Gjest StoreSky Skrevet 11. mai 2006 #1 Skrevet 11. mai 2006 Åssen stopper man den dritten der??? For det ER virus ikke sant...??
Cronos Skrevet 11. mai 2006 #2 Skrevet 11. mai 2006 Et lite søk på "errorsafe" gir følgende resultater...
Gjest StoreSky Skrevet 11. mai 2006 #3 Skrevet 11. mai 2006 Næmen har du sett....;-) Når jeg kommer hjem fra utlandet så skal jeg sjekke dette ut nærmere!!! Danke schöne!!
Majka Skrevet 12. mai 2006 #5 Skrevet 12. mai 2006 Jeg fikk errorsafe bort med NOD32, etter anbefaling i en annen tråd. Lastet ned prøveversjonen. Programmet fant mange trojanske ting som ble slettet, og siden har jeg ikke sett noe til verken errorsafe, poker eller nakne damer! Jippi!
Gjest StoreSky Skrevet 14. mai 2006 #6 Skrevet 14. mai 2006 NOD32....? hørtes meget bra....Hvor finner jeg dette vindunderet??
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 14. mai 2006 #7 Skrevet 14. mai 2006 http://www.eset.com/download/index.php
Gjest StoreSky Skrevet 14. mai 2006 #8 Skrevet 14. mai 2006 Takk Slangen!! :-) Må jeg avinstallere virus program jeg allerede har...? Fikk opp det spørsmålet. Jeg har Norman (chellos sikkerhetspakke) nå. Og; når det er installert, gjør den jobben, eller må jeg gjøre "noe" *grønn*
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 14. mai 2006 #9 Skrevet 14. mai 2006 Du kan vel ha flere, men det enkleste er å avinstallere det andre antivirusprogrammet. Hvis du skal ha flere må du slå av "real-time scan" på den ene av dem, ellers blir det krøll.
Gjest StoreSky Skrevet 14. mai 2006 #10 Skrevet 14. mai 2006 Ok. Takk igjen! Burde egentlig ikke Norman holde...? Pakken består av: - Norman Virus Control - Norman Personal Firewall - Norman Privacy Er NOD32 et anti-virus program? Eller "noe" som fjerner dritt?
Gjest StoreSky Skrevet 14. mai 2006 #11 Skrevet 14. mai 2006 Et lite søk på "errorsafe" gir følgende resultater... ← Linken funker ikke -men kan jo forsåvodt søke selv ;-)
Gjest Tyr Skrevet 14. mai 2006 #12 Skrevet 14. mai 2006 Ok. Takk igjen! Burde egentlig ikke Norman holde...? Pakken består av: - Norman Virus Control - Norman Personal Firewall - Norman Privacy Er NOD32 et anti-virus program? Eller "noe" som fjerner dritt? ← NOD32 er et anti-virus program ja. Er det en oppdaterings funksjon på Norman Virus Control ?
Majka Skrevet 15. mai 2006 #13 Skrevet 15. mai 2006 Kanskje litt dumt å avinstallere Norman om du bare skal ha prøveversjonen av NOD32. Jeg har NOD32 nå og F-secure i tillegg, men F-securen har ikke automatisk oppdatering hos meg. Ikke noe kræsj foreløpig iallfall Jeg ble bare så utrolig glad for at dritte forsvant!
Gjest StoreSky Skrevet 15. mai 2006 #14 Skrevet 15. mai 2006 NOD32 er et anti-virus program ja. Er det en oppdaterings funksjon på Norman Virus Control ? ← Vet ikke, men tror å huske noe sånn sto der.. Oppdaget en negetiv ting med Norman vs Norton (som jeg hadde før) spam mail kommer i innboksen min nå. Ikke for at jeg har så fryktelig mye av det. Er errorsafe som er mest irriterende + alle de såkalte "reklamene" som sier at jeg har fått mail/virus...
Sjokolovski Skrevet 15. mai 2006 #15 Skrevet 15. mai 2006 Det er unødvendig med både NOD32 og F-Secure. NOD32 er hovedsakelig anti-virus, men nylig integrerte de også fjerning av spyware/adware i programmet også. Hos meg har det for eksempel fanget opp ting som Spybot S&D ikke har funnet. Angående Norman og NOD32. Må en ikke betale lisens for Norman også?
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 15. mai 2006 #16 Skrevet 15. mai 2006 (endret) *Feilpost* Endret 15. mai 2006 av Slangen
Gjest gjest1 Skrevet 15. mai 2006 #17 Skrevet 15. mai 2006 Jeg har også F-secure, men den hjelper ikke mot errorsafe :-( Er så DRITT lei errorsafe nå, har prøvd å lete opp og fjerne komponentene fra error safe på maskinen min, etter å ha funnet dem via spybot etc, men det kommer alltid igjen
Gjest StoreSky Skrevet 15. mai 2006 #18 Skrevet 15. mai 2006 Norman er gratis for chello kunder. Jeg fant ut litt av problemet...*rødme*, man måtte kjøre Norman etter at den var lagret.. Noe jeg ikke hadde gjort! Nytt spørsmål: Nå sitter jeg og konfigurerer ørten fjørten ting (brannmur regler), hvorfor gjør ikke programmet det automatisk?? Er det alle programmer som er lasted ned som jeg nå må godkjenne?? (var mye msn greier, regner med at det var ulike kontakter..??) Og da melder jo spørsmålet seg, hvordan i all verden vite om jeg skal trykke godkjenne eller ei?? Og vite om jeg skal velge "alle tjenester" eller "80" -vet ikke hva noe av dette er..
Malama Skrevet 15. mai 2006 #19 Skrevet 15. mai 2006 Jeg får opp popup-reklame for errorsafe fra tid til annen, og holder på å bli spør av den! Men jeg får bare dette fra en spesiell nettside, og jeg får det på ulike pc'er Jeg tror ikke at alle disse har virus (alle har god og oppdatert antivirus) det virker jo som om popup'en kommer fra denne bestemte nettsiden (som jeg vet generelt har noe popupreklame, men ingen om er så plasom som denne, ettersom det medfører at jeg ved mine "cancel" og vinduslukkinger for å komme unna dritten "mister" nettvinduet jeg holdte på i, og må logge inn på det (det re et spill) på nytt) Mener dere at denne popup'en kommer pga et virus eller noe sånn? At da jeg hjemme, min samboers laptop og min pc på jobb alle har dette samme viruset, eller at denne nettsiden som spillet ligger på har det )Tviler sterkt på dette) Eller er det dersom jeg trykker 2ok" en gang på den håpløse popup'ene og installerer dritten at jeg får virus? (Selvsagt installerer jeg det jo ikke, det er jo noe dritt som popper opp som reklame, slikt installerer jeg da aldri)
Gjest StoreSky Skrevet 15. mai 2006 #20 Skrevet 15. mai 2006 Malama, slik er det for meg også, håper (krysser fingrene) på at det blir mindre av errorsafe nå som jeg har installert Norman skikkelig! (håper jeg...) Tror dere at noe alvorlig kan ha skjedd på de dagene pc'en har vært ubeskyttet...? Har ikke lastet ned noe eller lagret noen nye egenskaper på den tiden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå