Gå til innhold

Jeg skammer meg over mine landsmenn.

Gjest Sexy Cath

Anbefalte innlegg

Gjest Sexy Cath

Hvor mange ganger blir man ikke sjekket opp i for eksempel syden av alle Grekerne eller Tyrkerne fordi de VET at "vi" er billige?

Det er en kjent sak, at vi norske piker legger oss ned så fort sjangsen byr seg. Og jeg skammer meg sånn over vår sex-kultur (vi har jo ingen).

"Vi" tror det er fordi vi er så pene og deilige at vi blir sjekket opp, men det er jo ikke derfor, det er jo fordi de alle ser på oss som noe billige luddere. :overrasket:

I russetiden har jenter som så vidt har rundet året 18 allerede hatt 5-10 sexpartnere.

Og når "vi" har tippet 20 års-alderen, ja da kan vi vel snart ikke telle sexpartnerene våre på begge hendene vi har en gang?

I småbyene eller på bygdene er det værst. Der er det grøftefyll og alkohol som står i fokus. Oh ja, jeg har vært på flere slike fester og jeg må si at det er smakløst.

En gutt dro meg inn i skogen (like ved en grøft faktisk) og begynte å beføle meg.

Æsj så kvalm jeg ble. En halv-bonde stod der med det sleske blikket sitt og trodde han skulle få seg noe. Men den gang ei! Jeg ga han selvfølgelig avslag på grått papir. :sminkedokke:

Det jeg fant komisk var at flere av disse bygdetøsene valgte å bli med guttene inn i skogen. hva som skjedde der så jeg ikke, men hva tror dere? Puling selvfølgelig. :kvalm:

Der har de seg med både fettere og kusiner, akkurat som utlendingene gjør. Og "vi" er de som klager på at utlendingene har seg med familien? "Vi" gjør jo det samme selv. :grine2:

På vestkanten i Oslo er det værre enn på Oslos østkant.

Det florere av slike vestkant-nettsider hvor man får se bilder av flere partys som disse ungdommene har.

Der ser man disse "fine" vestkantjentene ser værre og værre ut jo lengre ut på kvelden det blir.

Til slutt vil man se de ligge nakne i boblebad med både tre og fire gutter.

For alt jeg vet så har de seg med hverandre alle fem også?

Jeg blir faktisk skamfull, og jeg blir FLAU. Jeg er tross alt halvt norsk og halvt svensk, men vil ikke gjøre meg bekjent med en GOD DEL nordmenn.

Og grunnen er pga vår sexkultur. Den avskyelige kulturen som sier at det er greit å pule med alt og alle.

Du har gjort det du også, som så mange andre. Tenk nøye igjennom det neste gang. Vil DU være ei norsk tøs? :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*rister på hue*

er dette et seriøst innlegg? snakk om å skjære alle over en kam!!!

trur du virkelig alle fra bygda har seg med alt og alle og ikke kan telle partnerane på ei hand når de har fylt 20?

hjelp.

hilsen en dikter.

p.s

trur du virkelig det er noe "bedre" i Sverige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
*rister på hue*

trur du virkelig alle fra bygda har seg med alt og alle og ikke kan telle partnerane på ei hand når de har fylt 20?

hjelp.

hilsen en dikter.

p.s

:grine2: :grine2: at vi er på forum for skråblikk og generaliseringer sier deg ingen ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Vel, siden de overvektige ifølge en annen tråd kler av seg først er det vel grunn til å anta at de også har mer sex, så jeg synes du skal be moderator slå de to trådene sammen. Litt flere tråder, så har du snart nok til en g-streng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sexy Cath
*rister på hue*

hjelp.

hilsen en dikter.

p.s

nei ALLE er ikke sånn, men flertallet er sånn. Dominoeffekten kjære Diktern! :)

Gjør fire-fem det, så slenger hele bygda seg på og slik fortsetter det.

Som sagt jeg tror ikke alle er sånn men jeg tror mange er sånn. Spesielt på bygda og i småbyene.

Bare se her: http://www.dagbladet.no/nyheter/2006/05/11/465952.html

Finner man like mye av sånt i storbyene? Nei det gjør man ikke. Jeg vil tro man får en strengere oppdragelse i storbyene, men på bygda, der er jo alt så fint (fryd og gammen) så der har man igjen slakkere tøyler på barna sine for eksempel.

Ja jeg tror det er bedre i sverige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sexy Cath
:grine2:  :grine2: at vi er på forum for skråblikk og generaliseringer sier deg ingen ting?

Nei en god del klarer jo fint å overse det. :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sexy Cath
Vel, siden de overvektige ifølge en annen tråd kler av seg først er det vel grunn til å anta at de også har mer sex, så jeg synes du skal be moderator slå de to trådene sammen. Litt flere tråder, så har du snart nok til en g-streng.

Det var smart tenkt av deg Kvinneguden. :)

Og når du først blander inn de fete i denne tråden så hadde nok de hatt seg med de fleste hvis de hadde hatt MULIGHET. :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det må da være lov til å si sin mening sjøl om det er på skråblikk. hvis ikke ser jeg ikke helt vitsen med dette forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sexy Cath
det må da være lov til å si sin mening sjøl om det er på skråblikk. hvis ikke ser jeg ikke helt vitsen med dette forumet.

ja selvfølgelig er det lov kjære vennen, men du må huske på at her er det lov å generalisere, slik du påpekte var feil av meg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg har akkurat bodd 3 måneder i Stockholm, og kan bekrefte at svenskene er betydelig verre enn nordmenn på dette.

Sverige er omtrent som Kautokeino, bare med litt eldre jenter. Glad jeg er norsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sexy Cath
Jeg har akkurat bodd 3 måneder i Stockholm, og kan bekrefte at svenskene er betydelig verre enn nordmenn på dette.

Sverige er omtrent som Kautokeino, bare med litt eldre jenter. Glad jeg er norsk.

:hoho: ja kautokeino ja. der går det villt for seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta
:hoho: ja kautokeino ja. der går det villt for seg.

Som sagt; nesten som i Sverige. Sverige er bare litt større, sånn at omfanget blir mer skremmende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ellers en gjengs oppfatning at man må være slank for å få seg noe. Det er feil. Alle kan få hvis de vil. Sånn er det faktisk.

Det er faktisk rektig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jalileh

Jeg har ikke vært på en slik syden-fylletur, og det er jeg litt stolt av.

Hele venninneflokken dro og kom hjem med både nye kjærester og et par klamydiatester. :tunge1:

Jeg tror du kan ha rett i noe trådstarter, men ja du skjærer mange over en kam, men igjen... det er vel det dette forumet er til? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Sexy Cath
En halv-bonde faktisk!  :ler:  Og forskjellen på en halv-bonde og en hel-bonde er....

Og hvor vesentlig er det om han er bonde eller ikke i det hele tatt??

Nå har jeg kun vært i syden en eneste gang i hele mitt liv, men det var i et muslimsk land, og jeg hadde meg ikke med en eneste en i løpet av hele ferien. Jeg må være unik.

Ellers er jeg av den oppfatning at jeg har lov til å ha meg med akkurat hvem jeg vil, og akkurat når det måtte passe meg uten at du og andre har noe med det å gjøre. Fei for din egen jævla dør.  :ler:

Det er ellers en gjengs oppfatning at man må være slank for å få seg noe. Det er feil. Alle kan få hvis de vil. Sånn er det faktisk.

For bønder er mer slibrige og mer sexfikserte enn andre. En halv-bonde er en som bor på bygda uten å drive bondegård. :)

Et muslimskt land og et sydlig land kan ikke sammenlignes. :hoho:

Ja, du har lov til å ha deg med hvem du vil, og det når du vil men det er ytringsfrihet her i landet, og derfor så ytrer jeg min mening ang dette.

Du har vel rett med det siste du skriver. Alle kan få seg noe hvis de vil. I Tyrkia er det jo pop å være fet. Jeg har en smellfet venninne som drar dit hver sommer for å få seg noe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Hvor mange ganger blir man ikke sjekket opp i for eksempel syden av alle Grekerne eller Tyrkerne fordi de VET at "vi" er billige?

Det er en kjent sak, at vi norske piker legger oss ned så fort sjangsen byr seg. Og jeg skammer meg sånn over vår sex-kultur (vi har jo ingen).

"Vi" tror det er fordi vi er så pene og deilige at vi blir sjekket opp, men det er jo ikke derfor, det er jo fordi de alle ser på oss som noe billige luddere. :overrasket:

I russetiden har jenter som så vidt har rundet året 18 allerede hatt 5-10 sexpartnere.

Og når "vi" har tippet 20 års-alderen, ja da kan vi vel snart ikke telle sexpartnerene våre på begge hendene vi har en gang?

I småbyene eller på bygdene er det værst. Der er det grøftefyll og alkohol som står i fokus. Oh ja, jeg har vært på flere slike fester og jeg må si at det er smakløst.

En gutt dro meg inn i skogen (like ved en grøft faktisk) og begynte å beføle meg.

Æsj så kvalm jeg ble. En halv-bonde stod der med det sleske blikket sitt og trodde han skulle få seg noe. Men den gang ei! Jeg ga han selvfølgelig avslag på grått papir. :sminkedokke:

Det jeg fant komisk var at flere av disse bygdetøsene valgte å bli med guttene inn i skogen. hva som skjedde der så jeg ikke, men hva tror dere? Puling selvfølgelig. :kvalm:

Der har de seg med både fettere og kusiner, akkurat som utlendingene gjør. Og "vi" er de som klager på at utlendingene har seg med familien? "Vi" gjør jo det samme selv.  :grine2:

På vestkanten i Oslo er det værre enn på Oslos østkant.

Det florere av slike vestkant-nettsider hvor man får se bilder av flere partys som disse ungdommene har.

Der ser man disse "fine" vestkantjentene ser værre og værre ut jo lengre ut på kvelden det blir.

Til slutt vil man se de ligge nakne i boblebad med både tre og fire gutter.

For alt jeg vet så har de seg med hverandre alle fem også?

Jeg blir faktisk skamfull, og jeg blir FLAU. Jeg er tross alt halvt norsk og halvt svensk, men vil ikke gjøre meg bekjent med en GOD DEL nordmenn.

Og grunnen er pga vår sexkultur. Den avskyelige kulturen som sier at det er greit å pule med alt og alle.

Du har gjort det du også, som så mange andre. Tenk nøye igjennom det neste gang. Vil DU være ei norsk tøs?  :overrasket:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...