Gjest LoisLane Skrevet 13. mai 2006 #1 Skrevet 13. mai 2006 (endret) Hva har du fra IKEA hjemme hos deg? Vi har sofaene derfra, pluss masse småtteri. Det obligatoriske plastserviset for barnefamilier, tepper på barnerommene, noen gardiner og lamper. Og kjeler - de er jeg fornøyd med! Endret 13. mai 2006 av LoisLane
Gjest Embla s Skrevet 13. mai 2006 #3 Skrevet 13. mai 2006 Hm. Hva har jeg i k k e fra Ikea hadde vært lettere Jeg har: to Poeng-lenestoler i skinn med hver sin fotskammel, uendelig mange meter Billy-hyller, spisestuebord (husker ikke hva det heter, utgått vare), Kjøkken med innebygde hvitevarer fra IKEA Whirlpool, smålamper, noen av potteskjulerne, lampe over kjøkkenbordet, Steen lagerreoler hjørneløsning i boden Skrivebord Klappstoler som brukes som ekstrastoler Hattehylle Skohyller Seng antonius garderobeløsning Robin garderobeskap Krakk på badet Robin skrivebord IKEA PS skap (sånn high-school- skap-aktig i stål) Databord Magicker(?) bokhylleløsning med skuffer og hyller for oppbevaring Diverse knotter, knagger, ett stort speil, opphengshyller, vegghyller, småbord Stuegardiner, persienner, noen puter, noe sengetøy, Oppbevaringsbokser i plast og kartong, og sånne store som kan stables med lokk på (genialt i boden; en til flasker, en til glass/metall, en til papir). Hm, nå høres det ut som om jeg bor i en IKEA katalog, men jeg gjør ikke det
Hu i Svingen Skrevet 13. mai 2006 #4 Skrevet 13. mai 2006 Salongbord, og to skinnstoler og kjøkkenet i eik. Og senga ja visst. Og to kommoder. Jah... bor visst litt for nærme Slependen jeg
Grooo Skrevet 13. mai 2006 #5 Skrevet 13. mai 2006 Hehe, massevis! Halve kjøkkeninnredningen Glass og noen tallerkner, litermål, skjærefjøler, knivblokk (har byttet ut kvivene), kjeler, kjeleunderlag, wok-panne, krukker til pasta, søpeldunk, kjøkkenstole... Garderobeskap + skohylle i gangen, kommode på soverommet, Bolly bokhylle, lenestol i kjellern, kontorstol, innredning i kjellerboden, skitentøysdunk Div. batterier, lys, lysestaker, servietter, vaser, klokker, skrivebordsunderlag, gardinstenger, masse stoffer til lappesøm, blomsterpotter, oppbevaringsesker&poser, gjesteputer, knagger, speil og lamper... Og helt sikkert masse mer...
Gjest gjest 0 Skrevet 13. mai 2006 #8 Skrevet 13. mai 2006 Det har blitt en del.... To bokhyller to skohyller Knagger kommode et lite klesskap to speil stuebord teppe på soverommet servise bestikk glass diverse andre kjøkkenting et bilde puter diverse nips...
Gjest Gjesta Skrevet 13. mai 2006 #9 Skrevet 13. mai 2006 Masse!! Ungenes rom har senger, bord, skrivebord, hyller og diverse småsaker fra Ikea Ellers er hele kjelleren full av Ivar hyller En del glassting er det blitt, masse stearinlys, litt julepynt, påskepynt, duker, gardiner, annen pynt, bilderammer, kjøkkenting.... Masse.
Gjest Gjesta Skrevet 13. mai 2006 #10 Skrevet 13. mai 2006 kjøkken baderomsmøblemang middagsservise kopper bokhyller sofabord barstoler rammer massevis av de blå posene magasinkasser oppbevaringskasser vaser Hvertfall det jeg kom på i farta..
Gjest gjest1 Skrevet 13. mai 2006 #11 Skrevet 13. mai 2006 Stuen: salongbord og to stoler Soverommet: to nattbord og en kommonde Kontor: to bokhyller, kontorstol, pult, skuffeseksjon og en Benno cd-hylle Kjøkken: diverse kjøkkenutstyr (noen kniver, dørslag, rasp m.m) Ellers har vi noen lysestaker, vaser, servietter og litt sånt smått.
Gjest Gjesta Skrevet 13. mai 2006 #12 Skrevet 13. mai 2006 Vi har 4 kjøkkenfat og noen gardiner som er pakket vekk. Og det holder rikelig.
Cr@sh Skrevet 13. mai 2006 #13 Skrevet 13. mai 2006 Vi har: Bokhyller Skohyller Diktad skattekister Skap på vaskerommet, både veggehengt og høyskap Skjærefjøler Litersmål Tepper på barnerommet Lamper Servietter Lyspærer Ja... det var vel det meste...
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2006 #14 Skrevet 13. mai 2006 Kjøkkeninredning Badeinnredning Skjenk, skap og bokhylle i stua garderobe hylle og skohylle speil kjøkken service kjøkkenglass og kopper boller, og litt kjøkkenutstyr noen bilder et par planter, blomster potter og litt stæsj Ikea er genialt det!! I like
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2006 #15 Skrevet 13. mai 2006 Kjøkkeninredning Badeinnredning Skjenk, skap og bokhylle i stua garderobe hylle og skohylle speil kjøkken service kjøkkenglass og kopper boller, og litt kjøkkenutstyr noen bilder et par planter, blomster potter og litt stæsj Ikea er genialt det!! I like ← og glemte si kleesskap
Gjest gjest1 Skrevet 13. mai 2006 #16 Skrevet 13. mai 2006 Ingenting, bortsett fra senga. Den testet jeg sammen med en gammel kamerat som var så snill å kjøre meg. Så sikkert harry ut når vi testet den. Hvordan teste? Legge seg ned og late som man har god sex... Senga mi fikk stjerner i boka på et forbrukerprogram, men jeg er ikke fornøyd, for den er bare 1,20 - jeg vil helst ha en på en åtti... så jeg slipper unna gørr kjedelige mannfolk når jeg sover... Ikke for at jeg har menn i senga, men bare tanken... På den annen side kan en seng som er for stor, forsterke problemer i et parforhold (jeg har erfaring). Jeg kjøper helst ting fra loppemarked eller bruktbutikker.
Catus Skrevet 13. mai 2006 #17 Skrevet 13. mai 2006 Jeg har ikke så mye enda; bare hverdagstallerker, glass og et par lamper. Men jeg har planer om å skaffe meg mye mer, snart!
Jaya Skrevet 13. mai 2006 #18 Skrevet 13. mai 2006 Begynner å bli en del fra Ikea her i huset, og mer skal det bli. Ramser opp det jeg kommer på i farta: Kjøkkeninnredning + hvite/brunevarer Baderomsinnredning Skoskap Sengeskuffer Diverse oppbevaringsesker/kasser Sengeskuffer Middag/frokostservise Glass På jentene mine sine rom er det masse fra Ikea, bl.a krydderskuffer til å ha tegnesaker og småtteri i, vegghengte klaffebord, sengeskuffer, hyller + en god del annet småpjask. Sønnen min har lampe og lekekiste. Har planer om å kjøpe sofa, lenestoler, veggseksjon og skjenk derfra i løpet av sommeren, og skal også skaffe en baderomsinnredning til etterhvert. Elsker Ikea!
Gjest 1111 Skrevet 13. mai 2006 #19 Skrevet 13. mai 2006 - Seng - Stor, hvit pult - Kommode - Nattbord (egentlig bare et lite bord) - Hylle - Lampe - To stk store te-kopper m/skål - To store krukker til oppbevaring av f.eks pasta - En hel haug med glass - Tv-bord - Kontorstol - Glass-skåler Og det er bare hva jeg har, skulle jeg tatt for meg hele huset så hadde det nok tatt sin tid.
Gjest Shadowlyn Skrevet 13. mai 2006 #20 Skrevet 13. mai 2006 Ei hel stue og alt man trenger til kjøkkenet og badet. :fattig:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå