*Numi* Skrevet 16. februar 2009 #81 Skrevet 16. februar 2009 Skinnsofa Skinnstol+puff Bord TV-bord To hyller Kjøkkenglass To skrivebord Nattbord x 2 Seng Rammer Bestikk Tallerkner og diverse. Kleskorg Komode Tja, litt av hvert i grunn! Sofaen er fantastisk!
L@my Skrevet 16. februar 2009 #82 Skrevet 16. februar 2009 Fra IKEA har jeg: - Kjøkkenglass - Lamper - Kjøkkenservise - Bilder - Rammer - Blomster - Innmat i skap, dvs hyller & kurver. Og sikkert mer som jeg ikke kommer på, kommer aldri tomhent ut derfra!
Gjest *Ulla* Skrevet 17. februar 2009 #83 Skrevet 17. februar 2009 Skrivepult Kontorstol Salongbord Vase Lampe Vinglass
Rawien Skrevet 17. februar 2009 #84 Skrevet 17. februar 2009 (endret) To senger, kommode, liten kommode, to lamper, lommelykt, batterier, dyne, kleshengere, glass, speil, skjøteledning, brødfjøler... Og alt som ikke er arvet i stua... Og garantert litt til Er student, og bor med studenter, så mengden IKEA er overveldende. Edit: glemte den kjære bokhylla mi Endret 17. februar 2009 av Rawien
GlaJenta88 Skrevet 17. februar 2009 #85 Skrevet 17. februar 2009 Oi. Det meste? ♥ Expedit romdeler ♥ Høyskap, samt veggskap ved siden av det igjen. (Vanskelig å forklare) ♥ Skapene som henger over TVn ♥ To "kontorstoler" i skinn (Sånne som ser nesten ut som PacMan) ♥ Masse kjøkkenutstyr samt noen hverdagsglass ♥ Pynt til gardinstengene (haha) ♥ Teppene vi har i stua ♥ Diverse lamper og lampetter ♥ Høyskap i gangen til yttertøy og støvsugeren ♥ Mye av "Komplement", hyller og skuffer til å ha inni klesskapet ♥ Diverse steintøy til hverdags ♥ Kommode ♥ Og diverse småtteri som pyntegjenstander, bilder og rammer, blomsterpotter og vaser osv. Og batterier! :D De varer og varer! Det er sikkert mer enn det også, men det var dette jeg fikk øye på nå
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2009 #86 Skrevet 17. februar 2009 - billy bokhyller i bjørkefiner og noen i hvitt - benny tv-benk (som passer til billyhyllene) - bokser som er laget for å passe perfekt i benny tv-benk - diverse lamper - skrivepult i bjørkefiner, med stålben... (oi så lekkert det er ) - bonde bokhylle i hvitt - servise - diverse kjøkkenredskaper, som kniver, potetskreller, eggedeler, litermål o.l. - diverse småpyntedingser
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2009 #87 Skrevet 17. februar 2009 Hva har du fra IKEA hjemme hos deg? Vi har sofaene derfra, pluss masse småtteri. Det obligatoriske plastserviset for barnefamilier, tepper på barnerommene, noen gardiner og lamper. Og kjeler - de er jeg fornøyd med! Skap i garagen. Aldri mere ikea
ninuska_ Skrevet 17. februar 2009 #88 Skrevet 17. februar 2009 * Spisebord * Billy bokhyller * Brødboks * Sovesofa Beddinge * Poeng lenestol * Lack bord * Tvbord * Et par rammer og bilder * Masse pynteting / blomster etc. * Tørkestativ * Seng * Nattbord * Garderobeskap * Kommode
Gjest antigartner Skrevet 17. februar 2009 #89 Skrevet 17. februar 2009 (endret) Jeg har nesten ingen ting fra IKEA lenger. IKEA-tingene er gradvis skiftet ut etter at jeg først etablerte meg skikkelig. Jeg hadde trolig hatt mer fra IKEA dersom jeg hadde bodd nærmere et av varehusene, slik jeg gjorde tidligere. Dette er fremdeles en del av innredningen: -rammemadrass 120 cm på gjesterommet -bokhylle i Stockholm-serien -gulvlampen NOT (den er jo snart en klassiker ) -Galej-telysholdere Endret 17. februar 2009 av antigartner
Gjest Stjernedryss Skrevet 17. februar 2009 #90 Skrevet 17. februar 2009 Stuebord, tv-benk, stålampe, pizzaskjærer, skjærefjøl, bestikk, plastikk barneservise (har ikke barn, men bruker det når jeg er tom for de ordinære asjettene mine), + litt kubbelys
Gjest Gaby Skrevet 18. februar 2009 #91 Skrevet 18. februar 2009 Hmmm.. Kommode Nattbord Sofabord Barstoler Tv-bord Dørslag Bestikk Servise Pledd Putetrekk Tja.. tror det er det meste. Er jo tross alt 75 mil til nærmeste ikea..
effy Skrevet 19. februar 2009 #92 Skrevet 19. februar 2009 Kontorpult Billy bokhyller 2 stk Lack bord 2 stk Teppe Tv benk
Busy Lizzie Skrevet 19. februar 2009 #93 Skrevet 19. februar 2009 Hm. Hva har jeg i k k e fra Ikea hadde vært lettere HA HA... Samme her, vi har: MALM seng, kommoder og garderobeskap Hemnes kommode salongbord lenestol Sofa Sovesofa Spisebord og stoler Billy bokhylle Tv skap Bestikk Servise Div kjøkkenglass og vinglass Div kjøkkenredskaper Div plastbokser Pledd Sengetøy Pynteputer Dyne + Puter, til oss og gjester. Håndklær Persienner Gulvteppe Div ting til badet Div rammer Stellebord Lampe Potteskjulere, planter Kjøper også masse stearinlys på ikea. Må si at jeg begynner å bli litt lei ikea og kune godt tenke meg å bytte ut noe etterhvert. Ønser meg nytt spisestuebord og ny sofa, men med baby på vei, venter vi nok med ny sofa tror jeg...
Gjest j22 Skrevet 3. mars 2009 #94 Skrevet 3. mars 2009 Jeg og kjæresten min bor i studentleilighet, og har ikke veldig mye møbler, så det meste vi har er fra Ikea. Jeg har en kommode og to nattbord i Hemnesserien. Jeg skal snart kjøpe flere deler i samme serie :-) Ellers har vi Lack salongbord og TV-benk, Leksvik klaffebord, 2 Stefan stoler, noen kniver, skjærebrett, krukker og litt småtteri.
Silmarill Skrevet 3. mars 2009 #95 Skrevet 3. mars 2009 (endret) ALT er fra IKEA. Neida, nå har jeg faktisk ikke så m ye igjen av IKEA møbler! Har en Klippan soffa i entreen (veldig glad i den), litt pynteræl og julepynt, blomsterpotter, lys og servietter, mugge, tallerkner, glass, rammer....... Endret 3. mars 2009 av Silmarill
Lienne Skrevet 4. mars 2009 #96 Skrevet 4. mars 2009 Hva har du fra IKEA hjemme hos deg? Vi har sofaene derfra, pluss masse småtteri. Det obligatoriske plastserviset for barnefamilier, tepper på barnerommene, noen gardiner og lamper. Og kjeler - de er jeg fornøyd med! Hmm.. To malm kommoder (til barnerommet, men disse skal jeg kaste ut!) Et speil Kjeler (Veldig fornøyd med de!) Glass tallerkner + stettfat i glass (Kjempefine!!!) Et veggskap på badet Putetrekk til pynteputer
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2009 #98 Skrevet 4. mars 2009 I stuen: - en lampe, et bord og en stereobenk. I tillegg et bilde Soverom: - nattbord, en skuffeseksjon og et bilde Kontor: - Billy bokhyller, pult, kontorstol, noen rammer Vaskerom: - Pax garderobeskap og et skoskap Gangen: - et skoskap Kjøkken: - et par rammer og litt kjøkkenutstyr (skjærefjøl og litt annet småplukk)
Gjest Kirsebaer Skrevet 11. mars 2009 #99 Skrevet 11. mars 2009 (endret) gggg Endret 28. april 2009 av Kirsebaer
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2009 #100 Skrevet 16. mars 2009 Masse fra Ikea, ELSKER IKEA, skulle gjerne vært der hver dag jeg, men tar en og en halv time å kjøre og bor i leilighet så må begrense seg litt...hehe.. har ikke vært der siden august 08 når vi holdt på å flytte inn i ny leilighet (og jeg flyttet for første gang ), så nå klør det i fingrene mine etter å ta en tur komoder vår seng og gjeste seng nattbord ting bak sengen vår avlastingsbord databord nesten alt av lamper masse puter og dynetrekk dørmatte matte til å ha under kontorstolen skohyller speil innredning i walk in closete mitt masse kjøkkenting som kniver, glass, bakeboller andre boller o.l. diverse pyntestæsj som servieter, lys, vaser o.l. håndkler masse rammer bokhylle og cd stativ kontorstol og GARANTERT masse mer som jeg ikke kommer akkurat nå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå