Gå til innhold

Vil ha en jente med barn, jeg!

sEnsAtion

Anbefalte innlegg

Jeg har sett at veldig mange jenter med unger har større problemer med å finne en gutt enn de jenter som ikke har barn.

Jeg runder snart 30 år og har vært singel lenge. Jeg vil gjerne bli sammen med en jente som jeg liker, og har ingenting imot å komme inn i en koselig familie.

Vi finnes! Bare så dere vet det, alenemødre! :sjenert:

Edit: Skrivefeil

Endret av sEnsAtion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He he,

Jeg har rundet tredve, og merker at jeg helt har endret holdning til alenemødre. For noen år siden ville jeg nok i de fleste tilfeller avskrevet prosjektet før det hadde begynt. Nå er barn absolutt ikke noe problem. Men for å være ærlig, helst ikke mer enn ett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_millis_*

Vel... det er velog bra t dere finnes... men jeg er i begynnelsen av 20-årene og vil helst finne meg en gutt på min egen alder. Hvorfor finnes ikke de?? (er mamma til en gutt på ett år)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det er bra dere finnes. Jeg har selv hatt småbarn og fikk samboer da jeg var 27 og barnet var 4 år, men nå er barnet voksen og jeg er singel. Jeg hadde bare ett barn, men hovedansvaret falt på meg selv om min eks var kjempeflink med innkjøp, matlaging, aktiviteter, klesvask osv.

Jeg ville aldri drømt om å be han bli med på f.eks foreldremøter, og jeg tror ikke han ville likt det heller siden barnet hadde en far som stilte opp annenhver helg og en ukedag.

Min eks ønsket seg ikke egne barn, men vi ble forelsket og fikk følelser for hverandre. Det tok ett år før vi flyttet sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett at veldig mange jenter med unger har større problemer med å finne en gutt enn de jenter som ikke har barn.

Jeg runder snart 30 år og har vært singel lenge. Jeg vil gjerne bli sammen med en jente som jeg liker, og har ingenting imot å komme inn i en koselig familie.

Vi finnes! Bare så dere vet det, alenemødre! :sjenert:

Edit: Skrivefeil

du aner ikke hvor deilig det er å høre dette!!! personlig vil jeg ikke ha en på min egen alder, men noen år eldre.. ca 3-4 hadde vært passe... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he,

Jeg har rundet tredve, og merker at jeg helt har endret holdning til alenemødre. For noen år siden ville jeg nok i de fleste tilfeller avskrevet prosjektet før det hadde begynt. Nå er barn absolutt ikke noe problem. Men for å være ærlig, helst ikke mer enn ett.

Du må nesten regne med å ta til takke med eldre menn enn 20 år skal du ha en samboer som takler/ønsker barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lovegeckos
He he,

Jeg syns du bør tenke på at dersom dama bare har ett barn vil hun alltid være bekymret for at det barnet er brikken som ikke passer inn. Dersom dere skulle få egene barn vil dette være en belastning med tanke på det ene barnet hun har fra før. Om hun derimot har flere vil hun ikke bekymre seg i så strek grad for da vil barna ha hverandre..

Litt klumsete forklart, men jeg håper du skjønner hva jeg mener...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...