Gå til innhold

17.mai og pynting av baby

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jenta mi er 1år, og skal pyntes med en nydelig rød kjole hun fikk fra tanten og onkel sin til julegave. De tenkte litt frem og kjøpte kjolen i str 1år..Hadde jeg ikke hatt den, hadde jeg nok kjøpt ett eller annet, men ikke noe dyrt.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal pynte jenta mi som er 4 måneder gammel med en enkel rød kjole som er kjøpt på H&M- veldig billig og veldig fin :) Synes ikke det er noen vits i å kjøpe så dyre klær nå når hun er så liten, vokser jo ut av det før en vet ordet av det ;)

Gjest marthepia
Skrevet (endret)

Tuppa vår er 9 mnd. Hun skal ha på seg bunad 17. mai som vi låner av svigermor.

Jeg synes det er artig/ søtt å se små barn pyntet på spesielle dager. :)

Til jul kjøpte jeg en rød kjempenydelig kjole som hun hadde på seg. Ble brukt bare 1 gang. Nå er den for liten. Men jeg skjønner at økonomien ikke strekker til hele tiden. Men kan ikke dere spørre besteforeldrene om de vil sponse noe pentøy til lillegutt?

Endret av marthepia
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har pyntet mine barn på 17 mai siden de kom til verden.. min elste var bare 1 mnd første 17 maien hans og han ble pyntet opp etter alle kunstens regler. I år er den minste hos oss 7 mnd og hun skal ha på seg festdrakt kjøpt på obs for den nette sum av 200 kr... så skal hun seff ha sånn nydelig skaut på...

det er jo bare så morro og pynte dem... guttene mine påå 5 og 4 år skal også ha festdrakter. Det er ikke leng vi får ha på dem det lille ekstra så det er morro så lenge det varer... plutselig så er det full nekt på og ha på seg sånn ekstra pent tøy...

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...