Esperanza Skrevet 15. mai 2006 #1 Del Skrevet 15. mai 2006 Jeg har termin 27.11. På grunn av nakke og skuldrer går jeg til fysioterapi. De siste par ukene har jeg hatt en del smerter i ene halvdelen av baken. Smertene kommer når jeg har gått mye, hvis jeg løfter det ene benet høyere enn det andre, og det er vondt å snu seg i senga. Jeg forklarte det til fysioterapeuten, og han mente at det var symptomer på bekkenløsning. Det trengte ikke utvikle seg noe videre, men vi måtte følge med på det, sa han. Huff, håper ikke det blir verre! Noen andre som har begynt å merke noe til bekkenløsning? Synes det var så tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 15. mai 2006 #2 Del Skrevet 15. mai 2006 Hei! Jeg har ikke noen symptomer på bekkenløsning ennå, og håper også jeg kan unngå det. Vet desverre at i min familie er det flere som har fått det, og i mange tilfeller også tidlig. Så jeg forsøker å passe litt ekstra på. Håper det holder seg under kontroll og ikke blir værre for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 15. mai 2006 #3 Del Skrevet 15. mai 2006 Jeg har termin 27.11. På grunn av nakke og skuldrer går jeg til fysioterapi. De siste par ukene har jeg hatt en del smerter i ene halvdelen av baken. Smertene kommer når jeg har gått mye, hvis jeg løfter det ene benet høyere enn det andre, og det er vondt å snu seg i senga. Jeg forklarte det til fysioterapeuten, og han mente at det var symptomer på bekkenløsning. Det trengte ikke utvikle seg noe videre, men vi måtte følge med på det, sa han. Huff, håper ikke det blir verre! Noen andre som har begynt å merke noe til bekkenløsning? Synes det var så tidlig... ← Det kan være noe så enkelt som en muskel som har "låst" seg litt. Ta en tur til kiropraktoren, de ordner det på en-to-tre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Esperanza Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 15. mai 2006 Problemet er at det er ikke muskulært, det er ikke muskelsmerter. Mer en "gnikking" av ben mot ben. Musklene arbeider jo fysioterapeuten med, og de kjennes greie ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 15. mai 2006 #5 Del Skrevet 15. mai 2006 som sagt, kiropraktoren ordner sannsynligvis det på en-to-tre. De driver med samspillet i leddene, det handler om både bein, nerver, sener, muskler og alt annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dona Skrevet 29. mai 2006 #6 Del Skrevet 29. mai 2006 Eg er i veke13 og er for tida sjukemeldt for bekkenløsning,syns det var litt tidlig ja... Har smerter i korsrygg og halebein. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 29. mai 2006 #7 Del Skrevet 29. mai 2006 Les i dagboken min fra i dag Har skrevet om mitt første møte med kiropraktoren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå