.

Buu :grine:

Endret av d'Arc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...