Gå til innhold

Kontaktannonse

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Vil høre om dere har noen meninger om at jeg, en 38 år gammel, singel, småbarnsfar skaffer meg sex via profil på nett og msn, i en liten by. Bruker mye tid på nettet, dag og natt. Msn, skype.... Begynner å bli litt farlig mht at noen av dem jeg har hatt sex med, od de jeg prater med, som jeg ikke vet hvem er, kanskje begynner å prate om meg på byen..... Vil ikke at familien min, eller eksen skal vite. Er jeg unormal? Noen flere som driver med det samme?

Takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Vil høre om dere har noen meninger om at jeg, en 38 år gammel, singel, småbarnsfar skaffer meg sex via profil på nett og msn, i en liten by. Bruker mye tid på nettet, dag og natt. Msn, skype.... Begynner å bli litt farlig mht at noen av dem jeg har hatt sex med, od de jeg prater med, som jeg ikke vet hvem er, kanskje begynner å prate om meg på byen..... Vil ikke at familien min, eller eksen skal vite. Er jeg unormal? Noen flere som driver med det samme?

Takknemlig for svar.

Du er ikke unormal :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Florerer av sånt på nettet trådstarter, så ta det alldeles med ro, du er så langt derifra alene om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Er dette ironisk ment eller?

Nei.

Du er singel og kan gjøre hva du vil. Du bør tenke litt på barna, da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...