Gå til innhold

Disney på julaften.


Arwen

Anbefalte innlegg

Er det ikke forferdelig at NRK ikke skal sende Disneys julekavalkade på julaften i år? :cry: Takk og pris at vi har SVT1, de sender den klokka tre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Starya i harnisk

Hææ? :o

Men for pokker da! *hater NRK* :evil:

Jeg feirer hos modern, og der er det kun nrk1 og tv2.

Disney var vel en av de få tingene som fortsatt kan få meg i julestemning!

Men... Et eller annet sted skal jeg ha en slik episode på video.. Må lete når jeg kommer hjem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starya i harnisk

Hææ? :o

Men for pokker da! *hater NRK* :evil:

Jeg feirer hos modern, og der er det kun nrk1 og tv2.

Disney var vel en av de få tingene som fortsatt kan få meg i julestemning!

Men... Et eller annet sted skal jeg ha en slik episode på video.. Må lete når jeg kommer hjem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEEEEEI! Og vi som ikke får inn SVT på parabolen. Hva er dette for tull fra NRK. Det beste som faktisk skjer i jula. Snufs.... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva sier du! Blir det ikke Donald på NRK!?!??????

Jaja - vi har Svensk Tv vi altså - så det er ikke det - men altså - dette går da ikke an! Vi får et tomrom vi da - for det er Tre nøtter og så kjøre avgårde til foreldrene mine - spise grøt og så Donald på NRK og så på Sverige - hva skal vi gjøre da?

Jaja - det er den svenske som er den ordentlige altså - men er dette sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Engel, ikke pålogget

Hei folkens, det er da ikke første julen NRK ikke sender Disney på juleaften! Gjør derfor som meg, kjøp den på Video! ("Timmy gresshoppes jul" eller noe sånt...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVA?!!! :o

Nei, nå ble jeg skuffa! Det er jo ikke jul før jeg ser Disney og Askepott på TV! Sender de "En langbeint film" isteden for, sa du Arwen22? Selv om det høres ut som Disney det også, så blir det ikke det samme!

Fy til NRK!!! :evil:

Skuffa klemmer fra Bippe

PS: Ja ja, det skal vel bli jul på et eller annet vis likevel... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de sender en langbeint film i stedenfor i år.

Er det noen som vet hvor jeg eventuellt kan kjøpe filmen med julekavalkaden? Har sett i noen butikker, men finner den ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er synd for de som ikke får inn svensk tv. Det hører liksom med til julen. Selv har jeg som tradisjon å se det på svensk tv og skal gjøre det i år også... Uten Disney så blir det liksom ikke jul og det til tross for at jeg nærmer meg 30... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 10 måneder senere...

Ser Disney helst med svensk tale, men ungene vil jo helst ha det på norske, da.....

Hmmmm....

Må sikkert stå ved grytene allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hm, dårlig gjort :frustrert: Men jeg har den på video, så jeg får vel sette på den i stedet! Skal også lage mat, så jeg får kanskje ikke sett så mye på tv`n! Men Tre nøtter til Askepott skal jeg se, hvis de ikke har kuttet ut den også da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( HÆ????

PROTEST!

Har svensk TV1, men Disney skal gå på NRK, det.

På video blir det ikke det samme, for det er med en ny hilsen fra en tegneserie hver år på slutten!

Klemmer fra sint jule-Guapa :nisse: :fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sendt de mail og spurt hva de skal gjøre i år, kan jo ikke tro at de sender en langbeint film igjen :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...