Jinx Skrevet 28. september 2006 #401 Del Skrevet 28. september 2006 Nivea: Bare fordi!! se en søt hamster!! ← Dårlig i magen sier du? Ja så BRA da! Da nærmer det seg vet du! Jeg venter i spenning!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 28. september 2006 Forfatter #402 Del Skrevet 28. september 2006 Dårlig i magen sier du? Ja så BRA da! Da nærmer det seg vet du! Jeg venter i spenning!! ← jeg skal ringe KK nå. Har lite pust, kvalm og vondt i hodet. dårlig i magen også ja. Og det hjelper ikke å gå rundt heller for da strammer hele magen seg til en medisinball og det trykker i alle fal mot lungene. Nei, jeg må ringe g høre hva jm sier på KK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 28. september 2006 Forfatter #403 Del Skrevet 28. september 2006 Jinx: Du har mms telefon sant?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 28. september 2006 #404 Del Skrevet 28. september 2006 Jinx: Du har mms telefon sant?? ← JAAAAAAAAAAAA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 28. september 2006 Forfatter #405 Del Skrevet 28. september 2006 JAAAAAAAAAAAA! ← Bare sånn at jeg vet det liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 28. september 2006 #406 Del Skrevet 28. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 28. september 2006 #407 Del Skrevet 28. september 2006 så spennende!! kanskje det var taco'n som gjorde susen Masse lykke til!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cumulus Skrevet 28. september 2006 #408 Del Skrevet 28. september 2006 Jeg har også MMS telefon.. Lykke til, håper det skjer noe nå! Forresten perfekt å føde på en fredag. Jeg og Masi hadde jo avtalt å føde samtidig på en fredag sist, for da kunne alle fire pluss babyene se på gullrekken sammen på barselloftet. Og så kunne pappaene være med oss i helgen. Og for å si det sånn, noen holder avtaler mens andre gjør det ikke. Cumulus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 28. september 2006 #409 Del Skrevet 28. september 2006 spennende, spennende.. -er Jinx sladris?? Jeg har også mms... tar gjerne imot bilder av to vakre nye gutter etterhvert jeg... TVI, TVI!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 28. september 2006 Forfatter #410 Del Skrevet 28. september 2006 jadda skal jeg sende mms til hele verden jeg nå da!! Kipa; jeg tor ditt nummr forsvant i den gamle mobilen, så om du vil ha mms, så må du sende meg en sms med nummer... cumulus: det dukker nok opp et bilde en gang tenker jeg... Jeg hadde forresten tenkt å føde på søndag jeg da... Og det kan jeg fortsatt holde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. september 2006 #411 Del Skrevet 28. september 2006 Så spennende! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 28. september 2006 #412 Del Skrevet 28. september 2006 min tlf har også mistet ditt nr..men mulig Jinx videresender om jeg smisker litt med henne, hvis hun får lov...så slipper du og sende mms over hele verden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 28. september 2006 Forfatter #413 Del Skrevet 28. september 2006 I kveld ringte jeg KK fordi jeg hadde masse greier på en gang som jeg egentlig ikke likte noe særlig. Følte meg egentlig litt hyponkonder fordi kontrollen på tirsdag var så bra. Men samtidig sa legen at om noe endret seg så måtte jeg ringe. Så da gjorde jeg det og fikk beskjed om å komme opp hit. Har nå tatt sparketest som er superfin! Guttene har det veldig bra i magen de. Jeg hadde vel omtrent tre sammentrekningen på 20 min... så det er ikke mye aktivitet å skryte av på det området. BT ble målt til intet mindre enn 165/110 og de fant 2+ på protein i urinen... Og da var beskjeden klar; du blir her hos oss. Så nå er jeg IGJEN innlagt på OBS posten og nå sitter jeg her i sengen min og venter på å få komme til legen. Det er visst ganske travelt her i dag, så jeg får vel bare vente tenker jeg. Har heldigvis med meg alt jeg trenger og laptopen ikke minst, så jeg får fulgt med på dere her. Så det store spørsmålet nå er: Kommer jeg hjem med gutter i magen, eller er neste gang som trebarnsmamma?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 28. september 2006 #414 Del Skrevet 28. september 2006 Håper du får en bra natt på sykehuset og at de tar godt vare på deg der. Det blir spennende å logge seg på KG i morgen å høre hvordan det har godt med deg, hvem vet - kanskje guttene har kommet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 28. september 2006 Forfatter #415 Del Skrevet 28. september 2006 :hår: kan ikke komme i natt.. Mannen er jo ikke her. jaja, vi får se hva som skjer. Nå er det natta... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 29. september 2006 #416 Del Skrevet 29. september 2006 Hvordan har natten vært? Har du det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 29. september 2006 #417 Del Skrevet 29. september 2006 Har også mms... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 29. september 2006 #418 Del Skrevet 29. september 2006 Har også mms... ← Mayamor etterlyser bilder??? Betyr det at de har kommet?????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 29. september 2006 #419 Del Skrevet 29. september 2006 Nei det tror jeg ikke, har sett Magnhild pålogget her i dag. Hvis ikke det skjer noe nå da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 29. september 2006 Forfatter #420 Del Skrevet 29. september 2006 ta det med ro damer. jeg flder ikke før på søndag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå