Gå til innhold

Lurer og er litt stolt..

Sina

Anbefalte innlegg

Da jeg ble født for 24 år siden ble jeg født med en feil som gjorde at huden på magen min ikke var vokst sammen.

Derfor lå tarmene, eggstokkene osv. på utsiden av kroppen og måtte presses inn sakte med sikkert for legene sydde sammen magen min.

Dette resulterte i et digert arr på magen min, går fra litt over skrittet og nesten opp til puppene. Det er ca. 15 cm. bredt, og med andre ord ikke noe pent......

Mannen min tenner like mye på meg selvom jeg har en mindre pen mage, men dette er meg! Det er slik jeg er blitt! Min utsråling kommer innenifra og ikke om jeg har et digert arr eller ikke........

Ha det flott med kjæresten din du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må bare takke for alle kjempekoselige svar jeg..

han er verdens beste det er sikkert og vist.. Og akkurat rett medisin fir mitt ustabile lynne *s*..

Nåe r det ikke lenge til jeg får se han. Skal reise nordover i morgen og gleder meg masse.... Perfekt start på juleferien...

Håper dere som har svart får en skikkeig god jul... Kommer nok innom på en stund for nå skal jeg koooooooooose meg..

p.s vi har forresten begynt å se for oss fremtiden sammen.... Tror jeg har funnet mannen i mitt liv.. livet kunne ikke blitt bedre.

GOD JUL ALLE SAMMEN!!!!!

Masse klemmer fra Sinamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...