Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takk for at du spør; ja, jo, jeg har forsåvidt det. Har blitt litt for oppslukt i siden min. :sjenert: Og jeg fikk vite at vi støk på et gruppearbeid i går så jeg er skikkelig lei meg. Alle føler det like ille som meg tror jeg, alle synes det er like urettferdig. Så vi skal prate med lærere osv for å høre hvorfor, for vi mener det ikke er grunnlag for den karakteren. Blir så sint og forbanna, det føles virkelig ufortjent og jeg holder fast ved at det er det også. Ihvertfall inntill vi har fått noen ordentlige gode svar. Jeg skal love at jeg skal være sensorenes pain in the ass framover. :frustrert:

Men, jeg har sommerferie nå da, så jeg er jo stort sett fornøyd. :ler:

Hva med deg?

Mvh Yvonne :heiajente:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra her, vi har fått ny oppvaskmaskin i dag. Livets trivialiteter vet du... ;)

Skrevet

Hehe, sikkert greit å få en ny oppvaskmaskin ja. :)

Skrevet

Jeg tipper dere får gjennomslag på klagen deres. Hvis dere har jobbet med en oppgave og levert et seriøst svar skal det mye til før de kan stryke dere.

Skrevet

Ja, du har nok rett i det. Men det som er så surt er at jeg tror ikke vi kan klage heller fordi det er en gruppeframføring til en skriftlig oppgave. Siden det da blir muntlig så kan vi ikke klage tror jeg. Det blir derfor en individuell 4 timers skriftlig eksamen i august. Jippi! :tristbla:

Skrevet

Har vært med på den eksamensformen (4 personer leverte felles skriftlig oppgave, og hadde muntlig del som gruppe). Vi hadde mulighet til å klage. :)

Skrevet

Okay, det er bra å høre! Vi skal ihvertfall kjempe alt vi kan. :)

Skrevet

Takk for at du skrev i gjesteboka mi Pulver! Selv har jeg fått helt dilla på bloggskriving og prøver å oppdatere hver dag. Inntill jeg får tilbake min gode gamle pc som er på reparasjon, blir det mye bloggskriving i stedet. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...