Gå til innhold

Jeg skammer meg over mine landsmenn.

Gjest Sexy Cath

Anbefalte innlegg

Neste gang jeg er i syden på sextur, skal jeg si jeg er Dansk. Ingen kan beskylde meg for å ikke bidra der jeg kan. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sexy Cath
Den som prater mest sex nå er vel deg egentlig.

Og kan vi andre noe for at det finnes noen som legger seg ned på ryggen bare en mann sier "hallo"?

Eller er du mest sjalu på at de aldri spør deg?

folk spør meg alt for mye. det er vel heller det som er problemet. :sexy:

Nei, alle andre kan ikke noe for dette, men jeg blir satt i samme bås som tøsene, og det vil jeg ikke.

Og hva da prate mest om sex? Ja, jeg har da laget denne tråden... ikke så rart jeg prater mye sex da, vel?

så mange dumme, dumme, dumme folk her inne altså :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sexy Cath
Neste gang jeg er i syden på sextur, skal jeg si jeg er Dansk. Ingen kan beskylde meg for å ikke bidra der jeg kan.  :)

Helst ikke. Si at du er tysk eller noe. PLZ!!! :tryggle:

Danmark går under scandinavia vet du. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Da jeg var i min prime time (for ca.100 år siden), hadde vi ikke så mye sex, men det var mye lettere å bli stemplet.

Da ble du sett på som en tøs bare du griseklina litt for mye i en dunkel og mørk krok innerst i festlokalet, det var fysj og fy lang vei.

Og guttene var overlykkelige vist de kunne skryte på seg litt lukt på finger`n liksom..det var tider det.

Nå har det tatt helt av, det pules overalt, med alt og alle, hvor som helst og når som helst. Kan liksom ikke bli heftig nåk, og moralen er så pille råtten at det stinker lang vei. Alle vil være stjerner i sitt eget show, selveksponeringen er til å spy av. Den ene må være råere enn den andre.

Så ja, slike folk har virkelig fortjent å bli stemplet tøser, å de gjør ikke så veldig mye får å skjule det heller.

Og ja, slike jenter rakker jeg ned på, for det finnes ikke noe værre å se på enn jenter uten selvrespekt!

Nemligen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_pia_*
Da jeg var i min prime time (for ca.100 år siden), hadde vi ikke så mye sex, men det var mye lettere å bli stemplet.

Da ble du sett på som en tøs bare du griseklina litt for mye i en dunkel og mørk krok innerst i festlokalet, det var fysj og fy lang vei.

Og guttene var overlykkelige vist de kunne skryte på seg litt lukt på finger`n liksom..det var tider det.

Nå har det tatt helt av, det pules overalt, med alt og alle, hvor som helst og når som helst. Kan liksom ikke bli heftig nåk, og moralen er så pille råtten at det stinker lang vei. Alle vil være stjerner i sitt eget show, selveksponeringen er til å spy av. Den ene må være råere enn den andre.

Så ja, slike folk har virkelig fortjent å bli stemplet tøser, å de gjør ikke så veldig mye får å skjule det heller.

Og ja, slike jenter rakker jeg ned på, for det finnes ikke noe værre å se på enn jenter uten selvrespekt!

Nemligen!!

det var meg over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
..man kan da ikke ha seg med søskenbarnet sitt???  :overrasket:

Det eneste som kan skje er at evt. barn kan bli litt "rare" ellers er det greit ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
:ler: er det virkelig bare jeg og et fåtall andre som har skjønt at S.C. skriver om ting h*n egntlig ikke mener selv? Tenk at noen av dere kan bli så involvert, se på svarene da :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Dette var dagens. :ler:

Du har dine erfaringer, jeg har mine. Blant mine venner på +-30, stemmer det i hvert fall. De som har "knepet igjen" har også knepet igjen på andre livsområder - de er gjerne dem som gikk rett fra skolebenken over i jobb, videre i familielivets rekker, uten noengang å gjøre litt sprell som gjør dem interessante.

At en 50-åring som har ligget med to har mer livserfaring enn en 30-åring som har ligget med 50, er selvsagt. Men jeg har inntrykk av at blant folk på samme alder, så kan antall sexpartnere reflektere noe om hvordan vedkommende er som type: kjedelig og puritansk - eller impulsiv og glad i livet. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har dine erfaringer, jeg har mine. Blant mine venner på +-30, stemmer det i hvert fall. De som har "knepet igjen" har også knepet igjen på andre livsområder - de er gjerne dem som gikk rett fra skolebenken over i jobb, videre i familielivets rekker, uten noengang å gjøre litt sprell som gjør dem interessante.

Du håper selvsagt at dine (fremtidige) barn skal få mest mulig livserfaring? Da må de for all del ikke "knipe igjen".

At en 50-åring som har ligget med to har mer livserfaring enn en 30-åring som har ligget med 50, er selvsagt.

Hva? Du motsier deg selv. Ikke gjør det, jeg blir så forvirret. :tristbla: Eller har ikke antall sexpartnere = livserfaring noe si likevel?

Men jeg har inntrykk av at blant folk på samme alder, så kan antall sexpartnere reflektere noe om hvordan vedkommende er som type: kjedelig og puritansk - eller impulsiv og glad i livet.  :sjarmor:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_pia_*

At en 50-åring som har ligget med to har mer livserfaring enn en 30-åring som har ligget med 50, er selvsagt. Men jeg har inntrykk av at blant folk på samme alder, så kan antall sexpartnere reflektere noe om hvordan vedkommende er som type: kjedelig og puritansk - eller impulsiv og glad i livet.  :sjarmor:

djisus kraist :overrasket:

Man blir vel ikke impulsiv og glad i livet av å pule det meste som går i 2 sko :overrasket:

Deler av innlegg slettet.

Misty (mod)

Endret av Misty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir vel ikke impulsiv og glad i livet av å pule det meste som går i 2 sko :overrasket:

Men hva hvis Gjest har rett, tenk på all del livserfaringen jeg/vi har gått glipp av. :overrasket:

Gjest; Tror du det er mulig å ta igjen det tapte?

( :ironi: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Men hva hvis Gjest har rett, tenk på all del livserfaringen jeg/vi har gått glipp av.  :overrasket:

Gjest; Tror du det er mulig å ta igjen det tapte?

( :ironi: )

Kommer jo helt an på hvilke erfaringer du ønsker, og min erfaring( :sjarmor: ) er at man er de erfaringene man har...altså tøsete om det er pule-erfaringer man gjør seg. :sjarmor:

Erfaringen sier meg at det ikke er mulig å ta igjen det tapte, life goes on right or wrong!! Men det er nåk mulig å starte på nytt å bli et bedre menneske, men da må man kansje gjøre seg noen nye erfaringer i livet sitt....hmmm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_pia_*
Du, det er faktisk ikke usunt å pule i hytt og pine, så lenge man sørger for ikke å dra på seg sykdommer.

Dere legger for mye moral i det - sex er en menneskelig og helt naturlig greie, hvorfor gjøre det så innviklet?

Har vel ikke sakt at det er usunt??

Og moral er jeg heldigvis glad jeg har, i motsetning til visse andre mennesker.

Og man drar ikke sykdommer på seg, man puler dem på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_pia_*
Men guttas selvrespekt er det ikke noe galt med?

Jeg ser ned på gutter som har seg med hvem som helst også jeg, særlig hvis de har seg med løse jenter... (her bør jeg kanskje slenge på et  :ironi:  for ikke å forvirre enkle sjeler)

Gutter har alltid hatt seg mye mer enn jenter, allikevel er det jenter som skal stemples - og hvem er det som stempler hardest? Jo, det er andre jenter...

Synes man burde skamme seg litt over seg selv i samme slengen jeg...

ehh..nå var det vel snakk om tøser, var det ikke??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke nødvendigvis det heller, ble faktisk sett på som billig før jeg hadde hatt sex med noen.. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du draget på gutta du da, eller, siden du fikk det stemplet?

Egentlig ikke det heller. Var guttejente og var kompis med alle gutta. Men ble lagt for hat av "jentene". Den dag i dag har jeg nesten ingen venninner, bare kompiser, jenter liker meg ikke av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men guttas selvrespekt er det ikke noe galt med?

Jeg ser ned på gutter som har seg med hvem som helst også jeg, særlig hvis de har seg med løse jenter... (her bør jeg kanskje slenge på et  :ironi:  for ikke å forvirre enkle sjeler)

Gutter har alltid hatt seg mye mer enn jenter, allikevel er det jenter som skal stemples - og hvem er det som stempler hardest? Jo, det er andre jenter...

Synes man burde skamme seg litt over seg selv i samme slengen jeg...

Veldig enig med deg i dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...