Gå til innhold

FRØKEN NORGE FINALEN


Gjest sola

Anbefalte innlegg

hva synes dere om de 2 jentene som vant frøken norge finalen i går ?

jeg synes ingen av dem var verdige vinnere egentlig. jeg synes at Liv Anne burde ha vunnet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Det jeg fikk med meg var at jeg synes at ingen av deltakerene hadde noe sjarm i det hele tatt icon_smile.gif Flotte jenter ja- men de må da ha litt karisma trodde jeg.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Synes hele arrangementet dreit på draget i og m at Missegeneral Hamnes gikk amok og banket opp den jenta.D forteller bare alt om hele opplegget.Ingenting unnskylder d der altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger tydeligvis ikke være spesielt pen for å både komme til finalen- og å vinne en missekåring lengre..

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var en del ganske fine jenter der i år, jeg!

Hvem som skulle vunnet og ikke har jeg ingen formening om, registrerte bare at jeg synes det er en banal konkurranse, men med søte jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes miss universe vinneren,frøken Hatlo var en verdig vinner.

Hun var ei søt jente,med naturlig utstråling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig at det er svært få (!)VIRKELIG vakre og nydelige jenter som melder seg på slike konkurranser.

De som faktisk er vakrest i dette landet, gidder ikke å melde seg på sånne konkurranser.

Ser flere pene jenter på mitt hjemsted enn på slike programmer!

_________________

Pusen vinke.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: den 2002-03-19 08:13 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Synes også at frøken Hatlo var en verdig vinner. Hun ser skikkelig søt.

Men jeg synes generelt sett at alle jentene er så tynne og skranglete. Dette gjelder den andre vinneren også. Hun er altfor tynn synes jeg.

Naturlige smil er mangelvare...

Men for all del...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det er bra at vi sender en brunette til Miss Univers konurransen. I flere år på rad nå har mørke kvinner vunnet. De lyse kommer skjeldent langt opp.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Synes at frk. Hatlo var bra.

Hun så sund og frisk ut. Og ikke avmagret.

Det liker vi!

Hun andre så jeg nesten ikke da jeg ble blendet av det tykke laget med lippgloss hun hadde på icon_smile.gif

Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

hei! jeg synes heller ikke frk.hatlo er noe spesielt pen, hun har utstråling, men pen? ikke så veldig....

Det er i hvertfall min mening, vi får trøste oss med at hun ihvertfall ikke vinner miss universe konkurransen i utlandet.

Jeg ser bedre ut enn henne synes jeg selv, og det synes andre også, intelligent er jeg også, har sjarm og utstråling, men hvorfor melder ikke jeg meg på? jo fordi jeg bare er 1.70 høy, synes det er for lite, og at jeg er for gammel til dette.... og at jeg ikke har nervene til dette.

hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Anonym!

Jeg synes at utstråling er myyye viktigere enn å være "Barbie-pen" i slike konkurranser. Det hjelper ikke å være smellvakker når du ikke har utstråling, sjarm og intelligens.

Det er for mange på dusinet av typen 1.80 høy og 29 kg synes jeg. Kvinner skal ha former og se ut som KVINNER!!

Du syntes kanskje at hun andre var penere da og tror hun når lenger enn frk. Hatlo???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vet dere, jeg får helt hetta av disse deltagerne i ymse Reality programmer som slår seg opp ene og alene grunnet sin deltagelse i Farmen/BB etc.......

Rett og slett til å spy av!!!

Liv Anne så ut som en malplassert bondetuppe i forhold til Frk. Hatlo - som forøvrig etter min mening hadde en flott utståling samt en sunn og frisk kropp.

Men...... holdningen min til slike missekonkurranser er at hele opplegget blir for patetisk, kunstig, hjernedødt og bimbo aktig.

10na icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

*nynner*

*moderator nynner tilbake... "passe språket sitt, Vinga"*

_________________

~Vinga~ hjerter_rundt.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Tusenfryd den 2002-03-21 20:01 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

kjære lea, jeg må få lov å ha egne meninger jeg og da, og det jeg mener, er at det er ikke noe minus å være smellvakker, og pluss at du har sjarm. intelligens og utstråling, alle disse tingene har hatlo, men hun er ikke smellvakker, og det synes jeg godt frk. universe kan være.

Anøynym

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du må få ha egne meninger!

Jeg synes uansett at hun er kjempesøt og naturlig. Verdig nok!

Men hver sin smak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...