Superlammet Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #42 Skrevet 23. mai 2006 Norge var direkte kjedelig. Fin låt og alt det der, men kjeeeedeeeeeliiiiig!
Gjest Gjesta Skrevet 23. mai 2006 #43 Skrevet 23. mai 2006 Flott at en parodi endelig vinner en sånn parodisk konkurranse. Neste år bør Norge satse på litt naken syretechno, fremført av godt voksne damer uten botox eller latex.
Superlammet Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #44 Skrevet 23. mai 2006 Flott at en parodi endelig vinner en sånn parodisk konkurranse. Neste år bør Norge satse på litt naken syretechno, fremført av godt voksne damer uten botox eller latex. ← Hehe Lordi har holdt på i endel år faktisk.. Så noen parodi er de nok ikke. Men til neste år trenger vi ikke naken syretechno eller no sånt. vi sender bare Kurt Nilsen.
Gjest Gjesta Skrevet 23. mai 2006 #45 Skrevet 23. mai 2006 Snill og positiv som jeg er, velger jeg å oppfatte dem som parodi. Skal man ta dem på alvor blir det liksom...enda morsommere, faktisk.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 23. mai 2006 #46 Skrevet 23. mai 2006 Hehe Lordi har holdt på i endel år faktisk.. Så noen parodi er de nok ikke. ← Parodi er det ikke, men at Lordi deltok med en viss ironisk distanse skal vi nok ikke se bort fra
Gjest Miloine Skrevet 23. mai 2006 #47 Skrevet 23. mai 2006 Jeg syns de var kuuule jeg, tok den litt mere ut en da Norge vant med Bobbysocs Tviler på at det er en låt jeg noengang kommer til å nynne på akkurat
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2006 #48 Skrevet 23. mai 2006 Jeg syns de var kuuule jeg, tok den litt mere ut en da Norge vant med Bobbysocs Tviler på at det er en låt jeg noengang kommer til å nynne på akkurat ← Låta blir nok fortere glemt enn folka
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå