Julie Skrevet 18. mars 2002 #1 Del Skrevet 18. mars 2002 Hei! Er det noen her som har prøvd spinning? Har lyst til å prøve det Er det bra trening hvis man ønsker å bli kvitt noen kilo? Klems, Julie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2002 #2 Del Skrevet 18. mars 2002 Se og kom deg på spinning, det er kjempedeilig. Tror også at det er god fettforbrenning- du sykler jo konstant så lenge timen varer. Du får både muskler og kondisjon av det, uten belastningsskader, og musikken og gode instruktrer driver deg videre. Kommer fra spinning akkurat nå faktisk, og gleder meg til neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monahagen Skrevet 18. mars 2002 #3 Del Skrevet 18. mars 2002 Ja det er kjempefin trening og du vil så absolutt blitt kvitt noen kilo.Artig er det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brian Skrevet 18. mars 2002 #4 Del Skrevet 18. mars 2002 Anbefalles absolutt!! Du får trent deg skikkelig og instruktøren girer deg skikkelig opp til å yte maks. Og det beste av alt, en ordentlig god følelse etterpå. Timen(45min) går kjemperast. Bra oppvarming og man bruker som regel siste kvartere til å sykle ned og tøye ut. Skal spinne i morgen!! PS:gikk ned nesten ti kg før jul på to mnd. Spinninga gjorde susen!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 18. mars 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 18. mars 2002 Hei alle sammen! Takker for svar Var på spinning i kveld med ei venninne. Dere har rett - det var kjempeartig og deilig. Svetten bare sila den Og mye mer motiverende enn jogging. Bestemt meg for å kjøpe kort og ta spinning jevnlig heretter. Klems, Julie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2002 #6 Del Skrevet 24. mars 2002 Ja, spinning er kjempegøy! Den første gangen trodde jeg at jeg skulle dette bevisstløs av sykkelen før det hadde gått et kvarter, men det gikk heldigvis bra! Kondisen forbedrer seg, og du blir utrolig mye sterkere i lårene. Nå klarer jeg å stå oppreist og sykle hver gang instruktøren gjør det, og det kaller jeg forbedring! Dessuten har du et mål å strekke deg etter, dvs. timens slutt. og med god musikk til går det som en lek. Muligens en lek du ikke helt mestrer i begynnelsen, men like fullt en lek. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne Skrevet 25. mars 2002 #7 Del Skrevet 25. mars 2002 Jeg er ikke helt overbevist om at spinning er det rette når man ønsker å gå ned i vekt. Jeg har trent en del spinning og har ikke opplevd at det har medført vektreduskjon. Noen hevder at spinning gir så høy puls at man kun forbrenner sukker og ikke fett. Etter treningen kan man få veldig behov for å spise mye og gjerne søtt - og gjør man det har treningen ingen effekt mht slanking. Mange anbefaler rask gange i minst 20-30 minutter hver dag dersom man vil slanke seg. Det har jeg begynt med nå etter å ha drevet med spinning i mer enn 2 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyanna Skrevet 25. mars 2002 #8 Del Skrevet 25. mars 2002 Det med høy puls = lavere fettforbrenning er forsåvidt sant, i PROSENT. Men totalt forbrenner man selvsagt mye mer ved høy puls enn lav, så den totale fettforbrenningen blir også høyere. Det var mye snakk om det der med å trene på lav puls for et par år siden, fordi et par journalister hang seg opp i det (les: var ikke så stø i prosentregning), men det er grundig tilbakevist. I tillegg er den mest effektive måten å øke kondissen på (og dermed den daglige, 24-timers forbrenningen) å trene min. 45 minutter med forholdsvis høy puls. Men klart, det ALLER mest effektive er å finne en treningsform som man liker såpass godt at man kan gjøre det ofte, og som ikke medfører belastningskader. Så sånn sett kan gåturer være helt ideelt for noen. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå