Gjest Miloine Skrevet 13. mai 2006 #21 Skrevet 13. mai 2006 En kommode, Soffaen våres som står i stua er fra Ikea og soffaen vi har i gangen er derfra! Masse rammer, lys, servietter, potteskjulere og en del kjøkkenting har jeg også fra Ikea!
Titti72 Skrevet 13. mai 2006 #22 Skrevet 13. mai 2006 Jeg har IKEA-kort så jeg har handlet mye der. Limit på 30.000,- Siste innkjøp var skinnsofa, nye tepper, potter og blomster + div. småstæsj. Jeg får dilla hvis jeg ikke har vært der på lenge, så da pleier jeg å stikke inom og kjøpe pizza og kaffe. Hva jeg har fra IKEA? Alle hvitevarene, akvariumet, brunevarer og 1/2 parten gardinene er IKKE fra IKEA. Resten kommer derfra. Jeg liker prisene deres og syns at siden det er så billig så kan jeg ofte bytte ut møbler og ting.
Gjest Emera Skrevet 13. mai 2006 #23 Skrevet 13. mai 2006 Vi har hatt IKEA her en stund, men ikke så lenge at jeg har rukket å fylle opp hele huset. Skal vi se. - TV/stereobenk Timrå - Hylle og kurv på vaskerommet - Noen glass og tekopper - Kjøkkenredskaper - Toalettseter - Et par blomsterpotter - Noen bilder - Håndklær - Et garderobeskap
momo Skrevet 13. mai 2006 #24 Skrevet 13. mai 2006 Vi har: Sofa Seksjon og Tv bord i Bonde Sovesofa 3 forskjellige bokhyller Tv bord Rammemadrass med ben Spisestuestoler Kommode Hyller i boden Salonbord Barnebord og krakker Noen få lamper Kjeler Og div små ting
brumma* Skrevet 13. mai 2006 #26 Skrevet 13. mai 2006 Alt mulig... Kjøkken, diverse ting på badet, sofa, spisebord, kommoder, bestikk, servise (har heldigvis et til fint også som ikke er fra Ikea), kjeler, lenestol, bokhylle, tv-bord, spisestoler, diverse lamper, servietter, lysestaker... Nå skal det sies at både jeg og samboeren min er studenter. Jeg digger Ikea, men kunne godt tenkt meg litt flere innslag av andre ting!
Krista83 Skrevet 13. mai 2006 #28 Skrevet 13. mai 2006 Har noe servise, og en baderoms serien morgen eller hva den heter. Blomsterpotter er noe jeg pleier å kjøpe på ikea.. så har jeg sikkert masse så jeg ikke kommer på. jobber vegg i vegg med ikea så det blir noen turer innom der i løpet av en måned.
Nordlandspia Skrevet 13. mai 2006 #29 Skrevet 13. mai 2006 (endret) .. Endret 1. juli 2009 av Nordlandspia
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2006 #30 Skrevet 13. mai 2006 Nesten alt. (Jeg jobbet på IKEA de første årene etter at jeg flyttet ut, så det ble en del allerede da.) - Hyller i boden - Arbeidsbord - Skittentøysdunker - Diverse kjøkkenting (glass, tallerkner, kjeler, bestikk, bakeboller ++) - Skjenk på kjøkkenet - Skoskap - Skostativ - Div. knagger og kroker - Nattbord - Klesskap - Kommoder - Sofaer og stol - Div. hyller - Seksjoner7 bokhyller - 2 kontorskuffeseksjoner og i tillegg småting som servietter, batterier, lamper, telys, pledd, potter og planter osv.
Gjest -eline- Skrevet 13. mai 2006 #31 Skrevet 13. mai 2006 På hybelen har jeg "bare" en Nick klappstol og en billig skrivebordslampe, to billige sett med sengesett, slike hvite bokser til å ha magasiner i, noen puter, et sengeteppe sydd av to fleecepledd, stekepanne&kjeler, kokkekniv, et sett med bakeboller, slik rivjernsboksting og hvitløkspresse. Til sommeren flytter jeg (forhåpentligvis) inn med min kjære, han har allerede noen meter Billy-bokhylle, Benno CD-hyller, masse kjøkkenutstyr, Karlanda tre-seter (for øyeblikket i mørk grå ull, men den blir nok trukket om i beige lin/bomullstrekk ) og klesskap. Vi skal pusse opp ei leilighet og vil nok velge IKEA både på kjøkken og bad i tillegg til garderobeskap. Synes det er greit å ha endel fra IKEA, de har jo utrolig mye kult, men liker å mikse det med litt annet... Har bodd i en IKEA-katalog før jeg, syntes det ble litt kjedelig å høre "den har jeg og" hver gang vi fikk besøk
Gjest Gjesta Skrevet 13. mai 2006 #32 Skrevet 13. mai 2006 Bor for langt unna til å ha noe møbler derfra, men har noe bestikk, småting til kjøkkenet, knagger og glasshylle på badet, og noen lamper.
Gjest gjest1 Skrevet 14. mai 2006 #33 Skrevet 14. mai 2006 oj, må vri hjernen nå gitt... Stålampe Vegglampe Taklamper Gardiner glass div kjøkken redskaper persienner liftgardiner komode kleskap gulvteppe lysestaker talglys oppbevarings bokser (kasetter) bokhyller rammer stuebord kjøkkenbord (ikke i bruk) bambusplante søpelbøtter medisinskap det var det jeg kom på i farten i alle fall. fare for at det er mere...
LilleBille Skrevet 14. mai 2006 #35 Skrevet 14. mai 2006 Mye servise og glass (også de obligatorsike plastglassene ) - bokhylle, sovesofaer (virkelig gode å sove på), stumtjenere, div. oppbevaringsesker, julelys, diverse rammer etc. På hytta har vi både kjøkken og senger fra Ikea. (bor nok også litt nærme - så det er enkelt å stikke innom)
hilli Skrevet 14. mai 2006 #36 Skrevet 14. mai 2006 Hva vi har fra ikea... Det er ikke lite. Når man pusser opp sin første leilighet blir det ikke igjen det helt store møbelbudsjettet, derfor er det meste av de nødvendige nyanskaffelsene våre fra ikea. Vi har; Pax kleskap Nattbord Billy-hyller Romdeler Skjenk Spsiebord og stoler Noen lamper Et par planter Diverse kjøkkenutstyr Gulvteppe Jeg er stort sett veldig fornøyd med ikea-produktene vi har og kommer nok til å beholde det meste lenge framover. I tillegg skal vi pusse opp kjøkkenet snart, og da faller selvfølgelig valget på ikea-kjøkkeninnredning. For oss som ikke har planer om å bli boende i leiligheten i all framtid ville det være å kaste penger ut av vinduet å kjøpe dyrt kjøkken.
Snupsi79 Skrevet 14. mai 2006 #37 Skrevet 14. mai 2006 Jeg har : Magikerseksjon Alt av glass 2 tepper Loftseng til størstejenta Lamper Kjøkkenting ....og sikkert masse mer
Grooo Skrevet 14. mai 2006 #38 Skrevet 14. mai 2006 Og til uka skal vi kjøpe stellebord Og helt sikkert en hel haug til...
Ciara Skrevet 14. mai 2006 #39 Skrevet 14. mai 2006 Vi har ganske mye fra IKEA, men har en del arvemøbler og nye møbler fra andre produsenter, så vi har ikke et hjem som oser IKEA, heller Men vi har nattbord, bokhyller, lamper, blomsterpotter og cd-hyller fra IKEA. Sikkert en drøss av små kjøkkenting derfra også.
Tristessa Skrevet 14. mai 2006 #40 Skrevet 14. mai 2006 Jeg trodde det var en del, siden vi drar til IKEA såpass ofte, men men. Vi har: - Seng - Arbeidsbord - Kjøkkeninnredning - Skittentøyskurver - Småoppbevaring av diverse slag - Planter o.l - Salongbord - Lamper En del småting, men ikke særlig mye møbler.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå