Pearl Skrevet 9. desember 2002 #21 Del Skrevet 9. desember 2002 Ringenes Herre Harry Potter Nothing hill Sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trifolii Skrevet 9. desember 2002 #22 Del Skrevet 9. desember 2002 Den som kommer på NRK2 i kveld, "Tilsammans", er kjempebra!! Akkurat min stil. Får desverre ikke sett den, men når eksamen er over, da tror jeg jeg skal leie den, og bare kooose meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 9. desember 2002 #23 Del Skrevet 9. desember 2002 Her er mine yndlings filmer -Fast and the Furious -Grease -Blade 1 & 2 -Matrix -Gone in 60 seconds -Jalla Jalla - This is NOT another teenmovie (holder på å le meg i hjel på begynnelsa) - Mann for sitt Revir -Djevelen og Jeg -Dracula 2000 Det er sikkert flere jeg ikke kommer på i farta. Men skal se XXX på DVD snart..fikk den ikke med meg da den gikk på kino :evil: :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 10. desember 2002 #24 Del Skrevet 10. desember 2002 Mine filmer (ikke prioritert rekkefølge) Blomster av stål Notting Hill Titanic Ford Fairlane Istid Mulan Tre nøtter til Askepott Førstekoneklubben +++ de fleste Meg Ryan filmene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 10. desember 2002 #25 Del Skrevet 10. desember 2002 Flåklypa Grand Prix Og så så jeg istid heromdagen - den var bare helt fantastisk bra den også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 16. desember 2002 #26 Del Skrevet 16. desember 2002 -A beautiful mind-et vakkert sinn -Bridget Jones' dagbok -Shrek -For the birds(kortfilm som følger med Monsterbedriften DVD eller VHS) -Ringenes Herre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 17. desember 2002 #27 Del Skrevet 17. desember 2002 hm...er så fæl til å glemme hva filmer heter *ler* Men noen som jeg har likt er bla: Dirty dansing Schindlers liste tre nøtter til askepott (obligatorisk hver jul *ler*) Grease 1 og 2 Strict ballroom (skrives sikkert ikke slik) The wulcano Du har mail Tatt av vinden Nattsvermeren ikke uten min datter Jurassic park filmene 101 dalmatinere 1 og 2 Lady og landstrykeren - hehe svak for de gamle fra Disneykommer ikke på flere tittler ....(om noen spør meg om hvilke bøker jeg liker best kan jeg ikke si hva de heter ...bare si hva de handlet om *ler*) Lille meg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget Skrevet 17. desember 2002 #28 Del Skrevet 17. desember 2002 Mine favorittfilmer (som jeg kommer på i farten): - Ringenes Herre - Dune (men likte PC-spillet og bøkene bedre) - Harry Potter 1 (har ikke sett 2 enda, men lest alle bøkene) - Matrix - Bridget Jones Dagbok (selvfølgelig) - A beautiful mind - Du har mail ++++ Hvilke filmer en liker kommer jo veldig an på humøret og ikke minst hvem en er på kino sammen med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 17. desember 2002 Forfatter #29 Del Skrevet 17. desember 2002 Du har rett i at Dune-bøkene er bedre enn filmen, Bridget, men .....gode himmel David Lynch har fått det bra til med denne filmen, altså. Forøvrig, og man ber om tilgivelse dersom denne kommentaren går litt på sidelinjen, så har sønnen til Dune-forfatteren slått seg sammen med en annen kar, og skrevet en prequel-trilogi som faktisk er like bra som originalserien, i tillegg til at de også har spyttet ut en bok til som heter noe i retning av "Legends of Dune", som fører trådene tilbake til vår tid, om jeg har forstått det riktig. Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 18. desember 2002 #30 Del Skrevet 18. desember 2002 Åååå, jeg glemte "City of Angels". Den er jo såååå bra. Legger også til "Dirty Dancing" på lista mi, det er nok den filmen jeg har sett aller flest ganger. (67, can you believe it??? :oops: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 18. desember 2002 #31 Del Skrevet 18. desember 2002 Den sjette sansen er Glimrende! ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget Skrevet 18. desember 2002 #32 Del Skrevet 18. desember 2002 Du har rett i at Dune-bøkene er bedre enn filmen, Bridget,...... skrevet en prequel-trilogi som faktisk er like bra som originalserien Fortsetter litt i dette sidesporet, siden du først kjørte inn i det Får jeg kjøpt disse bøkene på en bokhandel, eller må jeg evt. bestille dem fra Amazon? Og med det samme en er inne på Sci-fi, har du leste Enders Game? - den er kjempebra! Hørte det var snakk om å lage film av den, men har ikke sett noe konkret om det prosjektet - dessverre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 18. desember 2002 Forfatter #33 Del Skrevet 18. desember 2002 For å holde meg litt innenfor tråden, så har jeg nettopp kommet på at jeg har noen yndlingsfilmer til, Det femte element, og Leon av Luc Besson Enders Game er kul, og vil gjøre seg på film all den tid de bestemmer seg for å prøve. Boken ble fulgt opp av "speaker for the dead" som også var veldig bra....og det var en tredje også...muligens en fjerde. Langs dette med sci-fi, vil jeg på det sterkeste anbefale at du tar for deg en del av det Heinlein skrev etter 1960, kanskje med en gedigen knapp på hans bok "Job" i første rekke, og "time enough for love" og "the cat who walks through walls" i annen rekke. Vi må antagelig starte en ny tråd......jeg har en stappende full bokhylle med sci-fi og 15 års erfaring med sjangeren å entusiastisk øse ut i fra.... milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget Skrevet 19. desember 2002 #34 Del Skrevet 19. desember 2002 Har lest 5 av Enders Game og tror det har kommet to til. Starter en ny tråd - har bare rundt fem års entusiasme å ta fra, så da kan du sikkert gi meg et par tips Det femte element må med på min film-liste også og Nattsvermere selv om jeg blir skikkelig skremt av slike filmer. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 19. desember 2002 #35 Del Skrevet 19. desember 2002 Matrix!! Blir bare bedre og bedre hver gang jeg ser den. Klarer heller ikke å bli helt ferdig med Dirty Dancing.. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 20. desember 2002 #36 Del Skrevet 20. desember 2002 Har svart på en slik liste før, men må jo skrive en gang til: Ringenes Herre Hidden Dragon, Crouching Tiger Star Wars The Matrix Den sjette sansen Blå - Hvit - Rød Purpurfargen Tre nøtter til Askepott (det er to til, men jeg kommer ikke på....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 21. desember 2002 #37 Del Skrevet 21. desember 2002 Det beste jeg vet er å gå på kino og se filmer Det er jo så mange bra filmer men her kommer noen : *Ringenes herre *Materix *Star wars *Dirty dancing *Den grønne mil *Lier, lier *Braveheart *Speed *Romeo og julie *Titanic *10 ting jeg hater med deg *Armageddon *Bryllupssangeren *Happy gilmore *Waterboy Og sikkert enda mange flere, kommer ikke på mere i farten :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 28. desember 2002 #38 Del Skrevet 28. desember 2002 MATRIX - en vinner Den skjette sansen - elsker filmer som overrasker meg Pay it forward - får selv supermann til å grine på slutten Alle elsker Mary - lo i to døgn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 10. februar 2003 #39 Del Skrevet 10. februar 2003 Må bare føye til To tårn. Den andre filmen i LOTR. Den var kjempe bra Den som ikke har sett den enda, har fortsatt mulighet til å se den på kino. Trodde den skulle være dårligere enn den første, men det var den ikke nei. Gleder meg til den siste kommer til neste år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru.com Skrevet 11. februar 2003 #40 Del Skrevet 11. februar 2003 TOP GUN :oops: Elsker denne filmen, får aldri nok av den. Ser den hver gang mannen min er ute på reise noe han er veldig ofte. Skal se den i kveld etter at snuppetuppa er i seng. Gleder meg alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå