Gå til innhold

Inn og ut

Gjest Wrangler

Anbefalte innlegg

Gjest StoreSky

Trodde jeg var på vei inn i et forhold, men var visst ikke det alikevel. Så nå er jeg bare heeelt forvirra!!! gah!!!

:frustrert::tristbla::sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

har det akkurat likedan :overrasket:

Trodde jeg og flørten min hadde begynt å utvikle ting til å bli et forhold, men ut av det blå kom han med ordene; jeg liker deg kanskje ikke på rett måte.... :overrasket::tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky

:tristbla:

Nei si det du....Jeg spurte om vi var "a couple"... Og da, nei så svarte han ikke direkte ogsååå klarte jeg og lage meg masse rare forestillinger i mitt eget hode og dermed var det storm i det berømmelige vannglasset. Jaja. Frem og tilbake over ørten mail (han bor i england) og jeg bare mer og mer frustrert når han ikke svarte. MEN idag sa han at han hadde vært opptatt på jobben og ikke vært hjemme fær sent på kveld. ÅÅ jeg blir gaaaal.

Nåja, litt bedre idag! Får håpe det går seg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:forvirret: Hmm..... Så kjedelig då....

Har dokke styra på lenge då??

Mannfolk altså....

Håpar at det ordnar seg! :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest StoreSky

Et halvt år snart.... Men det ordner seg nok! :) *krysser fingrene for en bedre dag imorgen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky

jauda! Det er myye bedre nå! Har ikke fått svar på visse essensielle spørsmål (nåja, essensielle i mitt hode, haha!!). Men vi er venner og "aner ikke hva man kaller det med kanskje kjærester..".

Jeje. Så da er jo saken: NÅR ser jeg han neste gang..?? hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky

Hahah! Det samme sier han..og jeg skjønner det jo selv, sånn egentlig. Er ganske flink å hause meg selv opp nemlig...

Hilsn masekråka fra helvete :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...