Tilde Skrevet 5. desember 2002 #21 Del Skrevet 5. desember 2002 :D Gratulera sååå møje Hege! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 5. desember 2002 #22 Del Skrevet 5. desember 2002 Gratulerer så mye med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trifolii Skrevet 5. desember 2002 #23 Del Skrevet 5. desember 2002 Gratulerer med dagen Klem fra Trifolii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 5. desember 2002 #24 Del Skrevet 5. desember 2002 Som det kaketrynet jeg er, måtte jeg lete opp noen skikkelige bursdagskaker til deg, Hege. Hvilken vil du ha? http://home.c2i.net/tmengelsen/pynting.htm Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 5. desember 2002 #25 Del Skrevet 5. desember 2002 *blåser i 17-mai-blåsa mi* *vifter med flagget* *hiver konfetti* GRATULERER MED DAGEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 5. desember 2002 #26 Del Skrevet 5. desember 2002 GRATULERER SÅ MASSE MED DAGEN HEGE :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 5. desember 2002 #27 Del Skrevet 5. desember 2002 Tusen takk igjen dere Jeg må innrømme at jeg falt for påskekaka jeg, Vibeke. Den grønne fristelsen der gjorde meg kakesulten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 5. desember 2002 #28 Del Skrevet 5. desember 2002 Gratulerer så mye med dagen, kjære Hege! 1000 klemmer til deg fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 5. desember 2002 #29 Del Skrevet 5. desember 2002 *tips til alle Hegevenner hvilken kake man skal bake om det skal smake* Du får ta online-versjonen som en hilsen fra meg, Hege. Jeg vil være med og spise! (mulig vi også får plass til 47 kubbelys rundt kaken) Kjempekos! Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 5. desember 2002 #30 Del Skrevet 5. desember 2002 Gratulerer med dagen !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 5. desember 2002 #31 Del Skrevet 5. desember 2002 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 5. desember 2002 Forfatter #32 Del Skrevet 5. desember 2002 Tusenfryd vil være med å spise den grønne - den var faktisk lekker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 5. desember 2002 #33 Del Skrevet 5. desember 2002 Gratulerer med dagen,kjære Hege. Selv om den går mot slutten nå , håper jeg den har vært fin......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 5. desember 2002 #34 Del Skrevet 5. desember 2002 ÅÅåhhååååå 2 timer igjen *stolt av meg selv* :D G :D :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiola Skrevet 5. desember 2002 #35 Del Skrevet 5. desember 2002 Hurra!! Gratulerer med dagen Hege! :D Stor klem fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medinilla Magnifica Skrevet 5. desember 2002 #36 Del Skrevet 5. desember 2002 GRATULERER HEGE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 5. desember 2002 #37 Del Skrevet 5. desember 2002 Klikk meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleba Skrevet 5. desember 2002 #38 Del Skrevet 5. desember 2002 Kjære Hege! Er så glad jeg rakk dette i tide! Gratulerer så hjertelig med dagen! Du har gledet meg i over to år med dine kommentarer. Håper du nikoser deg den siste timen av dagen din også, og alle andre dager framover! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleba Skrevet 5. desember 2002 #39 Del Skrevet 5. desember 2002 Ups! Hvorfor står det at klokken er 00:06 den 6. desember, når klokken vitterlig var 23:06 den 5. desember da jeg postet innlegget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 5. desember 2002 #40 Del Skrevet 5. desember 2002 Oi oi oi, beklager at jeg er så treig i oppfattelsen altså. GRATULERER SÅ MASSE MED DAGEN, HEGE-VENNEN! Håper du har hatt en yum yum dag :D Stooooor klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå