Gå til innhold

Knerten og overraskelsene

magnhild

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ikke spennende, bare kjeeeeeedeeeeeeeeliiiiiiiiiiiig!! :frustrert:

Og nå traff vi et ar fra tvillingsvangerskapskurset, og de hadde født, termin en stund etter oss, men de mistet den ene tvillingen. Hva i all verden er visten med det da? det er andre barn som dør ut fra det kurset. Et annet par har mistet en fo rnoen uker siden.

blir redd og frustrert når jeg hører om sånt... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Skjønner godt du blir lei deg av sånne nyheter jeg.. Men dine tvillinggutter er store og sterke så det går heeelt sikkert fint!! :troest: Bare se på hamster videoen en gang til du så blir du gla igjen!! :ler:

Veldig spent på deres vegne nå altså!!

Stor klem!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sur: Jeg vil FØDE!!!!

NÅÅÅÅÅÅ!!!

Men samtidig kan jeg godt vente til det er ledig plass altså. Nå er det helt fullt og fødende får ikke plass der inne. De ligger her på forskjellige rom, tvstuen, gagen og slikt. Det har ikke jeg så lyst til... :sjenert:

men jeg vil gjerne føde NÅ!!! :sur:

Så det så! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Innom og leser, og sender sms videre til nettløse Bizzy! Vi følger med landet rundt, Magnhild!* :ler:

Fortsatt lykke til! :kose:

Kom uuuut nå, gutter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmen, har du ikke født ennå???????? Det var jo en spurv som hvisket at du hadde 2 min mellom riene i går kveld!!??

Ja, men det sluttet med det. Så ble det helt rolig. Nå er det 7 min mellom riene... Jeg er sur og lei og sliten... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Innom og leser, og sender sms videre til nettløse Bizzy! Vi følger med landet rundt, Magnhild!* :ler:

Fortsatt lykke til! :kose:

Kom uuuut nå, gutter!!!

:ler: a hold henne oppdatert, jeg orker ikke svare på sms fra hele landet døgnet rundt. Nå er jeg forresten sikker på at du føder før meg, Epona... :ler::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg tror nok ganske sikkert at du er først ut! :ler:

Får du sove litt innimellom, hvile ut?

Edit:

Så akkurat at det er jo bare 7 min mellom riene, så det blir neppe mye soving da nei... :flau:

Endret av Epona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også følger spent med!! Håper da de finner plass til deg så du får eget pent rom! Ikke kult å ligge på gangen nei.. Idag er dagen - tenk på det!! Her skinner sola som bare det - for å ønske guttene velkommen!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Magnhild har pakka sammen laptopen, blitt kjørt inn på føden for å få drypp. Så Magnhild selv kommer nok ikke på før gutta er født :hoppe:

Håper drypp gjør susen så det blir litt fart på sakene nå, du har holdt på lenge nå vennen. Trenger krefter til å få ut to gutter i med begge ender først

*HEIA*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så spennende :hoppe::hoppe:

Dette må være en fantastisk dag å komme til verden på, med strålende solskinn og deilig temperatur ute ;)

Håper du slipper å vente for lenge, og at dine skjønne smågutter snart ligger i armkroken til mammaen sin :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...