Gå til innhold

bh stropper som glir ned fra skuldrene....

Vilje

Anbefalte innlegg

er jeg den eneste med dette problemet?

de fleste bh'er jeg har, glir ned fra skuldrene mine.

Jeg tror dette henger sammen med veldig skrå skuldre.

HAr noen av dere funnet ut noe bra bh merke eller...hva som hjelper mot dette? Ekkelt å alltid gå og heise opp.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også vært litt plaget av dette, men da hjelper det å stramme selve stroppen litt mer, så henger den på. de blir fort løse har jeg funnet ut... Ellers anbefaler jeg deg å kjøpe noen litt dyrere BH'er da disse sitter veldig godt på.

Av billig-BH'er kjøper jeg et merke som heter Ella May som finnes hos Lindex. Dette er de beste BH'ene etter mitt syn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NastyNice

Hvis man ikke har for store bryster kan man også bruke halterneck BH, det er disse som har stroppen bak nakken.

Da glir i hvertfall ikke stroppen ned. Men det blir tungt for nakken å gå med disse daglig dersom man har store bryster. Jeg bruker halterneck BH til fest, for da er jo skuldrene ofte bare .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...eller du kan gjøre som dronning Sonja:

Hun har fått sydd små hemper på innsiden av suldersømmen på alle topper, bluser og skjorter. De åpnes og lukkes med en liten trykknapp.

fest hempen rundt BH stroppen, og den holder seg pent på plass hele dagen :-)

(kanskje litt pes å sitte å sy i slike hemper selv, da :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Det finnes også enkel remme i silke som kan festes bak på BH'en med 2 klemmer og da holder stroppene seg pent på plass hele dagen.

Mulig det var dette Lula snakket om, smart er det uansett!!

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var ikke det jeg mente, men å sy i en hempe på hver skulder i alle plagg. Som sagt er det litt pes. Sonja har jo noen til å gjøre det for seg, så hun bryr seg vel ikke om at det er pes, kan jeg tenke meg ;-)

Millas forslag er smart og dessuten enkelt. Passer sikkert også bra om man har en ermeløs topp som er såpass smal at stroppene ellers ville kommet på utsiden (ikke pent).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Slike remmer selgers i undertøysforretninger (burde være temmelig opplagt). Remmen går tvers over ryggen men merkes ikke noe mer enn om du ikke brukes rem. Prisen ligger på mellom 100-200 kroner.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers kan du gå for sports-bh-liknende bh'er. Har 2 stk fra Lindex, som har bryterrygg, frontlukking og litt polstring. Disse er mine favoritt-bh'er. Jeg vet ikke om Lindex har dem denne sesongen, men du kan jo se etter. Stroppene kommer nærmere halsen, og sklir definitivt ikke noe sted. Dessuten liker min kjære veldig godt denne frontlukkingen. ;)

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...