Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2002 #1 Del Skrevet 4. desember 2002 Hei Har skikkelig grusom vinterproblemhud om dagen Har alltid hatt veldig fin hud, men nå er den er tørr med kviser, uelastisk og sensibel. Har prøvd masse forskjellige hudpleiprodukter men ingenting hjelper noe særlig. Jeg er 25 år, og spiser normalt sunt Nå har jeg tenkt å prøve med vitamin-/mineraltilskudd. Kan sikkert gå i helsekostbutikken å spørre hva jeg trenger der, men jeg tenkte jeg skulle høre om det er noen som har noen erfaringer og "gladhistorier" først. Eventuelt hvilke merker som er gode og billige. Håper noen av dere har peiling på dette!! -Meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ana Skrevet 5. desember 2002 #2 Del Skrevet 5. desember 2002 Vet ikke noe særlig om vitaminer/kosttilskudd, bruker selv trantabletter, B-vitaminer (bra for hud og hår), og sink (bra for hud, tror jeg...husker ikke helt ) Ellers er jo det lureste å spise sunt, da. Prøve å kutte ned på snacks og junk food, og spise mest mulig fersk mat. Og så mye frukt og grønt som mulig, det hjelper alltid. Selv begynner jeg alltid dagen med et glass nypresset appelsinjuice, mmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå