Gå til innhold

Noen som får julesokk av nissen???


Susan

Noen som får julesokk av nissen?  

1 stemme

  1. 1. Noen som får julesokk av nissen?

    • NEI
      8
    • JA
      21


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Er det noen som er så heldige som meg, som får en julesokk hvert år av nissen?

Håper jeg får det i år også.

I fjor hang den på soverumsdøra mi Det var moro å våkne opp til det.

Åhhh sååå mye godt det var oppi den sokken az. :D

Det var masse godteri, blader,mandariner osv.

Kosa meg med det og masse tegnefilmer på tv`n.

MERRY CHRISTMAS TO YOU ALL!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får julesokk jeg også!

*hopper opp og ned av glede*

Den henger ved peisen!

Det er utrolig mye koz som kan skjule seg i en julesokk!

JA TIL JULESOKKER!!!!!

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, strømpen henger ved peisen som alltid, og den blir litt større for hver dag frem til jul. Koselig det altså! Og jeg må jo skryte litt av at jeg også gir strømpe til nissen da, gir litt og får litt, er det ikke sånn det skal være da? He he :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke sokk jeg.SNUFS. Jeg som trodde jeg var snill jente. Forloveden min får. Hvis han er heldig ligger det også et skrujern gjemt blant godsakene i år. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg får det av "kollektiv-venninnene" mine.

Vi har en julesokk som vi putter godteri nedi nå og da, og forteller de andre at "nå kan du ta en titt i julesokken". Koselig! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg har ikke fått strømpe av nissen siden jeg bodde hjemme hos mor og far. Men hvert år så sørger jeg for at guttene mine får strømper av nissen - det skal de få av meg så lenge de bor hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA, jeg får julesokk......selv om jeg flytta hjemmefra for mange år siden finner nissen meg enda :D

Sambo og våre to vov-vovver får også julesokker.....

Så jeg stemmer i:

JA TIL JULESOKK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min barndom (i Tromsø) hengte mamman min alltid opp julestrømpe over senga mi natt til 1. juledag, så denne tradisjonen er videreført til jenta vår.....Vet ikke hvor vanlig dette er sørpå, sambis'ens familie har aldri gjort d, de kommer fra Danmark og Sandefjord. Tror ikke d er så alminnelig i venninnegjengen til avkommet heller......

Alt i alt blir d veldig mye pakker på henne, én i gavekalender'n hver dag i advent, alle pakkene på julaften, og d som er i julestrømpa 1. juledag...

Men, vi har jo bare henne, og hun har bursdag midt på sommer'n, så d blir jo et halvt år til neste gang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Nja... Jeg har laget julestrømper i filt til oss to, en i lysere og mørkere blå til ham og en i rødt og rosa til meg. Og der tror jeg jammen kjønnsrollene slutter hos oss to og! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får det ikke lenger, og savner det! :(

Synes det var kjempe stas og våkne opp og finne julestrømpe med blader, marsipan og clementiner da jeg jeg var barn

Synes absolutt det er en koselig tradisjon

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får alltid julestrømpe av nissen/mamma! har faktisk hintet til nissen/mamma at jeg ikke kommer hjem til jul om strømpen ikke henger der julaften! det er så kos...da sitter vi søsknene i sofaen med tepper og julestrømpe full av godteri og ser på tegnefilmer...akkurat som da vi var små! :D

*gleder meg sånn!!!!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig! Hos oss får hele familien det, og så sitter vi der alle sammen om morgenen og pakker opp sammen (Mamma i morgenkåpe på og med håret til alle kanter- slår aldri feil :lol:). Pleier å få "leker" (huff, hørtes litt perverst ut...) som skal underholde oss "ungene" utover dagen. Er oppvokst med britisk juletradisjon så er ikke så mye godter i strømpene. Får små leker, litt godteri, frukt osv.

Veldig koselig at hele familien og ikke bare ungene får synes jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri fått julestrømpe jeg, det var aldri tradisjon hos oss, og å starte denne tradisjonen for meg selv uten barn å skjemme vekk - nei det blir liksom veldig feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun jeg deler leilighet med skal få julestrømpe i år. Massevis av snop og småpakker og mandariner! :)

Hjemme hos mine foreldre er det alltid julestrømpe å få - har ikke helt vokst det av meg ennå, og jeg tror aldri jeg blir for gammel for julestrømpen og Reisen til julestjernen. :P

Glade jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk begynte jeg og søstern min det selv som barn , og siden tok mamma hintet :D Nå er det tradisjon som vi fører med oss videre.

Sambo og jeg skal gi strømpe til hverandre og jeg gleder meg som en unge :P La det bli Jul snart ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmmm...nei, eg har aldri fått julestrømpe av nissen, men eg og søsta pleide å få av mamma og pappa. :)

Men slutta med det for nokre få år sia, vi er begge "voksne". Nå pleier vi heller å ha ei stoooor skål med snop på bordet, som alle kan forsyne seg av. Men eg saknar litt dei to strømpene som hang på kvar si side av kamina. :cry:

:P God jul ! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg får julestrømpe enda :ler: Får en svær sokk med masse snop i som jeg kan kose meg med mens jeg ser på Askepott, disneytimen osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart! Men nissen kommer natt til 1. juledag han hos oss, etter amerikansk skikk. Da jeg var liten synes jeg det var sååå urettferdig, for alle vennene mine fikk julesokk på julaften.

Hos oss får ALLE! Dette er min første jul med sambo, og sokk er allerede sydd til han. Så i år skal det vel henges opp...*telle* 7, kanskje 8 julesokker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde også det som tradisjon hjemme, fikk alltid julesokk, full med mandariner, godteri, og annet spennende, så satt vi i nattkjolen og så på tegnefilmer, og bare koste oss... *sukk*

Jeg og sambo har egentlig ikke vært så flinke med det til oss selv, men nå har vi jo ei tulle å skjemme bort, hun er 1 1/2 år, og vi skal lage samme tradisjon med julesokk for henne, gleder meg stort, så iår blir det julesokker ja, og kos med tegnefilmer! :D

Gjett om jeg gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...