Gå til innhold

Knerten og overraskelsene

magnhild

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her har det skjedd ting! Håper de blir inne litt til og at formen din bedrer seg... Uansett hva som skjer så lykke til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Magnhild har flytta inn på nytt rom igjen, denne gangen med blendingsgardin pga hodepinen og øynene. Så hun ligger i mørkt rom, helt alene med vondt både i hode og mage. Ho regner med å bli en stund. Formen går opp og ned avhengig av om ho ligger i mørket eller er oppe og går.

Jordmoren hadde i allefall sagt "du går nok ikke til termin"

Ho er fortsatt et mysterium for legene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff då! Dette var ikkje bra! Syns det høyrest ut som svangerskapsforgiftning eg.

Men viss legane seier at det ikkje er det, så er det vel ikkje det då.... :sjenert:

No er det nok ikkje lenge til tvillingane kjem! Dersom du fortsetter å vere dårlig blir det vel keisersnitt ganske snart?

Lykke til ! :klem:

Endret av Hermione
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj og huff! :troest: Håper de snart finner ut av ting så de får hjulpet deg så det blir bedre!

Tenker på deg, der du ligger i mørket... :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg hjemme igjen.

Har sovet tre timer i MIN MIN MIN seng og det var deeeiiiliiiig!!! Er trøtt og sliten, men alt ser gerit ut! Godt å være hjemme igjen! :sjenert:

Og Nivea: Filletante!! Hehe, du skal nok få beskjed. Din far er ganske nysgjerrig han også... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at du er hjemme igjen da!

Formen er fin?

Du - vondt på siden (høyre) i magen; er ikke det et av de typiske tegnene på forgiftning da? Vondt i lever...like ved ribbenskanten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alt er vel med deg og guttene i magen (og de utefor magen også!) Har vært innom og lest undervegs mens du har vært på sykehuset, men ikke fått skrevet noe før nå. Tenker på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så godt at du er hjemme igjen da!

Formen er fin?

Du - vondt på siden (høyre) i magen; er ikke det et av de typiske tegnene på forgiftning da? Vondt i lever...like ved ribbenskanten.

Joda det er det, så derfor tok e det veldig aøvorlig da jeg kom inn og i tiden etter. Men alle blodprøver var helt normale og vondten forsvant, så da slappet vi mer av. Eneste grunnen til at jeg var til tirsdag og ikke dro hjem søndag var blodtrykket. Det leker jojo om dagen, og hopper fra 70 til 100 i undertrykk fra time til time... :tristbla:

Håper alt er vel med deg og guttene i magen (og de utefor magen også!) Har vært innom og lest undervegs mens du har vært på sykehuset, men ikke fått skrevet noe før nå. Tenker på deg!

Det går bra med meg. Har gitt guttene forbud mot å komme helt enda. Har litt jeg må fikse først. Men uansett, jeg begynner nok å vente nå ja.

Jeg er inne og leser hos deg også, men er dårlig til å skrive. Håper alt går greit! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du og du nå begynner det å skje ting her.... Hva skjedde med slutten av oktober da? Det er jo leeeeenge til ennå.. :ler:

Du har bare med å holde deg frisk nå kusinen, ikke noe tull! FRISK OG FIN!! Og så popper det snart ut to gærne guttunger som uten problem får deg ned i vekt på ein to tri.

Gurimalla så moro det skal bli!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, oj... godt du er hjemme hos deg selv igjen.

Og god bedring.

Håper du ikke får flere slike uebhagelige opplevelser og vondter.

Selvom KK er gørr så får vi vel også være glad for at vi har en så stor fødeavd. i nærheten- at vi slipper altfor lang reisevei når det står på...

Litt trøst kanskje :forvirret:

Uansett håper du blir bedre og bedre og at fødselen denne gangen går som en "lek".

Tenker på deg.

Klem Nydag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...