Anglofil Skrevet 12. mai 2006 #1 Skrevet 12. mai 2006 (endret) Jeg har nå laget en ny side, jeg har den gamle også som står i signaturen, men har altså laget en helt ny, på både norsk og engelsk. Tar mye tid, men det veldig gøy! Så det er bare å sjekke de ut. Hjemmesidene finner du her; Engelsk versjon: http://yvonnekarate.googlepages.com/home Norsk versjon: http://yvonnekarate.googlepages.com/yvonnesside Sidene blir oppdatert daglig fordi det er mye som skal gjøres og jeg er absolutt ikke ferdig. Mvh Yvonne Endret 12. mai 2006 av yvonne
Anglofil Skrevet 12. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2006 Takk. Vel, jeg skal innrømme at jeg aldri har lest noen av bøkene hans, men den mest fantastiske filmen jeg har sett er Shadowlands som er den sanne historien om CS Lewis. Og i den filmen kan man finne det sitatet jeg har på første siden. Mvh Yvonne
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2006 #4 Skrevet 12. mai 2006 Fin forside:-) Har du laget designet selv? Du bør selvsagt også lese Narniabøkene ;-)
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2006 #6 Skrevet 13. mai 2006 Syns forsiden var frisk og fin! Hvorfor ikke ha alle sidene lik forsiden?
Grooo Skrevet 14. mai 2006 #7 Skrevet 14. mai 2006 Syns forsiden var frisk og fin! Hvorfor ikke ha alle sidene lik forsiden? ← Enig! Forsiden var nydelig, og jeg også synes du burde hatt alle sidene like. Lurer liksom litt på om man plutselig har trykket på en ekstern link og kommet til noen andre sin side. (Men så var jo bildet av deg der da *ler*)
Dolly_WoW Skrevet 14. mai 2006 #8 Skrevet 14. mai 2006 Klikk her for engelsk versjon Burde vel stå på engelsk... Bare et tips Ellers, veldig flott første side, enig med de fleste over. Lag alle sidene sånn!
Anglofil Skrevet 14. mai 2006 Forfatter #9 Skrevet 14. mai 2006 Nå er det jopå en norsk side da, så de som er inne er antagelig norskspråklig, derfor av valget. Og jeg velger å ha sidene ulike fordi jeg synes personlig det er kjedelig med like sider og fordi det ikke skal være like sider. Men vi er jo forskjellige og filmsidene skal få nye sider de også, men har ikke kommet så langt enda. Mvh Yvonne
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2006 #10 Skrevet 14. mai 2006 Nå er det jopå en norsk side da, så de som er inne er antagelig norskspråklig, derfor av valget. ← Du, hva er vitsen med engelsk side hvis de som er på siden er norskspråkøoge, da? Jeg leser aldri ei primært norsk side på oversatt engelsk... Synes ikke det er noe galt i at sidene er forskjellige (blogsiden kommer f eks til å bli fin, ser jeg), men jeg ville jobbet videre med designet på alle sidene slik at det
Anglofil Skrevet 14. mai 2006 Forfatter #11 Skrevet 14. mai 2006 Nå er det slik at jeg ikke står for designet, det er nemlig slik at man ikke får lage egne sider på googlepages, jeg har to forskjellige hjemmesider, en gjennom Yahoo hvor jeg har laget all design selv og en gjennom google hvor man bare kan velge maler utifra et lite utvalg. Poenget med en engelsk side er at jeg har mange engelske venner, over nettet og i det virkelige liv. Men jeg har også en side som er på norsk. Det står ikke det samme på de forskjellige sidene, hvis du faktisk titter litt nøye. Jeg elsker det norske språk og det engelske språk. Jeg ønsker å bruke begge språk fordi jeg liker det og synes det er gøy. Dette er ikke et maraton, dette gjør jeg fordi det er gøy og morsomt. Nothing more, nothing less. Mvh Yvonne
Anglofil Skrevet 14. mai 2006 Forfatter #12 Skrevet 14. mai 2006 Fin forside:-) Har du laget designet selv? Du bør selvsagt også lese Narniabøkene ;-) ← Ja, skal prøve å få lest bøkene. Nei, har ikke laget designet selv, dessverre er det slik at man må velge maler, men har blitt ganske så fornøyd. Mvh Yvonne
Anglofil Skrevet 14. mai 2006 Forfatter #13 Skrevet 14. mai 2006 (endret) Nå glemte jeg også å si at det er meningen at sidene skal være ulike for å markere ulike deler av hjemmesiden eller hva jeg nå skal kalle den. For det er meningen at diktsidene er en seksjon, hvor man ser at alle sidene er like, det samme med bloggen og senere filmsidene og musikkseksjonen osv. Sånn at dere vet det. I utgangspunktet hadde jeg nemlig ikke tenkt til å samle sidene. Mvh Yvonne Endret 14. mai 2006 av yvonne
Dolly_WoW Skrevet 14. mai 2006 #14 Skrevet 14. mai 2006 Nå er det jopå en norsk side da, så de som er inne er antagelig norskspråklig, derfor av valget. Og jeg velger å ha sidene ulike fordi jeg synes personlig det er kjedelig med like sider og fordi det ikke skal være like sider. Men vi er jo forskjellige og filmsidene skal få nye sider de også, men har ikke kommet så langt enda. Mvh Yvonne ← altså, hvis jeg hadde vært engelsk og kommet til den siden så hadde jeg ikke skjønt at det er akkurat DER jeg skal klikke for å komme til den engelske versjonen. Og hvis du mener at de engelske vennene dine bruker en annen adresse (eller no) trenger du ikke ha linken der i det hele tatt. Men så klart, opp til deg selv.
Anglofil Skrevet 14. mai 2006 Forfatter #15 Skrevet 14. mai 2006 Ehm, ja, det er to forskjellige linker, to forskjellige steder. Og ja, du har helt rett, det er helt opp til meg selv, men jeg skal kanskje vurdere det hvis jeg ser at det blir et problem. Så langt har det ikke blitt det. Mvh Yvonne
Anglofil Skrevet 12. juni 2006 Forfatter #16 Skrevet 12. juni 2006 Nå har jeg oppdatert siden min betraktlig siden sist, blant annet fått lagt inn en gjestebok og diverse. Og du fikk viljen din Dolly__Wow. Mvh Yvonne
Anglofil Skrevet 16. juni 2006 Forfatter #17 Skrevet 16. juni 2006 Nå har siden min også fått en helt ny blogg, hvor også dere der ute kan gå inn og legge igjen en kommentar. Dere finner den nye bloggen min her; http://yvonnekaratekidgirl.blogspot.com/. Den finnes i både engelsk og norsk utgave. I tillegg til dette har jeg også fått lagt ut en musikkseksjon på siden min, som jeg tror blir veldig bra. Mye igjen å gjøre, men det kommer seg. Og det er bare å legge igjen en kommentar i gjesteboka. Mvh Yvonne
Hu i Svingen Skrevet 16. juni 2006 #20 Skrevet 16. juni 2006 Har du det bra om dagen forresten? Har sett deg lite her...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå