Missbumblebee Skrevet 22. juni 2006 #161 Del Skrevet 22. juni 2006 *Innom og ser etter deg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 22. juni 2006 #162 Del Skrevet 22. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 23. juni 2006 Forfatter #163 Del Skrevet 23. juni 2006 Det gikk bra!!! Jeg er 9+2 i dag etter UL, men regner etter menstermin 9+5! Fikk se en liten mini som herjet med armene sine, og flyttet seg mye! Nurket målte nå 2,5 cm, og alt så veldig bra ut!!! Er så lettet. Fikk beskjed om å ta det pent, og kose meg med graviditeten. Ikke noe fysioterapi på en stund, ikke jobb og ingen reiser som inkluderer fly! (Har litt flyskrekk, så det er vel stress risikoen som ikke er helt bra.) Mannen synes det var kjempe stas, spurte masse. Og jeg er aldri så lite stolt! Og det er nok han også. Nå blir det ingen ny UL før den ordinære på meg, mannen vil gjerne at vi tar en i uke 13 privat, men jeg får se.. Synes det er veldig stressendes med UL jeg da.... Om det skulle oppstå blødninger ol andre komplikasjoner kan jeg bare ringe GU, så fikk jeg komme inn til UL med en gang. Jeg er så lykkelig jenter! Det ser ut til at det går vår vei denne gangen. Nå skal jeg ut å shoppe!!!!!!! Fått skattepenger i dag jo! Jippi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 23. juni 2006 #164 Del Skrevet 23. juni 2006 Så godt å høre at alt var fint! Og koselig at mannen engasjerer seg. Gleder meg bare mer til min UL om 3 uker når jeg hører sånne herlige historier som din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 23. juni 2006 #165 Del Skrevet 23. juni 2006 Så godt å høre at alt var bra! Skjønner at du føler det er litt stress med UL, for tankene flyr jo avgårde som bare det... Ha en strålende fin st.hans! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 23. juni 2006 #166 Del Skrevet 23. juni 2006 Åh, så deilig å høre at alt var bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 23. juni 2006 #167 Del Skrevet 23. juni 2006 Å så deilig å lese!!! Ha en vidunderlig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. juni 2006 #168 Del Skrevet 23. juni 2006 Deilig!! GODT å høre! Håper du koser deg på shopping! Ha en super St.Hans helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 26. juni 2006 Forfatter #169 Del Skrevet 26. juni 2006 Da har jeg ordnet jordmor time i begynnelsen av august. Da er jeg i min 16 uke. Men det skal nok gå bra tenker jeg. Plagene mine har blitt bedre, kvalmen er ikke konstant og puppene er kun store, ikke ømme... Jeg tisser ikke 100 ganger på natta, max 3 ganger.. Hi,hi.. Og klarer å være våken til kl 12.... Men våkner tidlig om morgnen.. Det gjør jeg Det er så koselig å være gravid. Enda en arbeidskollega av meg er gravid, hun har termin i februar.... Så nå er vi tre, en i desember, meg i januar og hun siste i februar... Hvem tar mars??? Ser tydelig for meg vår mannlige sjef, han sitter nok å river seg ganske desperat i håret..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 26. juni 2006 #170 Del Skrevet 26. juni 2006 JM time er hyggelig! Så bra at du fikk i uke 16, og ikke måtte vente til uke 24 og etter ordinær UL med første time hos JM! Sjefen din har det nok ikke morro nå nei. *ser for seg sjef som river seg i håret* Men, sånt må han bare regne med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BitteLille Skrevet 26. juni 2006 #171 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Så bra det gikk på ul! Jeg håper på å få en tidlig ul jeg og, pga blødninger, håper jeg og får sett et lite frø som spreller rundt! Endret 26. juni 2006 av BitteLille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. juni 2006 #172 Del Skrevet 26. juni 2006 ja, sjefen blir vel snart lagt inn.. Godt formen er bedre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 26. juni 2006 Forfatter #173 Del Skrevet 26. juni 2006 Skulle aldri ha sagt at formen var bedre.... Konstant kvelm..... USj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 26. juni 2006 #174 Del Skrevet 26. juni 2006 Skulle aldri ha sagt at formen var bedre.... Konstant kvelm..... USj! ← Da er vi to... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 27. juni 2006 #175 Del Skrevet 27. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #176 Del Skrevet 27. juni 2006 Nå har regnet kommet hit også...... Uff.... Godt det er en stund til mannen sin ferie, og min... For meg spiller det egentlig liten rolle. Siden jeg jo er sykemeldt.... I dag skal jeg ut å spise, håper kvalmen holder seg langt borte!! For skal ut å spise onsdag og torsdag også... Mat, mat, mat.... Skal kjøpe bryllupsgave til et vennepar i dag også, gleder meg til det. Det blir litt fra ønskeliste, og litt ved siden av.... Liker å være bittelitt kreativ også! Håper alle har en fin dag... Og at dere ikke er kvalme, ikke har vondt noe sted og bare nyter det å være gravid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 27. juni 2006 #177 Del Skrevet 27. juni 2006 Så bra at du er kvalm da vennen! Fælt å si det sånn, men det er jo sant! Og det vet du jo! Men kvalmen er like plagsom likevel.. Vært flink å få nok søvn og hvile, og spis jevnlig. De tre tingene gjør underverker, tro du meg. Jeg hadde også fin effekt av dundersalt mot lett kvalme, og var helt fullstendig avhengig av det de første ukene. Her i huset gikk det under navnet vidundersalt, og nåde sambo om han spiste opp de siste så jeg var tom! Ha en flott tirsdag, kos deg ute med middag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #178 Del Skrevet 27. juni 2006 Og nå spyr jeg igjen............... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 27. juni 2006 #179 Del Skrevet 27. juni 2006 Uff stakkar deg! Føler med deg! En godbedrings ! Snart er du 12 uker og da gir kvalmen seg helt sikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 28. juni 2006 #180 Del Skrevet 28. juni 2006 God bedring til deg, håper du får en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå