Gå til innhold

venninner?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Fan i h...... nå er jeg sur!!

Var på besøk hos en av mine aller nermeste venninner,å da sitter hun å forteller at hun og en annen har diskutert meg!!

Typ " du er sånn og sånn"!!

Hun andre er åsså en jeg kjenner ganske godt, men hva i helvete sitter de å prater om meg for??

Føler meg dolket i ryggen nå, for det verste er at jeg føler det som om det er noe de irriterer seg over, men ikke tørr å si til meg, feige duster.

Jenter er noe herk, bare trøbbel og misunnelse hele jævla tiden!! :kvalm:

Måtte bare få det ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjesta

Skjønna at du blir irritert, men har ikkje du sitte og snakka om venninder ilag med andre venninder kanskje?

for eg må innrømme at det gjere eg heile tida.. men det ekje nødvendigvis negative ting, også masse masse positivt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Piper

Hun fortalte det jo til deg, så hva er egentlig problemet? På meg virker det som om det er slik de oppfatter deg, men ikek som de irriterer seg over. Det er nok emr du som er nærtagen, og tåler veldig lite.

Man sitter jo og snakker om folk i vennekretsen, men det er jo ikke dermed sagt det er negativt. hadde de irritert seg over dette og ikke våget å si noe om det, da ville vel ikke hun sagt noe til deg. For hun sa det jo.

Du har også bevist at du er feig selv, for hvorfor sa du ikke noe til venninnen din selv da om hvordan du følte det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hun fortalte det jo til deg, så hva er egentlig problemet? På meg virker det som om det er slik de oppfatter deg, men ikek som de irriterer seg over. Det er nok emr du som er nærtagen, og tåler veldig lite.

Man sitter jo og snakker om folk i vennekretsen, men det er jo ikke dermed sagt det er negativt. hadde de irritert seg over dette og ikke våget å si noe om det, da ville vel ikke hun sagt noe til deg. For hun sa det jo.

Du har også bevist at du er feig selv, for hvorfor sa du ikke noe til venninnen din selv da om hvordan du følte det?

ja hello, akkorat som det hadde hjulpet. For hva får man slengt i trynet da??

JO da er man SUR og tåler ingenting...nytter jo ikke si ifra til jenter, det blir jo et lurveleven uten like. Bedre å trekke seg unna, så får de sitte dær å kakkle til krampa tar dem!!

Å du, tviler på at det er så mye positivt som blir sakt når to jenter råtter seg ihop, bare så det er sakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Fan i h...... nå er jeg sur!!

Var på besøk hos en av mine aller nermeste venninner,å da sitter hun å forteller at hun og en annen har diskutert meg!!

Typ " du er sånn og sånn"!!

Hun andre er åsså en jeg kjenner ganske godt, men hva i helvete sitter de å prater om meg for??

Føler meg dolket i ryggen nå, for det verste er at jeg føler det som om det er noe de irriterer seg over, men ikke tørr å si til meg, feige duster.

Jenter er noe herk, bare trøbbel og misunnelse hele jævla tiden!! :kvalm:

Måtte bare få det ut...

skjønner godt at du blir sur. Hvorfor skal folk personlighetsanalysere hele tiden? Har noen hobbypsykologer i min vennekrets og det er ganske irrriterendes å høre på dem når de skal fortelle hvordan han og han er som person osv... Men det beste er faktisk å fortelle litt tilbake. "..og du er sånn og sånn..."

Men hva sa de egentlig da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
skjønner godt at du blir sur. Hvorfor skal folk personlighetsanalysere hele tiden? Har noen hobbypsykologer i min vennekrets og det er ganske irrriterendes å høre på dem når de skal fortelle hvordan han og han er som person osv... Men det beste er faktisk å fortelle litt tilbake. "..og du er sånn og sånn..."

Men hva sa de egentlig da?

:klappe::klappe::klappe:

dær sa du det!!!

Hva de sa kan være det samme,orker ikke legge ut om det her på forumet.

Men særlig hyggelig var det ikke, følte meg egentlig ganske så missforstått.

Men nå er jeg glad igjen pga. deg, takk for svaret, trengte det... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
:klappe:  :klappe:  :klappe:

dær sa du det!!!

Hva de sa kan være det samme,orker ikke legge ut om det her på forumet.

Men særlig hyggelig var det ikke, følte meg egentlig ganske så missforstått.

Men nå er jeg glad igjen pga. deg, takk for svaret, trengte det... :klem:

Bare hyggelig :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...