Gå til innhold

Jeg skammer meg over mine landsmenn.

Gjest Sexy Cath

Anbefalte innlegg

Jeg puler hvem jeg vil. Det er ikke det samme som hvem som helst, skjønner ikke at folk skal ha det til å være to sider av samme sak. Heldigvis for meg har jeg såpass integritet og selvtillit at jeg bryr meg Katten om hva noen måtte mene om det.

"the principles of lust are easy to understand - do what yo want - do it until you find - LOVE" :digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sexy Cath
Jeg puler hvem jeg vil. Det er ikke det samme som hvem som helst, skjønner ikke at folk skal ha det til å være to sider av samme sak. Heldigvis for meg har jeg såpass integritet og selvtillit at jeg bryr meg Katten om hva noen måtte mene om det.

"the principles of lust are easy to understand - do what yo want - do it until you find - LOVE"  :digge:

:hoho: my ass!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk sexy cat har rett i mye av det hun skriver her. At hun setter ting på spissen, ser ut til å provosere en del folk, men det er vel meningen også!?

Det er ihvertfall mange nok som henger seg opp i detaljene i stedet for å se helheten.

Jeg tror vi er inne i en dårlig utvikling når det gjelder sex, det er bare å se avisoppslagene for å skjønne det. Når 13-åringer (og det er blitt mer og mer utbredt) bytter sex for penger, alkohol osv. DA ER DET FAKTISK NOE SOM ER GALT I SAMFUNNET. Og at det har noe å gjøre med sex-kulturen (eller mangel på det) her til lands, er ikke vanskelig å forstå.

Og kan man ikke se det, så kan en godt sitte på sin lille tue og rope om at en har rett til å ha sex med så mange en vil. For en har jo det.....men da har en heller ikke oppfattet mye.

:Nikke: :Nikke:

For øvrig synes jeg det er minst like ille når menn ligger rundt..

Endret av Latee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sexy Cath
:Nikke: :Nikke:

For øvrig synes jeg det er minst like ille når menn ligger rundt..

nei det er det ikke. vi kvinner har sex med sjelen, med følelsene. menn har ofte sex med bare pikken. derfor er det verre at vi kvinner spriker med beina enn når menn dypper den inn, for da bretter vi ut sjelen vår. det gjør ikke menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BagLady
nei det er det ikke. vi kvinner har sex med sjelen, med følelsene. menn har ofte sex med bare pikken. derfor er det verre at vi kvinner spriker med beina enn når menn dypper den inn, for da bretter vi ut sjelen vår. det gjør ikke menn.

:klappe:

:ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Noen ganger lurer jeg på om det er trangt i den bobla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sexy Cath

hvorfor ikke komme tilbake med noen argumenter i stedet for disse dikkedulle-smileysene deres?

Har dere ikke argumenter? Vet dere ikke hva et diskusjonsforum er til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes nå iallefall er bedre å ha sex og faktisk mene noe med det enn å ha sex bare for å ha sex. Så jeg er nok ikke enig med deg der SC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Oh ja, jeg har vært på flere slike fester og jeg må si at det er smakløst.

Kva gjorde du på ein slik fest..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Ikke alle tenker likt. Det er kvinner som tenker om sex på en måte som tradisjonelt har blitt ansett som "maskulint". Dvs. de synes det er bra å kun ha sex uten å nødvendigvis involvere følelser.

Og det er menn som ikke kan tenke seg å ha sex med noen de ikke har et følelsesmessig forhold til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

ikke alle jenter bretter ut sjelen sin nei, har vært borti jenter som kun har sex med fitta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
ikke alle jenter bretter ut sjelen sin nei, har vært borti jenter som kun har sex med fitta

De har vel sjelen lokalisert et annet sted da, i hodet kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest

Det hender jenter har sex med flere uten å få dårlig samvittighet av den grunn ;) Og uten at det plager dem, men kanskje andre? HE he, det er jo bare tåpelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sexy Cath
Ikke alle tenker likt. Det er kvinner som tenker om sex på en måte som tradisjonelt har blitt ansett som "maskulint". Dvs. de synes det er bra å kun ha sex uten å nødvendigvis involvere følelser.

Og det er menn som ikke kan tenke seg å ha sex med noen de ikke har et følelsesmessig forhold til.

siden når da? det gjelder sikkert i din feministiske omgangskrets, men det gjelder ikke for de fleste fru rød strømpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sexy Cath

du har blitt lurt lurven. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

:Gjesp::sove: Du begynner virkelig å bli kjedelig nå sexycath...

Kan du finne en link som kan bevise for oss som påstår det motsatte at det ikke er mulig for kvinner og ha sex for sexens egen skyld? Du må jo ha funnet dette beviset ett eller annet sted siden du ikke kan ta i mot argumenter som forteller at det ikke er tilfelle.

Finn gjerne også en link som kan bevise at det også er kun i feministers omgangskrets at det finnes menn som ikke har ONS.

Det er gjort masse undersøkelser på dette, det er jeg helt sikker på, så da kan du jo bruke litt tid på å finne noe av det som garantert også ligger på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...