Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest d'Arc
Skrevet

Buuhu. De så jo ut som en blanding av slipknot og orker. Jeg er sikker på at Christine Guldbrandsen hadde vunnet om hun hadde tatt på seg et slikt kostyme.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Spania og Frankrike var kjempesøte! :)

Norge var tragisk... :roll:

De flinkeste var A cappella-gruppen med menn fra...var det Latvia?

Finland behøver ingen kommentar, heller ikke Sverige....eller showet forøvrig.

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet

Kanskje på tide å stoppe farsen?

Skrevet

Jeg stemte på Finland, syntes de var både flinke og morsomme :ler:

Bra at Sverige ikke vant, synes Carola var direkte skummel og så helt besatt ut. Var akkurat inne på Expressen.se og leste at hun ikke ville være med på seiersfesten, hun ville dra og "sove på saken". Hun var med andre ord sjalu, slik som mange andre svensker var. Svenskene syntes Lordi var for mye masker og skuespill. Men måtte le da en kommenterte: "Hvis det svenske monsteret kan bruke botox så kan vel de finske monsterne bruke latex :sjarmor:

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg syns de var stygge men flinke! Men blir de ikke triste over å få slikt et grand prix stempel nå? Det er jo ikke positivt akrobat, bare se på wigwam og han stig van eiijjjk

Gjest Bellatrix
Skrevet

Flinke? Det der var ikke sang, det var støy.

Skrevet

Jeg syns Finland fortjente og vinne jeg, det var jammen mye rart. De skillte seg ut og fikk med seg publikum, utrolig morsomt at de vant. Stemt forresten på Norge.. :)

Skrevet

Jeg syns Finland vant helt fortjent, jeg. Jeg tar på ingen måte bandet Lordi særlig seriøst, men bare det faktum at det dukker opp et band, med bass og trommer og det hele, imellom alle de korte skjørtene i Grand Prix, syns jeg er forfriskende.

Og den sangen vokser for hver gang jeg hører den. Nå syns jeg den er veldig fengende. Jeg får lyst til å hoppe opp og ned og digge med.

"Rock’n roll angels bring thyn hard rock hallelujah" :danse:

Så som sagt: helt fortjent! Den eneste andre jeg virkelig likte i år var Bosnia & Herzegovina. Den sangen er den mest rørende jeg har hørt på lenge. :cry:

Skrevet
De flinkeste var A cappella-gruppen med menn fra...var det Latvia?

Hæ? Tuller du? Maken til makkverk skal man lete lenge etter. De sang jo ikke engang rent, og hadde med seg en idiotisk maskin-ting som for å understreke mangelen på egen underholdningsverdi.

Skrevet
"Hvis det svenske monsteret kan bruke botox så kan vel de finske monsterne bruke latex

Kniser!!

Skrevet

Haha, synes det var artig at Lordi vant jeg. GP handler jo om show, ikke om bra musikk, og det er jo det Lordi spiller på (haha-ordspill).

Ikke er det spesielt hardrock heller. Låta er jo som en hvilken som helst annen GrandPrix-slager, bare litt hardere.

Og Carola kan stappe butoxen sin et visst sted ja. For ei fæl kjerring.

Gjest Gjesta
Skrevet

Er det noen som har en link? Jeg så ikke GP i går, men skulle likevel ha sett Lordi ;)

Skrevet
Lordi er så ufattelig patetiske at jeg blir skikkelig brydd.

Likevel gliste du godt da de vant. ;)

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
Og Carola kan stappe butoxen sin et visst sted ja. For ei fæl kjerring.

Du er bare misunnelig! Alle kvinner som kritiserer andre kvinner er misunnelige, fordi den de kritiserer ser så mye bedre ut! :ironi:

Skrevet
Likevel gliste du godt da de vant. ;)

av alle de andre gp artistene så var vel ikke det så rart.

Gjest gjest1
Skrevet

We are the winners-folka eide jo! :roll: Han skalla som hoppa rundt som en apekatt! Hadde han ADHD?

Skrevet
Du er bare misunnelig! Alle kvinner som kritiserer andre kvinner er misunnelige, fordi den de kritiserer ser så mye bedre ut! :ironi:

Ja, jeg vet... :sjenert:

Egentlig synes jeg Carola er kjempefin, men fordi froskemannen er så betatt av henne må jeg late som jeg synes hun er skikkelig fæl slik at han ikke tør å si hva han egentlig mener. ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Latterlig at de vant, synes sangen liknet alt for mye på Poison med cooper.

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Kjempegøy at Lordi vant, selv om jeg virkelig ikke hadde sett det for meg :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...