Netten Skrevet 16. mai 2006 #141 Skrevet 16. mai 2006 Jeg kommer ikke til å dekke meg til i kirken... Så får folk synes hva de vil!
Mies Skrevet 16. mai 2006 #142 Skrevet 16. mai 2006 Litt glad nå, for jeg ser at det faktisk gikk å diskutere dette temaet alikevel. Som sagt tidligere så støtter jeg Trådstarter på at mange velger antrekk på bryllupsdagen som gjør at de blir seende like ut. Så da er spm til dere som har valgt disse omtalte stroppløse "hvite" A-kjolene om dere også ser det, at dere blir seende litt like ut? Eller om dere ikke synes det? Jeg bryr meg katten om hva andre velger å ha på seg, jeg har bare lyst til å høre hvordan andre tenker, hva de oppfatter, og hva de synes er viktig.
*Emma* Skrevet 16. mai 2006 #144 Skrevet 16. mai 2006 Mies - jeg har en aformet stroppeløs kjole og jeg syns ikke jeg likner noen andre faktisk. Min har applikasjoner og ikke broderier og den har ingen "strass steiner". For meg (som har sett mye på kjoler) syns jeg ikke dnen likner noen andre stroppeløse kjoler - selvom den sikkert etter noen hers oppfatning er en typisk MS kjole. Dessuten er den helt hvit og jeg syns nesten alle andre har ivory. På meg var hvitt finest.
*Emma* Skrevet 16. mai 2006 #145 Skrevet 16. mai 2006 Kan jo legge til at jeg LIKER stroppeløse ting da og ofte går med stroppeløse kjoler og topper til vanlig også....i tillegg er jeg slank og har relativt "ålreit rack" sånn at en stroppeløs kjole sitter pent... (Nok "selvskryt".)
Netten Skrevet 16. mai 2006 #146 Skrevet 16. mai 2006 Kan jo legge til at jeg LIKER stroppeløse ting da og ofte går med stroppeløse kjoler og topper til vanlig også....i tillegg er jeg slank og har relativt "ålreit rack" sånn at en stroppeløs kjole sitter pent... (Nok "selvskryt".) ← Me too!
Gjest Pet Skrevet 16. mai 2006 #147 Skrevet 16. mai 2006 Dessuten er den helt hvit og jeg syns nesten alle andre har ivory. På meg var hvitt finest. ← Ser ikke forskjell, jeg, hvis ikke et hvitt og et ivory stoff ligger ved siden av hverandre. Er de bare meg som ikke ser forskjell på alle disse hvitfargene?
*Emma* Skrevet 16. mai 2006 #148 Skrevet 16. mai 2006 Pet - jeg ser ikke forskjell på alle de ulike jeg heller. (Har sett ørten beskrivelser av hvit). Men jeg ser godt forskjell på "offwhite" og "kritthvit". Selv uten at de henger ved siden av hverandre.... Min er altså "kritthvit". Og det er ikke så populært med "kritthvite" kjoler. I brudesalongene jeg var vil jeg si 95 % var "offwhite" - jeg fant max 2-3 helt hvite kjoler i butikkene.....men jeg hadde flax for den kjolen jeg ville ha var en av de få som var helt hvite....
Gjest Neffi Skrevet 16. mai 2006 #149 Skrevet 16. mai 2006 Ser ikke forskjell, jeg, hvis ikke et hvitt og et ivory stoff ligger ved siden av hverandre. Er de bare meg som ikke ser forskjell på alle disse hvitfargene? ← Menn skal man gifte seg i en grønn kjole da? Jeg trodde dette også handlet om tradisjoner? .... Gudstro og respekt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå