Gå til innhold

Lady-Shave

Megan

Anbefalte innlegg

Barberer leggene, men vil prøve å vokse eller burke lady-shave. Har noen av dere erfaringer med Lady-shave? Hvilke merker er gode (gidder ikke kjøpe en rådyr en) og hvilke resultat gir det i forhold til barbering?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale

Når du sier Ladyshave- mener du da en slik avlang barbermaskin for kvinner. I så fall glem det, du får ikke glatt hud, bare skjeggstubber a la kaktus.

Skal du ha en maskin til hårfjerning er det bare en eneste ting som duger og det er en epilator. Jeg anbefaler Philips Satin Ice. Av høvler er Gillette Venus den beste, ellers er voks kjempefint.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der sa du det, Milla... kjøpte meg en ladyshave for 3 uker siden. for det første tar det lang tid til å barbere kun ett lite område og skjeggstubber er ganske uunngåelig! bake på leggen og låret og under kneet er klin umulig. da tar jeg heller barberhøvler :( betalte nesten 400 for ladyshaven min men den var iallefall "gratis" (verdikupong)

ville mye heller hatt en epilator!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
ville mye heller hatt en epilator!!!

Ladyshaver skulle vært tatt av markedet, de lager kun skjeggstubber er er 100% totalt ubrukelige.

Kjøp epilator du Lisle, jeg har skrevet ned merket på en god en i innlegget mitt ovenfor, den gir deg silkeglatte legger og armhuler i ukevis og er lett å gjøre ren.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Har en epilator selv, og det funker supert på leggene. Men jeg synes det er fryktelig vondt å bruke den i armhulene, så der holder jeg meg til høvelen ennå.

Milla, synes ikke du det er vondt å bruke epilator i armhulene?? Jeg prøvde en gang, men da ble det konsert inne på badet (jeg hylte som en stukken gris :oops: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Milla, synes ikke du det er vondt å bruke epilator i armhulene?? Jeg prøvde en gang, men da ble det konsert inne på badet (jeg hylte som en stukken gris :oops:  )

Neida, trikset er å holde huden stram mens man beveger epilatoren fra side til side, ikke opp/ned.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hva er Epilator???

Hvor får man tak i det?

Er det virkelig kvinner som barberer lår, her?

D tør ikke jeg!

Hårballen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla- hvor mye koster Philips Satin Ice? Eller kanskje det er et fint julegavetips ja. Men må man ha en viss lengde på hårene her før man kan bruke epilator? Og gjør det ikke eh...vondt? :oops:

Hvor mye lenger tid tar det før hårene vokser fram?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Hva er Epilator???

Hvor får man tak i det?

Er det virkelig kvinner som barberer lår, her?

D tør ikke jeg!

Epilator er en maskin som napper ut hårene med roten. En knallbra epilator er Philips Satin Ice som fåes hos bla. Elkjøp og Expert dvs. i en vanlig elektrisk forretning. Mange kvinner med mye hårvekst på lårene barberer nok der også, men her er en epilator mye bedre å bruke.

En god epilator koster ca. 600 kroner, men det sparer du fort inn når du legger sammen det du bruker på barberblader og skum i løpet av ett år.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Milla- hvor mye koster Philips Satin Ice? Eller kanskje det er et fint julegavetips ja. Men må man ha en viss lengde på hårene her før man kan bruke epilator? Og gjør det ikke eh...vondt? :oops:  

Hvor mye lenger tid tar det før hårene vokser fram?

Epilatoren tar hår helt ned til 0.4 cm. Min epilator kostet ca 600 kroner. Det gjør litt vondt i begynnelsen med du blir raskt vant til det, det er ikke så ille som noen skal ha det til. Du har glatte legger i ca 3-4 uker.

Epilatorene fra Braun er dårlige, kjøp Philips :-)

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker epilator på leggene, men tør ikke å prøve denne formen for hårfjerning i bikinilinjen. Bruker du epilator der også, Milla? Har du i så fall noen gode råd for hvordan det kan gjøres mest mulig smertefritt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NastyNice

Epilator gjør så innmari vondt! Jeg holder meg til Venusen, jeg. Men egentlig tror jeg det er en vanesak. Akkurat som med napping av bryn: De første gangene griner du av smerte, men så kjenner du det ikke i det hele tatt.

Lady Shave er bare lureri. Gidder ikke å bruke penger på noe som ikke fungerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Jeg bruker epilator på leggene' date=' men tør ikke å prøve denne formen for hårfjerning i bikinilinjen. Bruker du epilator der også, Milla? Har du i så fall noen gode råd for hvordan det kan gjøres mest mulig smertefritt?[/quote']

Jeg har brukt epilatorern på bikinilinjen men har gått over til voks. Enten vokser jeg selv eller går til hudpleier og får gjort en Brazilian wax (se ørige tråder i dette Forumet). Uansett hvor på kroppen du bruker epilatoren så hold huden stram mens du bruker maskinen. Epilator er supert til armhulene, huden blir silkemyk og du får ingen harde stubber.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...