Gjest bitten1 Skrevet 5. desember 2002 #1 Del Skrevet 5. desember 2002 Jeg har vært forelsket siden i sommer...skikkelig forelsket! Vi har truffet hverandre med jevne mellomrom, og han er veldig redd for å slippe meg inn i hjertet sitt. Ble nemlig stygt såret for 1,5 år siden. han trenger å føle at jeg er seriøs, og sikker på følelsene mine. Jeg har så lyst til kjøpe noe til han til jul...sånn at han fremdeles vet at han "har" meg. Virker det teit? Bør jeg gjøre det? Og i tilfelle hva kan jeg gi han? Jeg kunne godt tenke meg å unnlate å sende med kort, slik at han får tenke litt.....gjøre det litt mystisk..... Hva synes dere - virker jeg får pågående? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulogget Anie Skrevet 5. desember 2002 #2 Del Skrevet 5. desember 2002 Hver deg selv!! GJør det du selv føler for... Blir han "skremt" så blir han "skremt"... da har han ikke noe å samle på uansett.... Anie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dobbi Skrevet 5. desember 2002 #3 Del Skrevet 5. desember 2002 Hei! Har det på samme måten!Men er litt usikker på hvor seriøst "forholdet" vårt er. Når man sånn av og til besøker hverandre, og man kanskje ikke har lagt så veldi store planer for fremtiden. Det jeg ogsåtenker på er om han har tenkt å gi deg(meg) noen gave. Om han ikke har noen følelser kommer kanskje ikke de riktige frem om du gir ham en dyr julegave. men om det er noe du kan gi som ikke er så dyrt, men som viser at du har tenkt på ham, er det kanskje bedre! Jeg er i den situasjon at jeg egentlig ikke har råd til de store presangene i år, så jeg slipper å tenke på det...Men jeg fikk 5 røde roser på døren for noen dager siden, uten kort. Kom fort på at han hedde spurt meg om adr. dagen i forveien. Men jeg synes det er mer koselig med kort. Så er menn kanskje litt anderledes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 5. desember 2002 #4 Del Skrevet 5. desember 2002 Jeg er mann selv...... Ikke vær "mystisk"......menn har ikke evner til å fatte slik. Det vil si......vi har det, men......hvis han er ettertrykkelt brent, som du sier.....da er han usikker, og kan ha en tendens til å tolke i feil retning...... Det er ikke sikkert han er så usikker, men....mitt råd er: vær så tydelig at det nærmest blir tåpelig. Hva julepresanger angår, har jeg ingen råd.. annet enn at du kanskje ikke bør gi ham et årsabonement på "Det beste" lykke til med hilsen milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutti Skrevet 6. desember 2002 #5 Del Skrevet 6. desember 2002 Hei, syns ikke du virker pågående fordi om du har lyst å gi ham en liten ting til jul. Hva med et skjerf, hansker, eller en CD?? Litt enkle og ikke for dyre ting. Og du send ham et julekort samtidig. Syns du skal være naturlig og gjøre det som er 'typisk' deg. Ønsker deg lykke til, og en deilig forjulstid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. desember 2002 #6 Del Skrevet 8. desember 2002 helt enig med mannen som skrev inn her(Milo) det er ikke sikkert han er så usikker, men skal virke det, kanskje han egentlig er veldig sikker på hva han vil, men ikke tør å såre deg? kanskje han ikke er kommet over eksen sin? spør han direkte ut, han biter deg sikkert ikke, og jeg vil tro at du får svar der og da.... lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bitten1 Skrevet 9. desember 2002 #7 Del Skrevet 9. desember 2002 Takk for fine svar dere... Det med usikkerheten er et viktig tema i denne saken. Problemet er at jeg har spurt han direkte, svaret jeg fikk var ikk enegativt. Han har fått sjagsen til å være 100% ærlig mange ganger... Jeg hadde selvsakt overlevd et nei, men det har jeg altså ikke fått. Han sier at han er veldig betatt, og at han synes det er gøy å være sammen med meg. Det skal sies at vi har en veldig spesiell kjemi. Jeg ser det an i jula, for da kommer vi sikkert til å treffes regelmessig. Viser han ingen interesse da, kan jeg ikke lure meg selv lenger. Kjærlighet er fryktelig vanskelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå