Gjest Sexy Cath Skrevet 2. juni 2006 #121 Del Skrevet 2. juni 2006 Du begynner virkelig å bli kjedelig nå sexycath... Kan du finne en link som kan bevise for oss som påstår det motsatte at det ikke er mulig for kvinner og ha sex for sexens egen skyld? Du må jo ha funnet dette beviset ett eller annet sted siden du ikke kan ta i mot argumenter som forteller at det ikke er tilfelle. Finn gjerne også en link som kan bevise at det også er kun i feministers omgangskrets at det finnes menn som ikke har ONS. Det er gjort masse undersøkelser på dette, det er jeg helt sikker på, så da kan du jo bruke litt tid på å finne noe av det som garantert også ligger på nett. ← jeg mener det jeg skriver. Jeg mener at: En kvinne som har sex kun for sexens skyld lyver for seg selv. En kvinne som gjør det har null respekt for seg selv. Jeg har ingen dokumentasjon på dette, sorry Fru Vin, men jeg VET at dette er sant. Jeg er kvinne selv og når jeg ser venninner, venninner av venninner, bekjente, osv osv... Hvor mange av de blir ikke på tuppa etter en fyr etter et ligg? ALLE! Dere kan nekte så mye dere vil for dette, men dere lyver igjen for dere selv. En kvinne har sex med hodet, med sjelen og med tankene sine. Hvis en kvinne da finner på å brette ut beina sine hvor hun da ubevisst har sex kun for sexens skyld har hun (som nevnt) kun lurt seg selv (og lurven). Vi kvinner er ikke menn. Vi kvinner er ikke like menn verken på det fysiske plan eller på det psykiske plan. Mange kvinner ØNSKER å være lik en mann på det planet, men sorry... vi er rett og slett ikke laget sånn. Hvis en kvinne virkelig er sånn....da mener jeg at det er noe galt med den kvinnen psykisk. Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2006 #122 Del Skrevet 2. juni 2006 Jeg er så imponert over at du kjenner oss bedre enn vi kjenner oss selv, basert på din egen lille omgangskrets. jeg ba om linker som beviste dine påstander, ikke enda en gjentagelse på at du synes det er sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sexy Cath Skrevet 2. juni 2006 #123 Del Skrevet 2. juni 2006 Jeg er så imponert over at du kjenner oss bedre enn vi kjenner oss selv, basert på din egen lille omgangskrets. jeg ba om linker som beviste dine påstander, ikke enda en gjentagelse på at du synes det er sånn. ← jeg sa jo at jeg ikke hadde noen form for dokumentasjon på dette. finn det frem selv da vel. det er jo du som tviler her, ikke jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cristoph Skrevet 2. juni 2006 #124 Del Skrevet 2. juni 2006 en ting har du rett i SC. En gutt kan ha sex kun for å få seg ett ligg men det er vel det eneste du har rett i så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. juni 2006 #125 Del Skrevet 3. juni 2006 jeg sa jo at jeg ikke hadde noen form for dokumentasjon på dette. finn det frem selv da vel. det er jo du som tviler her, ikke jeg. ← Hva er det jeg tviler på? ah, nei glem det, jeg gidder virkelig ikke mer. Det er kjedelig å diskutere med deg, du har jo ikke belegg for noen av dine påstander annet enn dine egne personlige erfaringer fra din egen omgangskrets, og det blir litt for snevert. Du må skaffe deg litt kunnskap før du kan hive deg inn i diskusjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. juni 2006 #126 Del Skrevet 3. juni 2006 siden når da? det gjelder sikkert i din feministiske omgangskrets, men det gjelder ikke for de fleste fru rød strømpe. ← Frøken Rødstrømpe, takk. :-D Godt at du omsider ser at folk kan være forskjellige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sexy Cath Skrevet 3. juni 2006 #127 Del Skrevet 3. juni 2006 Frøken Rødstrømpe, takk. :-D Godt at du omsider ser at folk kan være forskjellige. ← i nøv. rød strømpe var ikke ment som en kompliment, men fint at du tok det som det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sexy Cath Skrevet 3. juni 2006 #128 Del Skrevet 3. juni 2006 en ting har du rett i SC. En gutt kan ha sex kun for å få seg ett ligg men det er vel det eneste du har rett i så langt. ← jeg har rett i så meget. ellers hadde det aldri blitt en diskusjon. mine meninger er veldig direkte og ærlige og folk takler ikke det. det er ikke mitt problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. juni 2006 #129 Del Skrevet 3. juni 2006 rød strømpe var ikke ment som en kompliment, men fint at du tok det som det. ← Du er så søt når du begynner å forklare åpenbare ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sexy Cath Skrevet 3. juni 2006 #130 Del Skrevet 3. juni 2006 Du er så søt når du begynner å forklare åpenbare ting. ← hvor lange har hårene på leggene dine blitt forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. juni 2006 #131 Del Skrevet 3. juni 2006 jeg har rett i så meget. ellers hadde det aldri blitt en diskusjon. mine meninger er veldig direkte og ærlige og folk takler ikke det. det er ikke mitt problem. ← Er det DERFOR vi sier i mot deg? Fordi du er ærlig og direkte? Den var god.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 3. juni 2006 #132 Del Skrevet 3. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. juni 2006 #133 Del Skrevet 3. juni 2006 hvor lange har hårene på leggene dine blitt forresten? ← Har ikke hår under rødstrømpene mine faktisk. Feminister er ikke lenger som i din tid, Gamla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sexy Cath Skrevet 3. juni 2006 #134 Del Skrevet 3. juni 2006 Er det DERFOR vi sier i mot deg? Fordi du er ærlig og direkte? Den var god.. ← du sier i mot meg fordi du blir provosert. det har du da skrevet selv elskede mysan. jeg tipper du vil nekte, men du skrev det...at du ble provosert, men nå...nå har du plutselig ombestemt deg og finner det hele kjedelig...også, plutselig er det morsomt. bestem deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sexy Cath Skrevet 3. juni 2006 #135 Del Skrevet 3. juni 2006 Har ikke hår under rødstrømpene mine faktisk. Feminister er ikke lenger som i din tid, Gamla. ← armene da? hvor langt henger det der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sexy Cath Skrevet 3. juni 2006 #136 Del Skrevet 3. juni 2006 ← du bellatiss. hvorfor kommer du aldri med argumenter? du kommer bare med en smiley innimellom og et "enig-svar", thats it liksom... Why bella...whyyyyyyy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. juni 2006 #137 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) du sier i mot meg fordi du blir provosert. det har du da skrevet selv elskede mysan. jeg tipper du vil nekte, men du skrev det...at du ble provosert, men nå...nå har du plutselig ombestemt deg og finner det hele kjedelig...også, plutselig er det morsomt. bestem deg. ← La meg forklare. Jeg ble provosert av deg lenge. Så lenge at jeg holdt på å spy av hele forumet her til slutt, fordi du også avstedkommer en del annen dritt i forumet sånn inndirekte. At jeg blir provosert betyr ikke at jeg mener du har rett i det du sier, det betyr at jeg synes du er langt ute på jordet, og det som provoserer meg er at du overhodet ikke er mottagelig for andres argumenter. Så synes jeg at du ble kjedelig, fordi du ikke fornyer deg, men bare maler og maler og spyr opp den samme gørra om og om igjen... Jeg blir fort lei av repriser, sånn er jeg bare. Når jeg nå ler, så er det ikke fordi jeg synes du er spesielt morsom, men akkurat dette lille innlegget ditt hvor du antyder at vi sier i mot deg fordi du er ærlig og direkte, syntes jeg var ganske hysterisk morsom faktisk. Men nå skal du få styre på med ditt, jeg orker ikke engasjere meg lenger. Avslutningsvis vil jeg bare si at jeg håper du bare kødder og at du har en lapp på pulten din hvor det står "Haha, nå lurte jeg dem igjen". Noe annet ville være tragisk. Videre har jeg nå satt deg på "ignore" så du behøver ikke sløse tid på å svare meg. Endret 3. juni 2006 av mysan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. juni 2006 #138 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) armene da? hvor langt henger det der? ← Håret under armene har blitt kortere etter at jeg laget dreads av det. Endret 3. juni 2006 av Sukkerert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sexy Cath Skrevet 3. juni 2006 #139 Del Skrevet 3. juni 2006 Håret under armene har blitt kortere etter at jeg laget dreads av det. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå