Tusenfryd Skrevet 5. desember 2002 #1 Del Skrevet 5. desember 2002 Hurra for deg som fyller ditt år Ja, deg vil vi gratuleeeeere! Alle i ring omkring deg vi står, og se nå, vi vil marsjeeeeere! Bukke, nikke, neie, snu oss omkring. Danse for deg med hopp og sprett og spring! Ønsker deg av hjertet alle gode ting. og si meg så, hva vil du meeeere. GRATULEREEEEERE. Stor bursdagsklem til deg fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMSP Skrevet 5. desember 2002 #2 Del Skrevet 5. desember 2002 Hurra som har bursdag i dag! Nå får vi håpe du får feiret litt også da, selv om det er en vanlig ukedag. Masse klemmer skal du i allefall få ***KLEM*** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 5. desember 2002 #3 Del Skrevet 5. desember 2002 G Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dawna Skrevet 5. desember 2002 #4 Del Skrevet 5. desember 2002 Gratulerer med dagen, Hege! Håper du får en fin bursdag! Klem fra Dawna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maeve Skrevet 5. desember 2002 #5 Del Skrevet 5. desember 2002 GRATULERER MED DAGEN, HÅPER DEN BLIR FIN!! Mange gode klemma til deg fra meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 5. desember 2002 #6 Del Skrevet 5. desember 2002 Gratulerer så mye med dagen Hege :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 5. desember 2002 #7 Del Skrevet 5. desember 2002 Gratulerer så mye med dagen din Hege! Håper du får en super dag! Klem xeyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 5. desember 2002 #8 Del Skrevet 5. desember 2002 Gratulerer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. desember 2002 #9 Del Skrevet 5. desember 2002 Gratulerer så mye med dagen!!! :D :D :D Bursdagskos fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 5. desember 2002 #10 Del Skrevet 5. desember 2002 Næmmen, har du bursdag og greier?? Grattis!!!! dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 5. desember 2002 #11 Del Skrevet 5. desember 2002 GRATULERER MED DAGEN :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 5. desember 2002 #12 Del Skrevet 5. desember 2002 Heisann! Tusen takk skal dere ha, dette var hyggelig!! Jepp, dagen er fin, men jeg er på jobb, og ettersom jeg hadde lyst på litt kake i anledning dagen måtte jeg jo skaffe meg en. Orker ikke så mye kake at jeg får plass til 47 lys, og siden jeg ikke hadde noen å dele den med i dag kjøpte jeg litt napolionskake (sånn ei med fyll og spetakkel i) og dunket nedpå et kubbelys. STOR KLEM TIL DERE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 5. desember 2002 #13 Del Skrevet 5. desember 2002 Gratulerer med dagen Hege. Håper du får en strålende dag. Kos deg :D Klem fra Orakel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 5. desember 2002 #14 Del Skrevet 5. desember 2002 Gratulerer med dagen Hege :D *hipp... hipp... hipp... hurra* Orker ikke så mye kake at jeg får plass til 47 lys' date=' og siden jeg ikke hadde noen å dele den med i dag kjøpte jeg litt napolionskake (sånn ei med fyll og spetakkel i) og dunket nedpå et kubbelys. [/quote'] Åååååh napolionskake nam nam..... den var deg vel unt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisle Skrevet 5. desember 2002 #15 Del Skrevet 5. desember 2002 gratulerer med dagen hege! men hvordan fant de andre debattantene her ut at du har bursdag idag? ligger det en hemmelig bursdagsliste her et sted? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 5. desember 2002 #16 Del Skrevet 5. desember 2002 Tusen takk skal dere ha! Jeg har vært bruker av forumet i 2,5 år, så noen kjenner meg jo, Lisle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 5. desember 2002 #17 Del Skrevet 5. desember 2002 Gratulerer så masse med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 5. desember 2002 #18 Del Skrevet 5. desember 2002 Hap...Hap...Hap... Happy bursdag Hege!!! Bursdagskos fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 5. desember 2002 #19 Del Skrevet 5. desember 2002 Gratulerer så mye, Hege! Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stylish* Skrevet 5. desember 2002 #20 Del Skrevet 5. desember 2002 GRATTIS :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå