Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Det er unødvendig med både NOD32 og F-Secure.

NOD32 er hovedsakelig anti-virus, men nylig integrerte de også fjerning av spyware/adware i programmet også. Hos meg har det for eksempel fanget opp ting som Spybot S&D ikke har funnet.

Angående Norman og NOD32. Må en ikke betale lisens for Norman også?

F-securen min er ikke aktiv nå uansett, men programmet er fremdeles installert på maskinen min. Det er NOD32 som tar seg av sikkerheten.

For meg kom errosafen til alle døgnets tider, uavhengig av hvilken sider jeg var på. De forsvant etter én scanning med NOD32, så jeg for min del var det selve maskinen som var infisert.

Endret av Majka
Videoannonse
Annonse
Gjest StoreSky
Skrevet

Hmm, hvordan kan jeg scanne maskinen uten å installere nytt virus-program, eller har de fleste anti-virus programmer en slags scanning? (sånn for å få rensket opp eventuelle ulumskheter)

Skrevet (endret)

For å scanne maskinen uten å installere anti-virus program kan du bruke Housecall. Likevel anbefaler jeg at du legger inn NOD32 for det er sannsynlig at det ligger rusk i nettleseren din også (spesielt Internet Explorer er sårbar). Og i og med at det fikk bukt på errorsafe problemet til Majka.

Endret av Sjokolovski
Gjest StoreSky
Skrevet

Fant på Norman sine sider en cannings program.

Stusset litt. Den søkte gjennom og fant ingen virus og reparerte ingen filer. Men da jeg trykket på "list viruses" kom det masse...??? Var det kanskje bare en liste over virus den kikker etter?

Gjest Gjest
Skrevet

Det var nok bare listen over virus som den leter etter. Men, dette høres ikke ut som et virus for meg, mer noe spywaredritt som har kommet på pcen. Norman er ikke så god på å ta det. Du burde prøve å søke med et spywareprogram.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...