Champagnepiken Skrevet 22. mai 2006 #21 Del Skrevet 22. mai 2006 Lykke til til alle sammen, både dokke som trur det går strålande og kanskje særleg til dokke som ikkje er fullt så positivt innstilte. ← Takk, nå ser det riktig så lyst ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Acinom Skrevet 23. mai 2006 #22 Del Skrevet 23. mai 2006 Var i sydligere strøk for et par uker siden, og fikk meg en het sommerflørt Svever fortsatt rundt på en rosa sky jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #23 Del Skrevet 23. mai 2006 Var i sydligere strøk for et par uker siden, og fikk meg en het sommerflørt Svever fortsatt rundt på en rosa sky jeg... ← Åååh, så herlig!! Det kunne eg og godt tenke meg. Lucky pig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 23. mai 2006 #24 Del Skrevet 23. mai 2006 Eg håper den blir bra. Er litt redd får å bli peppermø Det idelle hadde vært ein bra sommerflørt. Hadde ein koslig flørt i ei campingvogn ei gang. Har også eit godt minne fra Danmark. Kanskje eg finne ein i sommar. ¤håpe¤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2006 #25 Del Skrevet 24. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Festus Skrevet 24. mai 2006 #26 Del Skrevet 24. mai 2006 Håper jeg også får meg en liten flørt.... Har ikke akkurat topp selvtillit, og er vel ikke akkurat den som menn snur seg etter på gata (ihvertfall ikke i positiv mening....), men savner å føle meg litt spesiell og litt ettertrakta..... Skal ut på byen i kveld, men regner ikke med noe. Skal på sommerleir i august, og der er det mange kjekkinger *sikle* å se på om ikke annet...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chantal Skrevet 24. mai 2006 #27 Del Skrevet 24. mai 2006 Den ser rimelig tam ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 24. mai 2006 #28 Del Skrevet 24. mai 2006 Blior neppe noe særlig action å melde her, skal være hjemme i hele sommer og bor på ei lita øy hvor utvalget er heller mangelfullt. Måtte være hvis det kom en sjarmerende turist forbi da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2006 #29 Del Skrevet 24. mai 2006 er åpen for en flørt jeg.men hva hjelper det når jeg ikke tør å se på de jeg synes er kjekk(bortsett fra i smug da). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 24. mai 2006 #30 Del Skrevet 24. mai 2006 Ser bra ut det -men kvalifiserer vel nesten ikke her inne på singelforumet lengere. Jeg vet at han liker meg og jeg liker han.... Men er vel ikke kjærester..eller? Tja! flørt blir det!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. mai 2006 #31 Del Skrevet 26. mai 2006 Kom på at det ikke ser SÅ mørkt ut likevel - skal på festival, og for en gangs skyld er jeg singel på festival - og siden det er i utlandet tør jeg være mer på sjekkern enn jeg er her hjemme! Juhu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nigella ul Skrevet 26. mai 2006 #32 Del Skrevet 26. mai 2006 Ser bra ut foreløpig Første single sommer på 10 år! Kjærlighetssorgen er tilbakelagt og jeg er klar for sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 26. mai 2006 #33 Del Skrevet 26. mai 2006 Ser bra ut det -men kvalifiserer vel nesten ikke her inne på singelforumet lengere. Jeg vet at han liker meg og jeg liker han.... Men er vel ikke kjærester..eller? Tja! flørt blir det!!!! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. mai 2006 #34 Del Skrevet 26. mai 2006 Det kommer til å gå dårlig, tante >:--( Husker da det ble slutt i fjor svarte en meg med at "jeg skal vedde på at du har ny kjæreste til sommeren allerede" over ett år siden det! Kommer jeg ikke videre eller? SNERR! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 26. mai 2006 #35 Del Skrevet 26. mai 2006 fortsetter det som det har gjort de siste dagene, så går jeg en meget koselig og flørtete sommer i møte... kjekking i sikte, og han virker så absolutt med på flørten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest singel! Skrevet 26. mai 2006 #36 Del Skrevet 26. mai 2006 Ser lovende ut her også! Og festival blir det på meg også, dog ikke metal festival...en får klare seg med det som er litt nærmere og teltet blir vel like vått av regn her som der tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TNode Skrevet 26. mai 2006 #37 Del Skrevet 26. mai 2006 Joa, ser ganske så lyst på det i og med at jeg er fri og frank nå. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Singel Skrevet 28. mai 2006 #38 Del Skrevet 28. mai 2006 Danmark, Festival, Hjemmebrent...... Detta må bli mål, hvem jenter tenner ikke på en en syltynn metalfan som er konstant drita og har svartbelte i å drite seg ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mito Skrevet 29. mai 2006 #39 Del Skrevet 29. mai 2006 Jeg regner med å feie over minst 3-4 stykker på ferien min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punktom Skrevet 29. mai 2006 #40 Del Skrevet 29. mai 2006 Jeg regner med å feie over minst 3-4 stykker på ferien min. ← Lang-weekend? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå