Gå til innhold

Hvordan bør støvlettene være?

Snehvit

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil arrestere Milla litt her. Ifjor kjøpte jeg stretch-støvletter i ekte skinn fra Gabor - de kostet den nette sum av kr. 1.300,-, og ser så langt ifra billige ut.

Men når det gjelder strømper så har jeg funnet ut de som holder best er LaMote sine som jeg kjøper i dagligvareforretningen. Jeg er mildt sagt drittlei av strømper som ryker på vei til jobben (jeg spaserer) - og LaMote er absolutt de beste (også er de rimelige).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen forklare meg hvorfor så ufattelig mange støvletter er så smale i skaftet?

Jeg er 1,65 høy og veier 50 kg. Leggene mine er ikke spikertynne, men helt passe til min kropp. Problemet er at jeg bruker str. 36 i sko, og da virker det som om de fleste skoprodusenter regner med at leggene er som på en tolvåring. Kjenner mange som har det samme problemet, uavhengig av skostørrelse eller annen størrelse.

Det eneste som passer er stretch, glidelåser stanser jo like over ankelen. Et par har jeg, rimelige fra Din Sko, men så er kvaliteten ditto også - de går fullstendig opp i sømmene og er bikkjekalde.

Jeg har et HØYT ønske om lekre, sorte støvletter, både lave og litt høyere, men kan ikke svi av 15-16 lysebrune lapper.

Noen ideer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Selv har jeg super tynne legger så støvlettene henger og slenger rundt føttene mine.. uansett hvilken høyde jeg prøver meg på ser jeg ut som Pinocchio..

:( Vel, jeg leste et sted at Kate Moss ble kallt "stick in boots" før hun slo gjennom så jeg bruker det som en "mager " trøst..

Uansett, jeg elsker støvletter,, men ser man/jeg teit ut når jeg ikke fyller ut støvlettene?? Jeg bruker støvletter av skinn for de er så stive at de står litt av seg selv,, med sånne strech ser jeg helt anorektisk ut..

hvis noen vet om noen merker som er trangere enn andre gi meg no tips..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...